Студентка 2 курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Бруєва Марія, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від четвертого тижня педагогічної практики в ЗДО «Wonderland» ✨.

Цей тиждень був насиченим і цікавим, адже головною подією стало проведення гри-драматизації “Як хмаринка з сонечком мирилася” у молодшій групі, де я виконувала роль ведучої 🎭. Перед початком гри я провела коротку бесіду з дітьми про природні явища ☀️🌧️, щоб підготувати їх до подальшої діяльності та зацікавити темою. Під час гри я допомагала дітям взаємодіяти з персонажами, заохочувала їх висловлювати свої емоції, коментувала розвиток подій та стимулювала активну участь у процесі. Діти із задоволенням імітували сонце, дощик, допомагали хмаринці та сонечку помиритися, а в кінці всі разом спостерігали появу веселки 🌈. Після гри ми обговорили її зміст, дійшовши висновку, що і сонечко, і дощик важливі, адже разом вони створюють красу природи 💛💙.

Крім цього, я брала участь в аналізі педагогічної діяльності разом із керівником практики та іншими студентами 📚. Ми обговорювали, що вдалося добре, а над чим ще варто працювати. Також я займалася підготовкою звітної документації: описувала свої враження, аналізувала власну діяльність, фіксувала основні моменти практики 📝.

На завершення тижня відбулося підведення підсумків практики разом із педагогічним колективом ЗДО «Wonderland» 👩‍🏫👨‍🏫. Ми отримали відгуки від вихователів, обговорили наші досягнення та можливості для подальшого професійного зростання. Четвертий тиждень практики став для мене важливим досвідом: я вдосконалила свої навички роботи з дітьми 👧👦, навчилася краще організовувати ігрову діяльність 🎲 та впевненіше взаємодіяти з педагогами.

  Враження про четвертий тиждень проходження практики студентки 2️⃣ курсу, групи 2-А Педагогічного факультету Костюк Юлії.

ВІДЕО

 Ось і завершився останній тиждень моєї навчально педагогічної практики. Це був дуже цінний досвід, який дав мені можливість не лише закріпити теоретичні знання, а й спробувати себе в реальній роботі з дітьми.

🐥Особливо цікавим і корисним було проведення гри-драматизації. Я побачила, як важливо створювати для дітей цікаву, емоційно насичену атмосферу, яка допомагає їм розвивати мовлення, уяву та соціальні навички.

📝Також велике значення мала підготовка звітної документації та підведення підсумків разом з педагогічним колективом. Це допомогло ще раз осмислити всі отримані знання й досвід.

🥰Завершення практики – це не кінець навчання, а лише черговий етап на шляху до професійного зростання. Я вдячна вихователям, керівнику практики та всім, хто допомагав мені протягом цього часу. Ця практика підтвердила моє бажання працювати з дітьми, і я сподіваюся, що зможу ще більше розвинути свої навички в майбутньому.

👩🏼‍🏫 Керівник практики - викладач Кузьменко Ірина Анатоліївна

✅ Звіт проходження останнього тижня навчальної педагогічної практики студенток 2 курсу групи ІІ-А Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова спеціальності «Дошкільна освіта» Мирської Ірини, Німак Катерини, Півень Марії та Бугерук Марини.

ВІДЕО

Під керівництвом старшого викладача кафедри дошкільної освіти, Клака В.О.. було виконано завдання четвертого змістовно-орієнтувального модуля практики, а саме:

🌞проведено гру-драматизацію для дітей раннього віку (з протоколом обговорення);
🌞 здійснено самоаналіз та аналіз педагогічної діяльності;
🌞 підготовлено звітну документацію та проконсультовано з керівником практики;
🌞підведено підсумки практики разом з педагогічним колективом ЗДО;
🌞 розпочато підготовку до звітування, презентації та захисту результатів.

🫶💗 «Чотири тижні практики промайнули, як один день! Я ще довго буду згадувати зацікавлені дитячі обличчя, щирий сміх, дружні обійми та безліч незабутніх моментів, проведених разом. Це був неймовірний досвід для мене особисто, як майбутньої виховательки! Я отримала цінні навички, впевненість у собі та зрозуміла, наскільки сильно люблю дітей!» — поділилася своїми враженнями практикантка Ірина Мирська.

🐝✨«Проходження практики стало цінним досвідом, що дозволило мені застосувати теоретичні знання на практиці. Робота в реальних умовах допомогла краще зрозуміти специфіку обраної професії та розвинути необхідні навички. Особливо корисним було для мене спілкування з досвідченими фахівцями та отримання зворотного зв'язку щодо виконаної роботи. Завдяки практиці вдалося розширити професійний кругозір та визначити напрямки для подальшого розвитку. В цілому, практика виявилася надзвичайно плідною та мотивуючою» — особисті роздуми щодо практики висловила Катерина Німак.

🧸💝 «Цей період сприяв удосконаленню моїх професійних навичок. Практика у закладі дошкільної освіти «Дивограй» допомогла мені усвідомити важливість забезпечення сприятливого середовища для гармонійного розвитку дітей, і я глибоко вдячна за цей цінний досвід, який, безумовно, стане міцною основою моєї майбутньої професійної діяльності» — своїми думками щодо практики висловила Півень Марія.

☺️🫰«Проходження практики виявилося справжнім випробуванням на міцність, але й дуже цікавим. Кожен день приносив нові завдання та виклики, що змушувало постійно вчитися. Особливо запам'яталося спілкування з колективом, який завжди був готовий допомогти та підтримати. Загалом, практика дала мені безцінний досвід та розуміння обраної професії» — про свій досвід проходження практики розповіла Бугерук Марина.

🥰🫂 Висловлюємо глибоку подяку Збройним Силам України, завідувачці кафедри дошкільної освіти, професорці Ганні Цвєтковій, керівнику практики Віталію Клаку та директорці бази практики №33 «Дивограй» пані Ганні Володимирівні за можливість проходити практику в очному форматі та набуття практичних вмінь, знань та досвіду, необхідних для професійної діяльності в подальшому!

  😍 Кожна практика — це ще одна сходинка до професійного зростання, сповнена цінного досвіду та незабутніх вражень! 💫

  👩🏻‍💼 Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Гриценко Сніжана, під супроводом керівника практики, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від завершального тижня другої педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд» 📜✨

https://www.facebook.com/100057141443140/videos/1648351822707919/?locale=uk_UA

  Цей тиждень став яскравою крапкою в моєму черговому етапі професійного зростання. Я мала можливість ще глибше зануритися у світ дитинства, відчути всю відповідальність і радість роботи вихователя. Разом із малятами ми відкривали нові горизонти пізнання через ігри, творчі завдання та спільну діяльність.

  👭 Я безмежно вдячна ЗДО «Вондерленд» за можливість навчатися у реальних умовах, дітям — за їхню відкритість та невгамовну цікавість, а педагогам — за їхню майстерність, щирість і професіоналізм.

   📝 Протягом цього тижня я виконала такі завдання:
1️⃣ Провела гру-драматизацію для дітей раннього віку за мотивами казки «Троє поросят». Малята із задоволенням перевтілилися у казкових героїв, відтворюючи їхні ролі через рухи, інтонацію та емоції. Особливо цікаво було будувати будиночки з різних матеріалів, випробовуючи їхню міцність, а також гратися в рухливу гру з вовком. Така діяльність не лише розважила дітей, а й сприяла розвитку мовлення, творчого мислення та вміння співпрацювати.
2️⃣ Здійснила самоаналіз і взяла участь в аналізі діяльності практикантів.
3️⃣ Оформила звітну документацію та отримала консультацію від керівника практики.
4️⃣ Долучилася до підведення підсумків практики разом із педагогічним колективом ЗДО.
5️⃣ Підготувала презентацію та захистила результати проходження практики на звітній конференції факультету, використовуючи мультимедійні засоби.

💭 Ця практика ще більше зміцнила моє бажання працювати з дітьми, дарувати їм тепло, знання й увагу. Вона стала важливим кроком на шляху до мрії — бути вихователем, який надихає, розуміє та підтримує кожного маленького дослідника цього світу.

 👥🏡 Панчук Євгенія, студентка другого курсу ділиться своїми враження щодо проходження навчальної практики. Під час проходження практики я проаналізувала взаємодію сім’ї та закладу дошкільної освіти у вихованні дітей раннього віку. З’ясувалося, що найбільш поширеними формами співпраці є консультації, батьківські збори, індивідуальні бесіди, інформаційні стенди та спільні заходи за участю дітей.

панчук1

 Крім того, я спостерігала за роботою вихователя та діяльністю дітей протягом дня, проаналізувала методи і прийоми, які використовує педагог, а також рівень активності дітей та їхню взаємодію з дорослими й однолітками.

панчук2

 Окрему увагу було приділено процесу адаптації малюків до умов закладу. Спостереження дозволило оцінити емоційний стан дітей, їхню поведінку, а також реакції на вихователя та інших дітей.

 Отримані результати сприятимуть покращенню співпраці між закладом дошкільної освіти та батьками, підвищенню ефективності виховного процесу та створенню комфортних умов для гармонійного розвитку дітей раннього віку.
#практика