Шановні студенти! Дорогі друзі!
ВІДЕО
 
   Сьогодні, у міжнародний День студента, натхненно Вас вітають студенти-драгоманівці спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету. Бажаємо вам легко й радісно крокувати студентськими стежинами, впевнено йти вперед, не зупинятися на досягнутому, вірити, надіятися, любити, отримувати максимум задоволення від студентських років та досягати своє мрії! 👨‍🎓👩‍🎓
 
 
 
 
    257719702 379292190652159 5213578336010681688 n16 листопад доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Ступак Оксана Юріївна провела відкриту лекцію на тему "Інноваційні технології в формуванні математичних уявлень дошкільників" для студентів 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта". Гостем лекції виступила кандидат педагогічних наук Донбаського державного педагогічного універистету Сабіна Айдинівна Іванчук, яка презентувала авторську розробку для дошкільників "Коректурні таблиці з освіти для сталого розвитку". Під час лекції за допомогою ментальних карт були розглянуті зарубіжні та вітчизняні технологїі, зокрема: Дари Фребеля, Блоки Дьєнеша, Коректурні таблиці Наталії Гавриш та ін.
   Лекція проведена також для студентів Тернопільского національного університету імені В. Гнатюка у межах Програми студентської академічної мобльності (SAM Україні), яка є частиною програми House of Europe, фінансується Європейським Союзом і Британською радою
 
 

257446181 379292323985479 2571775466294120516 n258176743 379292367318808 3147727284572674580 n

 
  258267343 378890314025680 8036929789699790480 n 15.11.2021 викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти на чолі із зав. каф. проф. Цвєтковою Г. Г. та за сприяння декана педагогічного факультету проф. Олефіренка Т. О. взяли участь у 4-й зустрічі міжнародного онлайн-семінару «Педагогическое образование 21 века: новые вызовы». Тема семінару: «Практика многоуровневого педагогического образования в США» актуальна, особливо у наш час, коли суспільство потребує компетентних молодих педагогів й в Україні. Кєтрин Мерсі, професор Гарвардської школи, лауреат Гарвардської премії Phi Beta Kappa Prize, представила гарвардську філософію навчання, яка покликана забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний вибір навчальних дисциплін та наукової спеціалізації кожного студента.
   Професор кафедри навчальних програм та викладання пед. коледжу Колумбійського університету Деніел Фрідріх поділився секретом успіху щодо органічного поєднання викладання і наукового дослідження в програмах бакалавра, магістра і PhD. Це забезпечує традицію стимулювання: змагальності у навчанні й в дослідницьких проектах, творчих пошуків, поваги і довіри між студентами та викладачами, обміну ідеями партнерів для їх втілення. Актуальні питання організації інклюзивної освіти в США розкрила професор педагогічної та спеціальної освіти коледжу Джорджії, доктор Клер Хьюз. В рамках інклюзивного підходу кожна школа або установа в США ще на етапі планування своєї діяльності та освітніх програм враховує очікувані можливі потреби всіх учнів з їх індивідуальними потребами, розробляючи так званий Індивідуальний план освіти. Важливим принципом державної політики щодо інвалідів в країні є здатність громадянина користуватися послугами організації або сервісу з тією ж простотою, як і звичайна людина. Контекст семінару підтвердив переконання у користі обміну світовим досвідом!

258188174 378890424025669 649821731699863704 n258027493 378890477358997 4084378680381040294 n

 

257893508 378890544025657 4119571794485292166 n258170715 378890607358984 7786480879209391799 n

 
Далі буде…
   257884042 378228404091871 397977516270450243 n 12.11.2021р. відбулася настанова конференція з виробничої практики в групах257534816 378228534091858 2308547409556190336 n дошкільного віку для студентів спеціальності: «Дошкільна освіта».
    В конференції в’яли активну участь керівники практики: доц. Козак Т.В., викл. Сняткова Т. М., асист. Топалова М. Б. Студенти отримали інформації про особливості проходження виробничої практики. Керівники практики побажали своїм підопічним практикантам майстерності та творчості під час проходження практики.

    b91ada21 4dc3 4acb add8 32a9bbe0b98d«Почати вчитися в ролі вчителя!» Ці слова належать професору Університету Британської Колумбії Марині Мілнер-Болотін, спікеру онлайн-зустрічі «Неперервна педагогічна освіта в Канаді», яка відбулася в рамках міжнародного онлайн-семінару «Педагогічна освіта 21 століття: нові виклики та рішення»     

      Сьогодні, 12 листопада, викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету (декан – професор Тарас Олефіренко) НПУ імені М.П.Драгоманова на чолі із завідувачем кафедри, професором Ганною Цвєтковою в черговий раз взяли активну участь в роботі семінару, поглиблюючі професійні компетентності, набуваючи нового досвіду підготовки педагогічних кадрів у різних країнах світу.
     Зустріч відбулася в теплій, доброзичливій обстановці, спікер доповідала російською мовою, що підвищило рівень сприйняття та усвідомлення інформації про особливості організації педагогічної освіти в Канаді. Доповідач поділилася цінним досвідом впровадження СТЕМ-освіти та сучасних інформаційно-комунікативних технологій в роботі з дітьми різного віку. Лейтмотивом спічу стало гасло, яке співзвучне з підходами в українській системі педагогічної освіти, а саме: «Вчитель повинен відкрити в дітях нові можливості!». Беручи участь в заходах такого високого рівня, викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти також відкривають нові можливості, як для власного особистісного зростання, так і для творчого розвитку студентів

6d6af1a7 2d21 4114 b5f9 6d7ccc3c20d6.38bc13b2 57fd 4cfb 9dcf b8b90f3dfe30

af13a337 984d 46b4 9ee7 346859be9b6c

0c9f1df0 9a67 4316 8a78 8bb32bfe2cba

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри