- Деталі
- Перегляди: 551
⛳️🪁 2⃣8⃣ лютого 2⃣0⃣2⃣5⃣ року було проведено настановчу конференцію з виробничої практики для студентів 3⃣ курсу групи 3-А першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. На зустрічі було детально обговорено всі види діяльності практиканта.
Керівники практики: завідувач кафедри дошкільної освіти, професор Ганна Цвєткова, доцент Вікторія Гальченко, старший викладач Віра Корх.
#настановча_конференція_з_виробничої_практики
- Деталі
- Перегляди: 551
✅☀️ По завершенню другого тижня практики про виконані завдання звітують студентки 2 курсу групи 2-А спеціальності Дошкільна освіта, Таранович Христина та Ступак Карина.
Керівник практики: викладач Ірина Кузьменко.
💫 ☃️ Тиждень пройшов активно та насичено!
👯♀👶 🧼 Ми провели багато часу з дітьми раннього віку, спостерігаючи за їх взаємодією між собою та з вихователем, за формуванням культурно-гігієнічних навичок дітей, проведенням різних форм життєдіяльності вихователями. Педагоги щиро ділилися з нами своїм досвідом, давали настанови та поради щодо взаємодії з дітьми цього віку, а ми, у свою чергу, застосовували отримані знання на практиці.
🧩 🎨🥁 Особливо цікаво було організовувати ігри та допомагати вихователям під час проведення занять.
Цікавим досвідом стало виготовлення власноруч сенсорних іграшок для дітей раннього віку та використання їх під час практики.
😍🆙 Цей тиждень став ще одним кроком до професійного зростання, і ми з нетерпінням чекаємо нових викликів та можливостей!
#практика
- Деталі
- Перегляди: 550
Студентка-практикантка спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Аргерискул Роксолана під супроводом керівника практики завідувача кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової ділиться враженнями від навчальної практики:
"На другому тижні практики в приватному ЗДО «Ірис» я мала можливість презентувати та розіграти із дітьми раннього віку сенсорну іграшку. Іграшка була створена своїми руками на розвиток моторики рук та розвиток логічного мислення. Взаємодія із дітьми була корисною та пізнавальною. Це був цікавий досвід 🥰❤️".
ВІДЕО
#практика
- Деталі
- Перегляди: 549
Студентка 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Бруєва Марія, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд».
Протягом другого тижня практики я поглиблено вивчала особливості роботи вихователя, спостерігала за його взаємодією з дітьми та аналізувала ефективність застосованих методів навчання і виховання. 🥰🧒 Мені вдалося простежити, як педагог організовує заняття, підтримує дисципліну в групі, стимулює пізнавальну активність дітей та сприяє їхньому соціально-комунікативному розвитку.📖
Особливу увагу я приділила спостереженню за соціально-комунікативним розвитком дітей раннього віку. Діти активно взаємодіють між собою, наслідують дорослих, розвивають мовлення через гру та спілкування. 👭 Деякі діти проявляють сором’язливість, тому вихователь використовує різні методи залучення, щоб зацікавити кожного.
Я відвідала заняття з сенсорно-пізнавальної діяльності “Подорож тварин”, під час якого діти знайомилися з тваринами, їхніми звуками, кольорами та розмірами. 🐣🦁🦊Використання іграшкових тварин і наочних матеріалів зробило заняття цікавим і захопливим. Аналізуючи гру як форму навчання, я помітила, що вона допомагає дітям краще засвоювати інформацію, розвивати мовлення, увагу та дрібну моторику.😍
У межах практики я підготувала та виготовила сенсорну іграшку «Чарівна квітка». 🌺 🌷 Для цього я взяла коробку, на якій намалювала квітку і зробила в ній невеликі отвори. Додатково я виготовила кольорові палички, які діти мали вставляти в ці отвори. Це сприяло розвитку дрібної моторики, координації рухів і розпізнаванню кольорів.
Під час організації гри з використанням цієї іграшки я спостерігала, як діти досліджують її, намагаються правильно підібрати кольорові палички, вставити їх у відповідні отвори, порівнюють кольори та тренують спритність пальців.📖😊 Гра викликала у дітей інтерес, сприяла розвитку їхньої сенсорики та уяви.
Крім того, я допомагала вихователю під час проведення сенсорно-дослідницької діяльності “Тварини за розміром”.🐫🐶 Діти сортували іграшкових тварин за розміром, порівнювали їх і визначали, хто більший чи менший. Це сприяло розвитку логічного мислення та вмінню аналізувати предмети.📚
Другий тиждень практики був насиченим і корисним. Я отримала цінний досвід спостереження, аналізу та практичної взаємодії з дітьми, що стане у нагоді в моїй майбутній педагогічній діяльності.🥰📚🌺
#практика
- Деталі
- Перегляди: 554
👭👀 Враженнями про другий тиждень практики у ЗДО "Дивограй" під супроводом старшого викладача кафедри дошкільної освіти Віталія Клака діляться студентки 2 курсу групи 2А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Ірина Мирська, Катерина Німак, Марина Бугерук, Марія Півень.
2🎉 тиждень практики став незабутнім для нас чотирьох, сповненим нових вражень та відкриттів! Спостерігаючи за роботою виховательки, ми були зачаровані їх талантом створювати теплу та затишну атмосферу для малечі. Розроблені нами схеми організації дня допомогли усвідомити, наскільки продуманим є кожен етап і як гармонійно поєднуються різні види діяльності для всебічного розвитку малюків.
🩰👫 Нам було неймовірно цікаво відвідувати та аналізувати різноманітні активності. Особливо запам'яталися заняття, з хореографії та рухової діяльності
🥳Виготовлення сенсорної іграшки – це окрема історія, якою особливо пишається одна з нас! Їй хотілося створити щось особливе, що б викликало у дітей радість і зацікавлення. Судячи з фотографій, "Веселі медузи" вдались на славу! Адже це не просто гра - це цілий світ відчуттів, кольорів і форм.Пісок, крупи, камінці, гудзики, пампончики усе це викликає у дітей щирий інтерес!
🤩👍 Кожне заняття з сенсорними коробками - захоплива пригода, яка приносить не тільки радість, а й користь для розвитку!
😇☺️ Найціннішим, безперечно, був досвід співпраці з вихователькою. Спостерігаючи за її майстерністю та терпінням, ми відчували себе справжніми послідовницями. Допомагаючи організовувати сенсорно-пізнавальні заняття,а також з хореографії та танців змогли відчути себе частинкою цього маленького, але такого важливого світу дитинства.
Цей тиждень практики надихнув нас, подарував нові знання та навички, а головне – укріпив нашу віру в те, що професія вихователя – це покликання.
#практика