Студентка 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Бруєва Марія, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд».
Протягом другого тижня практики я поглиблено вивчала особливості роботи вихователя, спостерігала за його взаємодією з дітьми та аналізувала ефективність застосованих методів навчання і виховання. 🥰🧒 Мені вдалося простежити, як педагог організовує заняття, підтримує дисципліну в групі, стимулює пізнавальну активність дітей та сприяє їхньому соціально-комунікативному розвитку.📖
Особливу увагу я приділила спостереженню за соціально-комунікативним розвитком дітей раннього віку. Діти активно взаємодіють між собою, наслідують дорослих, розвивають мовлення через гру та спілкування. 👭 Деякі діти проявляють сором’язливість, тому вихователь використовує різні методи залучення, щоб зацікавити кожного.
Я відвідала заняття з сенсорно-пізнавальної діяльності “Подорож тварин”, під час якого діти знайомилися з тваринами, їхніми звуками, кольорами та розмірами. 🐣🦁🦊Використання іграшкових тварин і наочних матеріалів зробило заняття цікавим і захопливим. Аналізуючи гру як форму навчання, я помітила, що вона допомагає дітям краще засвоювати інформацію, розвивати мовлення, увагу та дрібну моторику.😍
У межах практики я підготувала та виготовила сенсорну іграшку «Чарівна квітка». 🌺 🌷 Для цього я взяла коробку, на якій намалювала квітку і зробила в ній невеликі отвори. Додатково я виготовила кольорові палички, які діти мали вставляти в ці отвори. Це сприяло розвитку дрібної моторики, координації рухів і розпізнаванню кольорів.
Під час організації гри з використанням цієї іграшки я спостерігала, як діти досліджують її, намагаються правильно підібрати кольорові палички, вставити їх у відповідні отвори, порівнюють кольори та тренують спритність пальців.📖😊 Гра викликала у дітей інтерес, сприяла розвитку їхньої сенсорики та уяви.
Крім того, я допомагала вихователю під час проведення сенсорно-дослідницької діяльності “Тварини за розміром”.🐫🐶 Діти сортували іграшкових тварин за розміром, порівнювали їх і визначали, хто більший чи менший. Це сприяло розвитку логічного мислення та вмінню аналізувати предмети.📚
Другий тиждень практики був насиченим і корисним. Я отримала цінний досвід спостереження, аналізу та практичної взаємодії з дітьми, що стане у нагоді в моїй майбутній педагогічній діяльності.🥰📚🌺
#практика