❄️❄️ На третьому тижні практики студентки 2️⃣ курсу 2-А групи Шестакова Анастасія та Бондаренко Дарина звітують про виконання завдань третього тижня проходження практики в закладі дошкільної освіти 🌷.

Під час цього тижня було проведено:
Бліц-інтервʼю з батьками щодо їхньої ролі у вихованні та розвитку дітей;
➖ Здійснено аналіз двох форм життєдіяльності дітей дошкільного віку, за результатами спостереження;
➖ Провели спостереження за однією з форм активності дітей з вихователем, за ранковою зустріччю;
➖ Дослідили, як заклад дошкільної освіти співпрацює з родинами дітей у процесі їхнього навчання та виховання;
➖ Брали участь у створенні новорічних декорацій ☃️.

❄️ Тиждень виявився насиченим та продуктивним, дозволивши студенткам поглибити знання, набути практичних навичок та проявити себе у ролі майбутніх фахівців дошкільної освіти! 🌟.

шес
#практика

  ☺️💞👶Студента-практикантка другого курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Христина Таранович висловлює позитивні думки щодо проходження навчальної педагогічної практики, а саме: третій тиждень практики був наповнений цікавими моментами й позитивними враженнями. Працюючи з молодшою групою, я мала можливість спостерігати за різними активностями дітей в ЗДО.

тар

  Цей тиждень був особливим, бо я змогла внести свій внесок у розвиток дітей молодшого дошкільного віку. Мене надихають їхні старання, цікавість та щирі емоції під час занять. Кожен день в ЗДО – це маленьке відкриття як для дітей, так і для мене!
#практика

 🌟 Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Німак Катерина звітує про виконання завдань третього тижня проходження педагогічної практики в закладі дошкільної освіти «Мандаринка» (M.kids)🍊.

  Тиждень видався дуже насиченим і цікавим.
  Протягом тижня мною було виконано наступні завдання:
👫🗣️ підготовлено та проведено бліц-інтерв’ю з батьками з питань відповідальності сім’ї за навчання та виховання дитини. Батьки підкреслили важливість співпраці з вихователями, регулярного обміну інформацією; вони вдячні вихователям за віддану працю та надання підтримки з питань виховання дітей;
👥👀 здійснено спостереження за проведенням ранкової зустрічі вихователем; з'ясовано, що ранкові зустрічі сприяють налагодженню комунікації між дітьми та вихователем, встановленню піднесеного настрою на цілий день та допомагають налаштувати дітей дошкільного віку на робочий лад;
досліджувала взаємодію закладу дошкільної освіти з родинами вихованців, варто зазначити, що вихователями та психологом закладу батькам постійно надаються консультації з питань адаптації, виховання та розвитку дитини; створені інформаційні чати та сторінки в соціальних мережах; батьки активно залучаючи до освітнього процесу.
 ⭐️ Також протягом тижня мала можливість брати активну участь в організації та проведенні під керівництвом вихователя різних режимних моментів. Була залучена до участі в підготовці дітей дошкільного віку до новорічних ранків.

нім1

нім2

нім3

Керівник практики - викл. Ірина Кузьменко.
#практика

  От і завершився третій тиждень навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Яценко Є., Сіки В., Бугерук М.

ВІДЕО

  Цей тиждень був надзвичайно насиченим цікавими заняттями та репетиціями, адже скоро буде головне свято зими - Новий Рік! 🎅🎄

  Ми, разом з усім колективом ЗДО «Wonderland» протягом тижня створювали казкову атмосферу свята зими для дітей, співаючи разом колядки та прикрашаючи разом з ними свою групу й заклад дошкільної освіти. 😍🎄

  Також на третьому тижні ми виконали такі завдання:
- підготували та провели бліц-інтервʼю з батьками щодо ролі сімʼї у вихованні дитини;
- провели спостереження за двома формами життєдіяльності дітей дошкільного віку та здійснили їх аналіз;
- провели спостереження за однією з форм активностей дітей з вихователем, а саме за ранковою зустріччю;
- склали конспект проведення ранкової зустрічі.

  Ніщо так не зігріває, в зимову пору, як дитяча усмішка. Вона так гріє душу, що хочеться знову і знову повертатися в ЗДО.   Тож з нетерпінням чекаємо наступного тижня ❤️
#практика

  Враженнями про третій тиждень навчальної педагогічної практики в приватному закладі дошкільної освіти m.Kids поділилася тудентка 2️⃣ курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта" - Діана Майок.

   Цей тиждень виявився надзвичайно насиченим та пізнавальним ❄️☃️
   Протягом тижня я :
🗣️👫 Провела бліц-інтерв’ю з батьками щодо відповідальності сім’ї за розвиток, навчання та виховання дітей;
👀✨ мала змогу спостерігати за проведенням ранкової зустрічі вихователем, заповнила схему за результатами аналізу;
💫 вивчала особливості взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами дітей. Дійшла висновку, що співпраця між батьками та вихователями є важливим фактором успішного розвитку дитини.
  Третій тиждень практики дав мені цінний досвід у взаємодії з батьками, дітьми та вихователями. Я зрозуміла, на скільки є важливою співпраця між усіма учасниками освітнього процесу.
  Набуті знання стали для мене ще одним кроком до усвідомлення важливості обраної мною професії та розкриття мого потенціалу як майбутнього педагога.

май1

май2

май3

👩‍🏫 Керівник практики: викл. Ірина Кузьменко.
#практика