Стратегічними завданнями кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти (завідувач кафедри – професор Ганна Цвєткова) педагогічного факультету (декан – професор Тарас Олефіренко) НПУ імені М.П. Драгоманова є сприяння підвищенню якості вищої освіти, розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи зі студентською молоддю, організація заходів щодо забезпечення академічної мобільності та партнерської взаємодії із закладами вищої освіти України тощо.
  1 грудня доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Вікторія Гальченко провела міжвузівський онлайн-263354615 390205202894191 6516856662472958673 nтренінг на тему «Формування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти». Активними учасниками тренінгу стали студенти та викладачі таких закладів вищої освіти, як Криворізький державний педагогічний університет (завідувач кафедри дошкільної освіти – професор Олена Ковшар); Рівненський державний гуманітарний університет (завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені професора Т.І. Поніманської – професор Ілона Дичківська), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (декан факультету дошкільної та спеціальної освіти – доцент Світлана Попиченко); Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (директор навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти – доцент Олена Федорова).
   З вітальним словом до гостей звернулася завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, професор Ганна Цвєткова, яка побажала учасникам тренінгу плідної праці, особистісного та професійного зростання, успіхів та творчої реалізації.
У процесі захоплюючої тренінгової роботи студенти поглибили та вдосконалили набуті раніше компетентності, актуалізували теоретичні знання, повправлялися у формуванні основ професійної культури майбутнього педагога, виконали низку арт-терапевтичних вправ, які сприяли духовно-творчому розвитку студентів, формуванню їхніх рефлексивно-перцептивних умінь та навичок.
    Така багатостороння взаємодія студентів спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічних вишів України виявилася дієвою й засвідчила єдність науковців у поглядах та підходах щодо професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, відкрила нові перспективи для академічного обміну студентами та реалізації спільних творчих проєктів.
Далі буде!
263197604 390205252894186 3853554456357256317 n
263265609 390205309560847 4635278805751425944 n263210144 390205486227496 7092950023177122191 n

263302756 390205436227501 725560123487027945 n

263104780 390205559560822 3350573825504553190 n

263216784 390205609560817 8202453879765644963 n

 
   В останній день осені🍂 кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова взяла участь у якості співорганізатора Всеукраїнської онлайн конференції 💻 «Сучасна психологія і педагогіка: теорія і модерна практика освітнього процесу в епоху пандемічних викликів» на базі Донбаського державного педагогічного університету.🏬 Вітальний меседж від імені декана педагогічного факультету проф. Тараса Олефіренка і від себе особисто озвучила заступниця декана з наукової роботи і міжнародного співробітництва проф. Олена Матвієнко.👩‍💼
   У наукових доповідях учасників конференціі було представлено: ▫️здобутки кафедри ППДО🗂️📚 та реалізацію наступності й перспективності в підготовці фахівців дошкільної галузі🔄 (зав.каф. проф. Ганна Цвєткова); ▫️презентацію ходу проекта міжнародного співробітництва з використання онлайн технологій у підготовці майбутніх педагогів (доц. Оксана Ступак);🌐💻
▫️досвід організаціі та проведення практики здобувачів ОС магістра (бінарна доповідь: доц. Софія Довбня і доц. Раїса Шулигіна); 👩‍👧‍👦
▫️співпрацю зі стейкхолдерами щодо діяльнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (стейкхолдер і викладач Галина Савлук);👩‍💼🤝👩‍🎓
▫️акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир у формуванні основ професійної культури майбутнього педагога (доц. Вікторія Гальченко).👩‍🎓👨‍🎓
    Представлені провідними науковцями кафедри напрацювання пройшли апробацію в реальних умовах, тісній співпраці з усіма суб’єктами освітнього процесу та знайшли відображення у багатьох публікаціях. Всім доповідачам, аспірантам, студентам, дописувачам тез і слухачам - вдячність і respect.👍👏 Тримаємо високу позицію у власних напрацюваннях, здобутті досвіду і досягаємо нових вершин під керівництвом зав.каф. проф. Ганни Цвєтковоі!!! ⛰️🌺
Подальшоі позитивної динаміки всім нам і здоров‘я.♥️
261763749 389806396267405 2533785456154366365 n
262108914 389806472934064 6608208625148729220 n

262097310 389806529600725 6730002338461730464 n262502030 389806602934051 5190289601136227139 n

262535201 389806699600708 5485839140662330787 n262427767 389806796267365 7835027018537538291 n

261424158 389806892934022 41441841613428795 n260755494 389806942934017 2972134545192182967 n

262845773 389807032934008 8157764850509657315 n

 
  Підтримуючи співпрацю з провідними науковими установами🏢 кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова продовжує традицію проведення гостьових лекцій для викладачів і студентів.🗣️
  Так, 30 листопада 2021 р. відкриту лекцію на тему «Психолого-педагогічні аспекти застосування цифрових технологій у освітньому процесі» провів доктор педагогічних наук, професор, науковий співробітник лабораторії електронних навчальних ресурсів Інституту професійно-технічної освіти НАПН України Пригодій Микола Анатолійович.
  Під час лекції були висвітлені актуальні питання впливу цифрових технологій на розвиток дітей дошкільного віку.👧🤖👦 Зауважено, що від 50 % до 90 % інформації діти отримують з неконтрольованих джерел масової інформації.📱📺 Відповідно до розвідок Національного центру досліджень здоров’я (Вашингтон) на сьогодні діти до 8 год. проводять перед гаджетами📱 і лише 2 год. у вільній грі🎈. Саме тому гостро стає питання організації розвивального середовища для дітей дошкільного віку.
  В обговорені ключових тезисів конференції взяли участь учасники: завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету проф. Г.Г.Цвєткова, доц. О.Ю. Ступак, доцент кафедри педагогіки та методики початкового навчання педагогічного факультету доц. Т.М. Васютіна, а також студенти 2️⃣ курсу і магістратури спеціальності «Дошкільна освіта». Студенти в свою чергу відзначили доцільність, змістовність лекційного матеріалу, актуальність теми, а також легкість представлення важливої теми розвитку дітей дошкільного віку. 🗂️🗣️
261534225 389134369667941 1241277274014313233 n262836871 389134429667935 8209408219196922277 n
262134404 389134483001263 488315685518851489 n

262028726 389134543001257 1845950243893950577 n

261463567 389134586334586 8175556831619464670 n

262599194 389134629667915 6990189787745038109 n

262756180 389134709667907 494996726838641861 n

 
Проект «Ми і мистецтво»👩‍🎨 презентує другу серію творчих робіт🖼️. Сьогодні ми побачимо як студентки третього курсу спеціальності «Дошкільна освіта» в рамках навчальної дисципліни «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва» робили наш світ кольоровим🌈 і яскравим🌞 за допомогою нетрадиційних технік! 🖌️ 🎨
Рекомендуємо до перегляду цей ролик, адже він надихає і дарує прекрасний настрій!🎥🌈👩‍🎨
ВІДЕО
 

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри