💌 Завершився другий тиждень навчальної педагогічної практики студентів 2️⃣ курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта".
  Студенти-практиканти ЗДО "Мандаринка" (M.kids) - Антонь Поліна, Німак Катерина, Майок Діана, Півень Марія, Микитичик Анастасія, Ступкак  Карина та Прокопович Анжеліка звітують про виконані завдання:
  ✍️ Протягом другого тижня практики ми мали чудову можливість глибше зануритися в освітній процес та отримати практичні навички роботи з дітьми.
✅ Спостереження за дітьми.
Ми проводили спостереження за поведінкою дітей під час різних видів активності, їх спілкуванням з вихователями та однолітками.

✅ Організація розвивального середовища.
Ми досліджували розвивальне середовище закладу дошкільної освіти, складали структурно-логічну схему його елементів.

✅ Аналіз форм життєдіяльності дітей.
Протягом тижня ми включено спостерігали за організацією та проведенням різних форм життєдіяльності дітей, допомагали вихователю, брали участь у підборі дидактичних матеріалів.
За результатами спостереження було проаналізовано по дві форми життєдіяльності кожним практикантом.

✅ Допомога вихователю в організаційних моментах в першу і другу половину дня.
Ми постійно долучаємось до організації та проведення режимних моментів: підготовки до сніданку, обіду, одягання дітей на прогулянки та підготовки до денного сну.
Це дозволяє нам бути залученими до повсякденних справ в ЗДО та відчути реалії роботи вихователя та помічника.

✅ Вивчення розподілу обов’язків між вихователем і його помічником. Ми спостерігали за делегуванням обов'язків вихователя та помічника вихователя. Простежувалась дуже злагоджена робота без зайвих слів. Також ми звернули увагу на врахування вихователем стану здоров'я, настрою дітей та їх індивідуальних особливостей під час прийому, підготовки на проведення занять. Під час прийому дітям вимірюється температура, оглядається шкіра на предмет висипань, тощо.
На занятті всі діти залучені, завдання підлаштовані під індивідуальні особливості та рівень розвитку кожної дитини.

  ✨👩‍🎓 Цей тиждень був насиченим різними завданнями і цікавим.
Ми змогли  краще зрозуміти кожну дитину — їхні інтереси, поведінку та емоційні особливості. ❤️
Спілкування з дітьми виявилося захоплюючим і водночас непростим, адже кожна дитина — має свої інтереси, емоції та особливості поведінки.

  ⛅Цей тиждень дав змогу усвідомити, наскільки важливим у роботі вихователя є емоційна доступність для дітей, терпіння, самоконтроль, вміння швидко приймати рішення, любов та повага до кожної дитини.

а11

 а12

а13

а14

👩‍🏫 Керівник практики: викладач Кузьменко Ірина Анатоліївна.

  🪁🧩 Враження студентки 2 курсу групи ІІ-А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Софії Грицкевич від другого тижня проходження практики у ЗДО "Wonderland".

соф1

соф2

соф3

соф4

соф5

соф6
  Керівник практики: старший викладач кафедри дошкільної освіти Віталій Клак.
#практика

 🥰💁‍♀ Фотозвіт за четвертий тиждень проходження практики у ЗДО "Мандаринка" від студентки 4 курсу денної форми спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Каріни Загородньої.

ка1

кар2

кар3
Керівник практики: асистент Галина Шелепко.
#практика

  🤳 Студенти-практиканти 3️⃣ курсу групи III-А денної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова діляться світлинами за другий тиждень виробничої практики у ЗДО.

анр1

анр2

андр3

андр4
   Керівник практики: к.п.н., старший викладач кафедри дошкільної освіти Наталія Андрущенко.

#практика

 🧒👧🧚‍♀Студентка 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Верещак Олександра ділиться особливостями здійснення практики у ЗДО "Wonderland".

верещак1

   🩺💊 Я ознайомилася з особливостями організації розвивального середовища охорони здоров'я і відобразила структурно-логічну схему на основі результатів його аналізу.

верещак2
   🧐 Здійснювала спостереження за дітьми дошкільного віку: під час спілкування з вихователями, в різних видах діяльності з однолітками, залежно від особливостей поведінки, емоційного стану тощо.

верещак4
   🎲🤸‍♂ Я була присутньою і спостерігала за формами життєдіяльності дітей дошкільного віку (ранкова гімнастика, самостійні ігри дітей, індивідуальна робота з дітьми, чергування, заняття з різних розділів програми, прогулянки, рухливі ігри) і аналізувала їх.

верещак5
   ⚽️ Мені сподобалася англійська мова, яка чергується танцями та різними видами
творчої праці, розмова з психологами, футбол, малювання та приготування дітьми чогось смачненького (в День Святого Миколая випікали печиво🍴🍪).
   🎒🏫 Діти дошкільного віку на заняттях готуються до школи: вивчають голосні та приголосні в ігровому форматі. Вони із зацікавленням слухають своїх вихователів та навчаються на власних помилках.
   Керівник практики: старший викладач кафедри дошкільної освіти Віталій Клак.

#практика