24 червня 2022 року успішно відбувся захист магістерських робіт студентів-випускників заочно-дистанційної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" 
28 ЗМДШ Луб групи педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова.
🎓 Випускникам присвоєна кваліфікація:
🔸магістр дошкільної освіти; 
🔹вихователь закладу дошкільної освіти; 
🔸інспектор з дошкільної освіти;
🔹 вихователь закладу дошкільної освіти (в інклюзивній групі)"
 
💬 Висловлюємо слова вдячності голові екзаменаційної комісії та екзаменаторам за надану нам можливість пройти підсумкову атестацію у формі прилюдного захисту магістерських робіт, за всебічну підтримку у такий надзвичайно складний для всіх час, за високо оцінені результати нашої науково-дослідної роботи. 
🤗 Окремо, хочемо висловити подяку завідувачу кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти, доктору педагогічних наук, професору Цвєтковій Ганні Георгіївні та всьому професорсько-викладацькому складу кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти за здобуті нами теоретичні знання, практичні навички та постійне стимулювання до їх впровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти. 
👩‍👧‍👦 Дошкільна освіта – це найперша сходинка, яка закладає фундамент компетентностей для подальшого успішного навчання дітей. 
💙💛👶🧒🏻👧🏼 А діти – це, без перебільшення, майбутнє нашої нації. Ми є тією когортою випускників, на плечі яких лягає велика і почесна місія впровадження на практиці ідей реформування дошкільної освіти в бік євроінтеграційних змін. 
👍 Але ми ж не просто випускники, ми - випускники одного з провідних навчальних закладів України в галузі педагогічної освіти – Національного педагогічного університету імені
М.П. Драгоманова, ми – члени великої Драгоманівської родини. І ми не підведемо!👌
💥Університету, педагогічному факультету і нашій випускній кафедрі педагогіки і психології дошкільної освіти ми бажаємо процвітання, нових наукових ідей, звершень, здобутків і, звичайно, щоб більше жодні карантинні і воєнні обмеження не завадили живому спілкуванню та обговоренню цікавих наукових тем в аудиторіях та кабінетах нашого Університету! 
Всім здоров’я та мирного неба!🇺🇦
 
💌 P.S. Магістри дошкільної освіти 
28 ЗМДШ Луб групи.
🎉🎈🎓 З 22 по 24 червня 
2022 успішно відбулися захисти магістерських робіт студентів-випускників заочної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" 26 ЗМДШІ групи педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова 
(👩‍💼куратор: доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної Шулигіна Раїса Андріївна).
👩‍🎓🧑‍🎓 Випускникам присвоєна кваліфікація: 
✅ магістр дошкільної освіти; 
✅ вихователь закладу дошкільної освіти; 
✅ інспектор з дошкільної освіти;
✅ вихователь закладу дошкільної освіти (в інклюзивній групі)".
 
💭 Ми безмежно вдячні всьому педагогічному колективу кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти за тепло, турботу і мотивацію.
☺️ В цей важкий і нелегкий час навчання стало для нас справжньою відрадою, місцем сили та острівцем спокою!
😎 З самого початку і до захисту нас супроводжувала команда професіоналів своєї справи під керівництвом взірцевого науковця та викладача, завідувача кафедри, проф. Цвєткової Ганни Георгіївни. 
🧗‍♀ Ми вдячні всім викладачам за потужну підтримку, цінні поради, доброту та неоціненний вклад в наш професійний та особистісний розвиток.
👩‍👧‍👦 Доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти, Шулигіна Раїса Андріївна, наша університетська матуся, низький вам уклін він усіх ваших діточок!
💖 Любі наші викладачі, нехай в усьому вас супроводжує успіх, удача, везіння. Бажаємо натхнення, нових звершень та МИРУ у нашій країні!
👧🏽🧒🏼 Ми обіцяємо: дошкілля у надійних руках!
Все буде Україна!🇺🇦
 
💌 З любов'ю, студенти-випускники
 26 ЗМДШІ групи.
✅📚🎓💐 20 та 20 червня 2021 року успішно відбувся захист магістерських робіт студентів-випускників заочної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта"🌟 терміну 1р.10 міс.
 25 ЗМДШС групи педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова.
(🤗 куратор: доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Шулигіна Раїса Андріївна).
👩‍🎓👩‍👧‍👦🤱Випускникам присвоєна кваліфікація: "магістр дошкільної освіти; вихователь закладу дошкільної освіти; інспектор з дошкільного виховання; гувернер".
 
💬 Хочемо висловити подяку всьому науково-педагогічному колективу за професійний підхід до навчального процесу, за отримання якісних знань✨
😘 На кафедрі педагогіки і психології дошкільної освіти працюють висококваліфіковані викладачі, професіонали своєї справи, та просто хороші, добрі люди, до яких завжди можна звернутися за порадою й допомогою💙💛
Жодного дня ми не пожалкували, що вступили саме у цей ЗВО, на цю спеціальність✨, і ми безмежно вдячні кожному, хто сприяв цьому😘
За час навчання ми стали не просто студентами, колегами… Ми стали кимось більшим - СІМ‘ЄЮ❤️, і за це ми хочемо подякувати нашим дорогим педагогам😘
Ви ті, з кого хочеться брати ПРИКЛАД!
☀️ДЯКУЄМО, що випромінюєте світло☀️
 
🥰 Ганна Георгіївна, Ви — наше сонечко, Раїса Андріївна та всі педагоги нашої кафедри — це промінчики☀️А всі ми — це світло від вашого променю☀️ДЯКУЄМО за неймовірний вклад у наш розвиток😘
 
Дорога наша Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти, бажаємо вам постійного сяйва, успіхів, процвітання, вдячних студентів та МИРНОГО НЕБА💙💛
 
Назавжди в нашому ❤️
 
💌 Р.S. Магістри дошкільної освіти
 25 ЗМДШС ГРУПИ.
👫🎓✍ Колектив кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти вітає усіх здобувачів освітнього ступеня "Бакалавр" спеціальності "Дошкільна освіта"💫 педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова з успішним складанням комплексного кваліфікаційного екзамену. 💐
🙂 Бажаємо успіху на захисті бакалаврських робіт!

IMG 20220627 105531 960

IMG 20220627 105630 158

 
                                                                     Шановні абітурієнти‼️
😃💁 До Вашої уваги структура написання мотиваційного листа для вступу на спеціальність "Дошкільна освіта" до Педагогічного факультету Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова у 2⃣0⃣2⃣2⃣ році❗️
📝 Мотиваційний лист – викладена вступником письмово у довільній формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму (спеціальність, заклад освіти) для здобуття певного рівня вищої освіти та відповідні очікування, досягнення у навчанні та інших видах діяльності, власні сильні та слабкі сторони, до якого у разі необхідності вступником може бути додано (у тому числі в електронній формі) матеріали, що підтверджують викладену в листі інформацію. Мотиваційний лист подається вступником до НПУ імені М.П.Драгоманова, у якому пояснюються причини, через які вступник вважає себе найкращим кандидатом для вступу на відповідну освітню програму/спеціальність.

ВІДЕО

 

Дочірні категорії

Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти 

НПУ імені М. П. Драгоманова: історія, реалії, перспективи

 

 

Поглиблене вивчення відповідних архівних документів та результатів ретроспективного аналізу історико-педагогічних матеріалів засвідчують те, що кафедра зародилась понад століття тому і пройшла багато етапів перетворення від минулого до сьогодення.

1907–1919 р.р. – Створення та існування Фребелівського інституту дошкільної підготовки, в якому працювали видатні постаті педагогічної освіти – В. В. Зеньковський, Н. Д. Лубенець, С. Ф. Русова, І. О. Сікорський та ін.

1920 р. – Інститут увійшов до складу Київського інституту народної освіти, вже як факультет дошкільного виховання.

1930-ті роки – Факультет дошкільного виховання переведено до Харківського педагогічного інституту.

1954 р. – Факультет поновили в складі Київського державного педагогічного інституту імені О. М. Горького, спадкоємцем якого сьогодні є Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Існуючу в складі факультету дошкільного виховання кафедру початкової і дошкільної освіти, в ті роки очолював проф. Г. З. Івашин.

1960 р. – створена кафедра дошкільної педагогіки, керівником якої стала доц. О. М. Лещенко. До її складу в різні роки увійшли викладачі: З. Н. Борисова, О. К. Грибанова, Т. І. Дмитренко, М. Ф. Дубовик, Є. Ф. Лукіна, О. П. Ткаченко та перші її випускники – С. Ф. Бєлова, Л. В. Герасимова, Н. І. Зеленко, Н. І. Мітічева Л. Я. Скиданова та інші.

1965 – 1975 р.р. кафедру очолювала доц. О. К. Грибанова. У цей період свій науковий рівень більшість викладачів кафедри – В. І. Коник, Н. П. Орланова, О. П. Янківська, Н. Ф. Яришева, підвищували навчанням в аспірантурі, по закінченню якої успішно захищали дисертації.

1975 – 1991 рр. – кафедрою дошкільної педагогіки керувала З. Н. Борисова. Її склад поповнили талановиті педагоги – Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. М. Кот, І. О. Луценко, М. А. Машовець, Г. В. Сухорукова, а згодом доценти Л. В. Артемова, Е. С. Вільчковський, І. С. Дьоміна та інші.

Галузь дошкільної освіти також збагатилась відомими випускниками кафедри, педагогами і психологами (К. О. Євстаф’єва, В. Г. Захарченко, В. У. Кузьменко, Т. Ф. Кунько, С. О. Ладивір, Л. І. Уманець, Л. Ю. Якименко та ін.). Завдяки їхнім науковим доробкам, впродовж тривалого часу кафедра займала провідні позиції у галузі серед  закладів вищої освіти України.

Досвід науково-педагогічних працівників кафедри дошкільної педагогіки склав підґрунтя для розвитку інновацій у дошкільній і вищій освіті, підготовки навчально-методичного забезпечення, вивчення вітчизняного і зарубіжного педагогічного досвіду тощо.

1991 – 2003 р.р. – кафедру очолювала проф. Л. В. Артемова – відомий вчений у галузі теорії та історії педагогіки, дошкільного виховання, теорії та методики професійної освіти дорослих.

2003 – 2008 р.р. – керувала діяльністю кафедри дошкільної педагогіки Інституту педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова доц. М. А. Машовець, професійні інтереси якої пов’язані з педагогікою та психологією дошкільного дитинства та професійною підготовкою майбутнього дошкільного педагога. З 2008 року кафедра дошкільної педагогіки  отримала назву кафедра теорії та історії дошкільної педагогіки. 

2012 – 2015 р.р. – завідувала кафедрою теорії та історії дошкільної педагогіки доц. Н. М. Кот, яка за вагомий внесок у розвиток галузі дошкільної освіти була відзначена нагородою – знаком «Софія Русова».

За ці роки до лав кафедри приєднались досвідчені науковці: кандидат педагогічних наук, доцент Р. А. Шулигіна, кандидати психологічних наук, доценти В. М. Гальченко, С. Т. Репетій та інші.

У зв'язку з реорганізацією навчальних підрозділів НПУ імені М. П. Драгоманова в 2016 році, кафедра набула назву педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості й увійшла до складу факультету педагогіки і психології університету.

Завідувачем кафедри було призначено доктора педагогічних наук, професора Г. Г. Цвєткову, яка сьогодні спрямовує діяльність науково-педагогічного складу на вдосконалення, гармонізацію професійної підготовки майбутніх вихователів відповідно до потреб сьогодення на ґрунті постнекласичної методології шляхом створення креативно-розвивального освітнього простору в закладі вищої освіти.

Науково-педагогічний склад кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості сформований із фахівців, які мають високий науковий і практичний досвід роботи. У складі кафедри працює 11 осіб, з них: 1 доктор педагогічних наук, 8 кандидатів наук, 2 асистенти 1 лаборант.

Кафедра, керуючись новими європейськими стратегіями розвитку освіти в Україні, здійснює підготовку фахівців за освітньо-професійною програмою 012 «Дошкільна освіта», освітніми рівнями: перший (бакалаврський), другий (магістерський). Форми навчання: денна, заочна.

Стратегія розвитку кафедри

Основний стратегічний напрям – підвищення науково-педагогічної компетентності працівників до рівня, що дозволить кафедрі претендувати на роль одного з провідних осередків науково-педагогічної діяльності в галузі дошкільної освіти у межах освітнього простору України.

Принципи реалізації стратегії

Розвиток кафедри базуватиметься на принципах, що зможуть забезпечити реалізацію зазначеної стратегії:

  • компетентності усіх членів кафедри, що діятимуть на засадах колегіальності, відкритості, демократичності та єдності;
  • поєднання розвитку колективу та самовдосконалення кожного викладача як творчої особистості;
  • креативності у формування методів та форм реалізації стратегії розвитку кафедри;
  • інноваційності в підвищенні теоретичної та методичної культури працівників кафедри, основними рисами якої є взаємодія викладачів і студентів, соціокультурний діалог та захист суб’єктів професійної та освітньо-наукової діяльності.

Основні напрями діяльності (завдання)

для реалізації стратегії розвитку кафедри

  1. Приведення показників професійної діяльності та рівня кваліфікації кожного викладача кафедри в повну відповідність до чинних ліцензійних вимог освітньої діяльності.
  2. Створення системи фахового спрямованого підвищення кваліфікації викладачів кафедри.
  3. Запровадження відкритого, прозорого, поточного планування діяльності кафедри (навчальної, наукової, методичної та організаційної роботи).
  4. Формування механізмів та традиції самовдосконалення кожного викладача кафедри та умов реалізації його професійних компетентностей.
  5. Створення умов для започаткування кафедрою наукової школи.
  6. Використання Е-технологій в освітній діяльності, формування дистанційних курсів, відеолекцій, інтерактивних електронних навчальних видань тощо.
  7. Підтримання конкурентного статусу кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості в підготовці компетентних і конкурентоспроможних фахівців у галузі дошкільної освіти на національному ринку освітніх послуг та позиціонування НПУ імені М.П. Драгоманова і факультету педагогіки і психології як флагманів педагогічної думки.
  8. Підготовка наукових публікацій викладачами кафедри у зарубіжних наукових виданнях, що включені до різних наукометричних баз даних та мають індекси цитування.
  9. Розвиток ефективної взаємодії з українськими та зарубіжними партнерами з метою забезпечення академічної мобільності професорсько-викладацького складу кафедри та реалізації спільних проектів, грантових програм.
  10. Організація профорієнтаційної роботи з метою популяризації навчання за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта», за різними освітньо-професійними програмами, рівнями на принципово нових засадах.
  11. Впровадження системи компетентнісного наставництва як одного з нових принципів підготовки професійного кадрового складу кафедри.
  12. Презентація на сайті кафедри освітніх досягнень викладачів та студентів, популяризація сучасних методів, технологій та методик навчання і викладання у вищій школі.
  13. Організація взаємодії з іншими освітніми закладами і науковими установами, проведення спільних засідань, семінарів, круглих столів, підготовка та видання наукової та навчально-методичної літератури.

Національне партнерство

Кафедра співпрацює із провідними науковими установами й університетами України:

  • Інститут проблем виховання НАПН України
  • Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України
  • Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
  • Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
  • ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»
  • Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
  • Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського
  • Рівненський державний гуманітарний університет
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
  • Харківська гуманітарно-педагогічна академія та ін.
  • Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
  • Національна парламентська бібліотека України
  • Державна науково-педагогічна бібліотека імені В. О. Сухомлинського
  • Видавництва: «Академвидав», «Освіта», «Педагогічна преса» та ін.

Зарубіжне партнерство

Кафедра співпрацює із провідними науковими установами й університетами близького і далекого зарубіжжя:

  • Білоруським державним педагогічним університетом імені Максима Танка;
  • Казахським національним педагогічним університетом імені Абая;
  • Університетом едукології Литви;
  • Коледжем Південно-Східної Норвегії (The University College of Southeast Norway (USN) та ін.

Навчально-методична діяльність кафедри