🧐🌲 8 квітня 2025 року на пленарному засіданні звітної конференції студентів та аспірантів «Освіта та наука – 2025» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під науковим супроводом кандидатки педагогічних наук, доценти кафедри дошкільної освіти Софії Довбні з доповіддю на тему: «Стратегія кейс-методики формування основ художньо-конструкторських умінь у дітей старшого дошкільного віку» виступила здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Галина Шелепко.

ш1ш2ш3ш4ш5ш6
  Аспірантка у своєму виступі відобразила стратегічні вектори впровадження кейс-методики у закладах дошкільної освіти Києва та Полтавської області. Довела як застосовані з дітьми старшого дошкільного віку, їх батьками та педагогами інтерактивні форми, методи, прийоми кейс-методики сприяли еволюції успіху дослідження.
  Зичимо науковому керівнику та аспірантці успіхів у подальшій науковій діяльності!

  Аспірантка 4-го курсу кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету 7 квітня 2025 року Наталія Журавель виступила на пленарному засіданні звітно-наукової конференції студентів та аспірантів «Освіта і наука – 2025» в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова з доповіддю на тему: «ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ УНІВЕРСИТЕТІВ АВСТРАЛІЇ З ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ АНГЛІЙСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ В УКРАЇНІ».

ж3
  Науковий керівник - Лілія Барановська, докторка педагогічних наук, професорка кафедри дошкільної освіти.
 Сьогодні якість підготовки майбутніх бакалаврів з англійської філології в Україні набуває особливого значення, зокрема в контексті інтеграції до європейського освітнього простору та реалізації Закону України «Про застосування англійської мови». Лише близько 23 % українців володіють англійською, що підкреслює актуальність фахової підготовки.
У цьому контексті вартим уваги є австралійський досвід. Австралія — один із лідерів світової освіти. Її система базується на Рамці кваліфікацій (AQF), Стандартах вищої освіти (HESF) і контролюється незалежним агентством якості (TEQSA).      Бакалаврат — це 7 рівень освіти, тривалість навчання — 3–4 роки.
Бакалаврські програми з англійської філології реалізуються за напрямом "Bachelor of Arts", мають міждисциплінарний характер, орієнтовані на розвиток мовної, лінгвістичної, культурної та дослідницької компетентностей. У програмах широко використовуються цифрові платформи та EdTech-інструменти.
 ж1Для порівняльного аналізу систем підготовки бакалаврів в Австралії та Україні ми виділили такі критерії: професійна затребуваність, нормативна база, методологічні підходи, використання інноваційних технологій, структура програм, можливості працевлаштування та продовження освіти.
ж2Порівняльний аналіз показав, що:
Австралія вирізняється гнучкістю програм і міждисциплінарністю;
Україна — чіткою структурованістю та глибокою гуманітарною підготовкою;
обидві системи орієнтовані на формування професійної компетентності, але мають різні підходи до її реалізації.
  Австралійський досвід може бути корисним для модернізації української освіти — зокрема, через впровадження інновацій, індивідуальних освітніх траєкторій і компетентнісного підходу.

  Під науковим супроводом завідувачки кафедри дошкільної освіти докторки педагогічних наук професорки Ганни Цвєткової здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (Дошкільна освіта) Надія Коновалова на XІІ Всеукраїнській науково-практичній студентській конференції з міжнародною участю «Науковий простір студента: пошуки і знахідки» іспанською мовою представила результати досвіду впровадження педагогічних умов формування іншомовної комунікативної компетентності у дітей дошкільного віку в умовах еміграції, зокрема, у Центрі розвитку дітей Little Great Granada (Іспанія) Надія Коновалова як директор цього Центру розпочинала свою діяльність зі втілення ідеї Василя Сухомлинського - ‌ виховання дітей у природі «просто неба» в парку, потім - в приміщенні. 🗣🙌 Зараз у Центрі батькам надаються обширні консультації із розвитку дитячого білінгвізму, допомога у складанні мовного плану сім’ї, а діти отримують когнітивний та мовний розвиток рідною мовою. Особлива увага приділяється розвитку у дітей таких вищих психічних функцій як пам’ять, увага, сприйняття, фонематичний слух як основи оволодіння іноземною мовою в природних умовах.

к 1 1

к 1

к 3

к 5

к 4

к 6

к 7

к 8

к 9

к 10

к 11
  👏💛 Висловлюємо вдячність науковому керівнику професорці Ганні Цвєтковій та аспірантці Надії Коноваловій за висвітлення цікавої теми дослідження на конференції, за любов та підтримку українських дітей дошкільного віку, що вимушені через війну залишити Батьківщину.
  🥰🕊👫🇺🇦 Плекаємо надію на те, що ці діти згодом повернуться у мирну та квітучу Україну без війни.

   🎓🔎📊🔬📚 На засіданні кафедри дошкільної освіти 27.11.2023р. здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (дошкільна освіта) в усній формі представлений звіт результатів виконання індивідуального плану наукової роботи.
  👥🔐 Керівники аспірантів та викладачі кафедри дошкільної освіти на чолі із завідувачкою, д.п.н.проф. Ганною Георгіївною Цвєтковою із зацікавленістю вислухали аспірантів, ставили запитання за темою, зорієнтували на напрямках подальших наукових пошуків та побажали успіхів у дослідженнях.

20231128 103439 0000 1

20231128 103439 0001 120231128 103439 0002 1

 
 
 ☺️😏🤩На звітно-науковій конференції викладачів, аспірантів і докторантів УДУ імені Михайла Драгоманова за підсумками наукових досліджень 2⃣0⃣2⃣2⃣ року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» спікером, доцентом Вікторією Гальченко для викладачів кафедри дошкільної освіти та аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (дошкільна педагогіка)
2⃣3⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року проведено рефлексивний тренінг "Перфекціонізм як шлях до емоційного вигорання викладача ЗВО".
  🧩🎯😊🥹 Учасники дізналися багато цікавого про деструктивний перфекціонізм, його ознаки та наслідки, визначили шляхи запобігання емоційному вигоранню, виконали низку ресурсних психологічних технік, які стануть у нагоді й під час стресових ситуацій, спричинених війною, а також поспілкувалися у приємній атмосфері, отримали позитивні емоції, налаштувалися на подальшу командну роботу, натхненником якої є очільниця кафедри, професорка Ганна Цвєткова.
   🇺🇦Разом до ПЕРЕМОГИ!

348930567 595450936021621 6622461422973350869 n

348915296 592958839600142 8128875298846541027 n

349156106 929217681622580 4950641024612640362 n
348991949 552892070351574 1469454206742126748 n