- Деталі
- Перегляди: 31
Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Майок Діана, під супроводом керівника практики завідувача кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової, ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Мандаринка» m.Kids 🧡🍊.
Протягом другого тижня я провела спостереження за роботою вихователя та життєдіяльністю дітей раннього віку упродовж першої половини дня, та складала структурно-логічну схему за результатами спостережень.Також відвідала та проаналізувала дві форми життєдіяльності дітей, серед яких заняття з елементами сенсорно-пізнавальної діяльності: через ігри та практичні завдання.
🐘Також я виготовила сенсорну іграшку для дітей раннього віку, що дозволяє дітям досліджувати тактильні відчуття. Виготовлення іграшки стало цікавим досвідом, який дозволив мені краще зрозуміти важливість сенсорного розвитку у дітей 💞
👩🏼🎨Ще цього тижня дітки готувалися до свята Масляної! Вони прикрашали свої млинці різними фруктами та джемом, брали участь у веселих стартах 🏋🏼♀️. А також робили 🖌️ 🎨 розпис млинцевих тарілочок 🥞
🌸Другий тиждень практики був надзвичайно насиченим і цікавим. Спостереження за дітьми дозволило мені усвідомити важливість гри в навчанні та розвитку. Я також отримала задоволення від виготовлення сенсорної іграшки, адже це не лише корисно для дітей, але й приносить радість у процесі створення. Загалом, цей тиждень дав мені багато нових знань і вражень, які я зможу використовувати в майбутній професійній діяльності 🥰.
#практика
- Деталі
- Перегляди: 32
Звітом про другий тиждень практики ділиться Анжеліка Прокопович, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету, групи 2-А.🥰
🙋🏼♀️Керівник практики – викладач Ірина Кузьменко.
Протягом другого тижня, відповідно до завдань практики, мною був виконаний наступний обсяг роботи:
1. Проведено спостереження за роботою вихователя з питання формування культурно-гігієнічних навичок раннього віку.
2. Складено структурно-логічну схему за результатами аналізу спостереження.
3. Відвідано заняття з сенсорно-пізнавального розвитку дітей та музичну розвагу.
4. Результати спостереження відображено в схемі аналізу форм життєдіяльності.
5. Наприкінці тижня мною було виготовлено сенсорну іграшку, яку буду використовувати під час наступних зустрічей з вихованцями.
6. Протягом другого тижня практики я активно приймала участь в різних формах життєдіяльності дітей, здійснюючи педагогічний супровід вихователя.
🌈 Другий тиждень практики дав мені можливість долучитися до освітнього процесу дітей раннього віку через педагогічний супровід вихователя, через безпосередню взаємодію з дітьми, організацію ігор з ними.
🌈 Я звернула увагу на єдність вимог вихователя та помічника щодо формування культурно-гігієнічних навичок дітей. Дітей вчать мити руки після прогулянки, перед прийомом їжі, щоразу після відвідування туалетної кімнати. Вчать користуватися столовими приборами, серветками. Акцентують увагу на необхідності охайного зовнішнього вигляду, показуючи особистий приклад дітям, залучаючи дітей до ігор «Чаювання ляльок», «ведмедик іде на прогулянку» і т.п.
🌈 Відвідане заняття із сенсорно-пізнавального розвитку та музична розвага показали важливість комплексного підходу до розвитку дітей. Особливо цінним досвідом став для мене педагогічний супровід вихователя. Я побачила скільки зусиль докладається, щоб організувати таких маленьких дітей до діяльності, щоб приділити кожному увагу, чогось навчити, згуртувати.
🌈 Практичним підсумком тижня було виготовлення сенсорної іграшки, яка стане в нагоді під час подальшої взаємодії з вихованцями.
- Деталі
- Перегляди: 31
⛳️🪁 2⃣8⃣ лютого 2⃣0⃣2⃣5⃣ року було проведено настановчу конференцію з виробничої практики для студентів 3⃣ курсу групи 3-А першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. На зустрічі було детально обговорено всі види діяльності практиканта.
Керівники практики: завідувач кафедри дошкільної освіти, професор Ганна Цвєткова, доцент Вікторія Гальченко, старший викладач Віра Корх.
#настановча_конференція_з_виробничої_практики
- Деталі
- Перегляди: 29
✅☀️ По завершенню другого тижня практики про виконані завдання звітують студентки 2 курсу групи 2-А спеціальності Дошкільна освіта, Таранович Христина та Ступак Карина.
Керівник практики: викладач Ірина Кузьменко.
💫 ☃️ Тиждень пройшов активно та насичено!
👯♀👶 🧼 Ми провели багато часу з дітьми раннього віку, спостерігаючи за їх взаємодією між собою та з вихователем, за формуванням культурно-гігієнічних навичок дітей, проведенням різних форм життєдіяльності вихователями. Педагоги щиро ділилися з нами своїм досвідом, давали настанови та поради щодо взаємодії з дітьми цього віку, а ми, у свою чергу, застосовували отримані знання на практиці.
🧩 🎨🥁 Особливо цікаво було організовувати ігри та допомагати вихователям під час проведення занять.
Цікавим досвідом стало виготовлення власноруч сенсорних іграшок для дітей раннього віку та використання їх під час практики.
😍🆙 Цей тиждень став ще одним кроком до професійного зростання, і ми з нетерпінням чекаємо нових викликів та можливостей!
#практика
- Деталі
- Перегляди: 27
Студентка-практикантка спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Аргерискул Роксолана під супроводом керівника практики завідувача кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової ділиться враженнями від навчальної практики:
"На другому тижні практики в приватному ЗДО «Ірис» я мала можливість презентувати та розіграти із дітьми раннього віку сенсорну іграшку. Іграшка була створена своїми руками на розвиток моторики рук та розвиток логічного мислення. Взаємодія із дітьми була корисною та пізнавальною. Це був цікавий досвід 🥰❤️".
ВІДЕО
#практика