конс112 лютого 2021року online відбулася консультація кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти факультету педагогіки та психології з приводу оновлення освітніх програм ОП «Бакалавр» та ОП «Магістр» спеціальності «Дошкільна освіта».

Завідувач кафедри, доктор педагогічних наук,професор Цвєткова Г.Г. наголосила на тому, що у 2023конс 3 році закінчується термін акредитації наявних освітніх програм ОП «Бакалавр» та ОП «Магістр» спеціальності «Дошкільна освіта», тому перед кафедрою постає завдання їх оновлення, відповідно до нормативно-правових документів:  Стандарту вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, Стандарту вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, Методичних рекомендацій для експертів Національного агентства щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми, кращі зразки освітніх програм спеціальності «Дошкільної освіти».

Організатор та координатор, доктор педагогічних наук, професор Цвєткова Г.Г. націлила колектив кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти на  активне пізнавальне вивчення нормативно-правової документації вищої освіти задля   створення якісних оновлених освітніх програм та підготовки на їх основі нової формації висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців дошкільної освіти.

9лютого 2021 року online відбулося засідання кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти факультету педагогіки та психології.
Під керівництвом завідувача кафедри, доктора педагогічних наук, професора Цвєткової Г.Г. розглянули такі питання порядку денного:
зас 21. Про поновлення освітніх програм ОП «Бакалавр» та ОП «Магістр» спеціальності «Дошкільна освіта»;
2. Про Планування та облік основних видів науково-методичної роботи на період з 12 жовтня 2020 р. до 01 лютого 2021 р.;
3. Про роботу членів кафедри зі студентами, переведеними на індивідуальний графік навчання, та її результативність. Про успішність студентів, переведених на індивідуальний графік навчання в I семестрі;
4. Затвердження графіків консультацій викладачів, відкритих занять, графіку взаємовідвідувань на ІІ-й семестр;
5. Про ведення електронних журналів викладачами кафедри, заповнення системи МОODLE;
6. Про розміщення робочих програм освітнього ступеня «бакалавр», «магістр» на сайті факультету; створення анотацій (силабусів дисциплін);
7. Обговорення програм фахових вступних випробувань абітурієнтів на спеціальність «Дошкільна освіта» (бакалаврат, магістратура), склад предметних комісій;
8. Про виконання плану профорієнтаційної роботи викладачів кафедри та участь у проведенні Дня відкритих дверей.
В цілому, у результаті обговорення можна було помітити позитивну злагоджену динаміку покращення всієї роботи кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти по кожному питанню. Особливістю є те, що колектив намагається виконувати кафедральні та навчальні завдання вчасно та якісно, що підтверджують отримані результати. Ми удосконалюємо свої навички спільної діяльності та досягаємо бажаного, адже знаємо, що тільки взаємно злагоджена праця приносить плідні напрацювання.

зас 1зас 3

Творча активність, любов до дітей, відповідальність, почуття гумору, сумлінність, толерантність - це якості, притаманні справжньому педагогу 👩‍🏫. І ще більшоїГальченко актуальності вони набувають, якщо мова йде про вихователя. Саме ці якості були визначені студентами групи ІІ ЗДБ заочної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" у процесі тренінгу креативності, який 26 січня в онлайн-режимі провела доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти факультету педагогіки та психології Гальченко Вікторія Миколаївна в рамках вивчення дисципліни "Психологія дитячої творчості". На фото студенти демонструють свої творчі роботи, радісно всміхаються - натхненні й окрилені творчим процесом😀

 

 

 

 

 

 

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри