Студентка спеціальності "Дошкільна освіта" 4️⃣-🅰️ групи Свистун Анна під супроводом керівника практики викладача Галини Шелепко у закладі дошкільної освіти "Мандаринка"/ m.Kids з дітками середньої групи 🍊🧡 м.Київ: Пуща-Водиця

ВІДЕО
  За модуль перший проведено:
🌲❄️ Заняття «Зимове дерево» малювання гуашевими фарбами дерева та ліплення снігу з вати;
📝 Вивчення літери "Т", власноруч створений колаж та прописи на вивчення літери;
🔗 Дидактична гра «Сніговий ланцюжок»;
☃️ Гра "Мороз".

 🖇 Під час практики я мала нагоду спостерігати та брати участь у щоденній роботі вихователів, що допомогло мені зрозуміти, як важливо створити для кожної дитини безпечне, творче та сприятливе середовище.
Вважаю, що проходження педагогічної практики дає можливість по-справжньому відчути атмосферу дитячого колективу та зрозуміти важливість індивідуального підходу до кожної дитини. Цей етап є ключовим у формуванні майбутнього педагога, і я з вдячністю згадуватиму його протягом всієї професійної кар'єри.
#практика

  👩🏻‍💼 Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Гриценко Сніжана, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд» ❤️.

ВІДЕО

  Протягом другого тижня педагогічної практики я активно спостерігала за роботою вихователя та життєдіяльністю дітей раннього віку, аналізувала організацію освітнього процесу та склала структурно-логічну схему за результатами своїх спостережень. Також відвідала та проаналізувала дві форми життєдіяльності дітей, серед яких заняття з елементами сенсорно-пізнавальної (дослідницької) діяльності, ігри та розваги. Особливу увагу приділила формам роботи з батьками. Окрім цього, самостійно виготовила сенсорну іграшку для дітей раннього дошкільного віку, що сприятиме їхньому тактильному розвитку. Також мала змогу здійснювати педагогічний супровід вихователя під час організації сенсорно-пізнавальної діяльності малюків, що допомогло мені краще зрозуміти особливості їхнього розвитку та сприйняття світу 🥰.

  🥞 🧑‍🍳 Цей тиждень був особливим, адже дітки готувалися до свята Масляної! Сьогодні вони відчули себе справжніми кухарями – готували та прикрашали власні млинці, брали участь у веселих іграх, де млинці стали головними героями. Це не лише подарувало багато радості, а й сприяло розвитку самостійності, комунікації та дрібної моторики малюків 💫.

  🌸 Окрім цього, діти вже активно розпочали підготовку до весняних свят. Вони з великим ентузіазмом вивчають рухи для танців, запам’ятовують слова пісень і старанно готуються приємно здивувати батьків. Дуже приємно спостерігати, як вони старанно працюють та радіють своїм успіхам 🌞.

  💥 Другий тиждень практики пролетів дуже швидко, залишивши по собі безліч яскравих вражень та нових знань. Кожен день відкривав для мене щось нове, дозволяв спробувати свої сили в різних видах діяльності та ще більше зануритися в професію вихователя!
#практика

  Звіт про виконання завдань другого тижня навчальної педагогічної практики студентки 2️⃣ курсу, групи 2-А спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету, Костюк Юлії.

ВІДЕО

 📌 Упродовж другого тижня практики я активно спостерігала за роботою вихователя та діяльністю дітей раннього віку.  Це дозволило мені глибше зрозуміти особливості організації освітнього процесу, динаміку дитячої активності та методи педагогічної взаємодії.

🦄 Я брала участь у двох формах життєдіяльності дітей: заняття з елементами сенсорно-пізнавальної діяльності та фізкультурної розваги.

🐻 Також я виготовила сенсорну коробку, орієнтовану на розвиток дрібної моторики та тактильних відчуттів у дітей.

🐵 Тиждень виявився надзвичайно корисним і насиченим, адже я не лише закріпила теоретичні знання на практиці, але й отримала цінний досвід у взаємодії з дітьми та педагогами.

👩🏼‍🏫 Керівник практики - викладач Кузьменко Ірина Анатоліївна.
#практика

   🏫👶✨ Старт навчально-педагогічної практики в ЗДО «Ірис»

На початку навчально-педагогічної практики студентка-практикантка 2⃣ курсу групи 2-А денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Шестакова Анастасія під супроводом завідувачки кафедри дошкільної освіти професорки Ганни Цвєткової виконала низку важливих завдань:

1️⃣ Знайомство із закладом дошкільної освіти:
✅ Провела зустріч із керівником, вихователем-методистом, медичними працівниками та вихователями.
✅ Ознайомилася з типом закладу, педагогічним колективом та віковими групами дітей.

2️⃣ Вивчення посадових обов’язків вихователя та його помічника:
✅ Детально ознайомилася з професійними обов’язками педагогів у групах раннього віку.
✅ Спостерігала за організацією освітнього процесу та режимних моментів.
✅ Допомагала вихователю у повсякденній роботі з дітьми.

3️⃣ Розподіл студентів по групах:
✅ Була закріплена за групою раннього віку.
✅ Вивчила особливості роботи з дітьми раннього віку.

4️⃣ Складання індивідуального графіка проходження практики:

📖💡 Навчально-педагогічна практика стала основою для подальшого розвитку професійних навичок. Анастасія ознайомилася з основами роботи в закладі дошкільної освіти та зробила важливі кроки на шляху до глибшого розуміння специфіки роботи з дітьми раннього віку.

ш1ш2ш3
#практика

  🎈🧸 Про практику у ЗДО "Вондерленд" під супроводом кандидата педагогічних наук доцента Софії Довбні ділиться студентка 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Марія Бруєва.

ВІДЕО

  🤔👶👥🏠🧩 Перший тиждень педагогічної практики в садочку “Вондерленд” залишив у мене багато позитивних вражень. Першого дня я ознайомилася із закладом дошкільної освіти, його структурою та особливостями роботи. Провела бесіду з директором, вихователем-методистом та вихователями. З’ясувала, що заклад дошкільної освіти має достатню укомплектованість педагогічними кадрами з різними рівнями кваліфікації. Також познайомилася з віковими групами дітей та особливостями їхнього розвитку.

  📖📝 У наступні дні я детальніше ознайомилася з функціональними обов’язками вихователя, помічника вихователя, музичного керівника та викладача англійської мови. Це допомогло мені краще зрозуміти, як організовується освітній процес у ЗДО. Також відбувся розподіл студентів для проходження практики. Я склала календарний графік своєї роботи, що допомогло мені раціонально спланувати свою діяльність.

Протягом тижня я активно брала участь у роботі з дітьми: проводила ранкову руханку🤸‍♂, щоб допомогти дітям налаштуватися на день, спостерігала за заняттями з англійської мови🇬🇧 та музики🥁, відзначаючи методичні прийоми педагогів. Також допомагала дітям у творчих заняттях: разом ми виготовляли пташку-синичку🐥 з паперу, розмальовували фарбами зайчика🐰 та ліпили хвостик лисички🦊 з пластиліну.

  🎨🖍 Окрім цього, я спостерігала, як вихователі проводять заняття з сенсорно-пізнавальної діяльності. Діти знайомилися з властивостями різних матеріалів, кольорами, формами та розмірами предметів. Під час одного із занять вони тренували дрібну моторику та координацію рухів, наводячи маркером лінії точно по контуру. Це завдання допомагало їм розвивати увагу, зорово-моторну координацію та навички впевненого володіння письмовим приладдям.

  Цей тиждень дав мені багато цінного досвіду, і я з нетерпінням чекаю на подальші етапи практики! ☺️😍