- Деталі
- Перегляди: 30
🧘♀☺️🎨 За підтримки декана Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова кандидата педагогічних наук, професора Тараса Олефіренка та ініціативи завідувачки кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової в мережі столичних приватних закладів дошкільної освіти «HELLO КІDS Ukraine» (https://www.hello-kids.com.ua) проведено серію психотренінгів для педагогів на тему: «Профілактика психоемоційного вигорання та стресових станів учасників освітнього процесу».
👩🏻 Ведуча тренінгів: кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти Віра Корх.
Учасниками освітнього процесу є діти, батьки та педагоги. Ефективна взаємодія цих ланок забезпечує успішну реалізацію освітнього процесу. В умовах воєнного стану в Україні важливо турбуватися не тільки про психічне здоров'я дітей, а й педагогів, які щоденно взаємодіють з дітьми. Психоемоційний стан окремого педагога впливає на загальний психологічний клімат у колективі колег та дітей в освітньому закладі. З метою гармонізації психоемоційного стану та психорелаксації педагогів ЗДО, на запрошення керівництва закладів-стейкхолдерів кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова, протягом вересня-листопада 2⃣0⃣2⃣4⃣ року було організовано та проведено серію тренінгів, під час яких учасники ділилися думками та емоціями, досвідом та бажаннями, усвідомлювали та озвучували чинники психоемоційного вигорання (війна, навантаження на роботі, відсутність змоги планувати та контролювати ситуації в умовах війни, діти, невдоволення та претензії батьки дітей, сімейні проблеми, сигнали повітряної тривоги тощо) та ресурси психоенергетичного відновлення (сон, смачна їжа, відпочинок на природі, прогулянки, підтримка та любов рідних, неформальне спілкування з колегами та добрими друзями, музика, живопис, танці, спорт, масаж, плавання у басейні, шопінг). Також на психотренінгах впроваджено арт-терапевтичні та медитативні техніки з метою психорелаксації. Наприкінці учасникам надано контакти гарячих ліній безкоштовної психологічної допомоги.
Розуміємо та відчуваємо актуальність подібних заходів особливо в умовах війни, що підтверджено вдячними відгуками учасників. Плануємо і надалі організовувати та проводити психологічні тренінги з метою здоровязбереження українських педагогів, які виховують щасливу вільну націю.
🙏Особлива подяка за співпрацю в організації тренінгової діяльності в ЗДО доценту кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова Софії Довбні, власницям мережі ЗДО «HELLO КІDS Ukraine» Юлії Кичилі, Валерії Кравець, керуючій Інні Савицькій, адміністраторам Ользі Вороні, Вікторії Косенко, Юлії Ходаківській, Юлії Талюкіній та всім учасникам тренінгової взаємодії.
📝Тренер-психолог та авторка допису: канд. психол. наук, старший викладач Віра Корх.
#психотренінги_для_педагогів
- Деталі
- Перегляди: 46
📯🎓🔬👌📔 12 листопада 2024 року на запрошення директора Інституту проблем виховання НАПН України доктора психологічних наук професора Івана Беха, під керівництвом завідувачки кафедри дошкільної освіти докторки педагогічних наук професорки Ганни Цвєткової, у супроводі доцентки кафедри кандидатки педагогічних наук Софії Довбні та викладачки Ірини Кузьменко здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти 1 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова завітали на лекцію докторки педагогічних наук професорки керівниці Центру раннього розвитку дитини і дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, Ольги Рейпольської.
Надзвичайно актуальною та глибокою була доповідь Ольги Рейпольської, представниці наукової школи Івана Беха, на тему: «Закон України ‘‘Про дошкільну освіту’’: соціальна місія та педагогічна перспектива». Слухачі ознайомились з новим Законом України «Про дошкільну освіту»: основним змістом його статей; ключовими положеннями, що визначають сучасні пріоритети дошкільної освіти; напрямами реформування цієї галузі. Науковиця детально зупинилася на основних змінах, зокрема на підходах до формування освітнього середовища, забезпечення якості освіти та розширення доступу до закладів дошкільної освіти.
Особливу увагу було приділено соціальній місії закладів дошкільної освіти, що полягає у вихованні гармонійно розвиненої, національно свідомої особистості, здатної до співпраці в суспільстві. Також було закцентовано увагу на ролі педагогів щодо впровадження нових методик, орієнтованих на індивідуальний підхід до розвитку особистості дитини, формування її емоційного інтелекту та закладання основ критичного мислення.
Доповідь викликала активну дискусію серед слухачів. Обговорювалися питання практичного застосування нових положень закону, виклики, з якими стикаються педагоги, та можливі шляхи їхнього подолання.
Учасники заходу висловили вдячність за можливість отримати детальне роз’яснення нововведень, які стануть основою для підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах реформованої системи дошкільної освіти.
Дякуємо декану Педагогічного факультету професору Тарасу Олефіренку, завідувачці кафедри дошкільної освіти професорці Ганні Цвєтковій, кандидатці педагогічних наук доцентці Софії Довбні, викладачці Ірині Кузьменко за долучення до цікавого наукового дискурсу.
#Закон_України
#Про_дошкільну_освіту #наука
- Деталі
- Перегляди: 61
За запрошенням Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету кафедрою дошкільної освіти педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова на чолі завідувачки кафедри, докторки педагогічних наук, професорки Ганни Цвєткової мали честь 15.10.24р. долучитися до другої англомовної лекції за темою 🧑💼👩💼⬆️ "Особливості професійної підготовки педагогічних кадрів для закладів вищої освіти в Швеції. Перспективи впровадження досвіду в Україні" Сільвії Едлінг – професорки, докторки з дидактики Університету Євле, м. Євле, Швеція.
❓На запитання лекторки про те як мотивуюють студентів українські викладачі професорка Ганна Цвєткова відповіла, що на спеціальності "Дошкільна освіта" на педагогічному факультету в УДУ імені Михайла Драгоманова педагогами застосовуються інноваційні інтерактивні технології, форми, методи, прийоми - інтелектуальна карта📇, акваріум🐬, ділова гра👯♀, інсценування казок🧚, тепла конструктивна атмосфера справжньої дискусії☺️, кейс-метод🧳, метод "шести капелюхів"🎩, брейнстормінг🤯, кластер📰 та багато інших 🗳.
🌍 Пишаємося тим, що надаємо якісну вищу європейську дошкільну освіту та цінуємо досвід професійної підготовки педагогічних кадрів наших шведських колег. Плекаємо надію на подальшу Україно-Шведську колаборацію 🤝.
#Україна #Швеція #європейська_освіта #професійна_підготовка_педагогічних_кадрів
- Деталі
- Перегляди: 59
🌍 9️⃣ жовтня о 14:30 за київським часом науково-педагогічний склад кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова за ініціативи завідувачки кафедри, докторки педагогічних наук, професорки Ганни Цвєткової долучилися до гостьової лекції англійською мовою на актуальну тему: «Особливості впровадження концепції цілей сталого розвитку2️⃣0️⃣3️⃣0️⃣ в професійній підготовки педагогічних кадрів для закладів вищої освіти в Швеції. Перспективи впровадження досвіду в Україні» від шведської колеги Сігхільд Олссон, бізнес-розробниці, представниці RucX, Центру регіонального розвитку при Університеті Євле Університету Євле, м.Євле, Швеція.
🥰💐🙌 Вдячні за запрошення на лекцію Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій, зокрема, Наталії Мельник, в.о. декана, докторці педагогічних наук, професорці кафедри іноземних мов і перекладу. Завжди раді співпраці, обміном досвіду й плідному спілкуванні!
#гостьова_лекція #концепція_цілей_сталого_розвитку_2030