- Деталі
- Перегляди: 6
🎓 🙋♀️ Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи 2-А спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету Українського Державного університету імені Михайла Драгоманова долучилися до святкування 😍 Дня Вишиванки — особливого свята, що символізує єдність поколінь, національну гідність і духовну спадщину українського народу! 💙💛
Під час семінарського заняття з навчальної дисципліни "Етика та естетика" під керівництвом професора Дорогої А.Є. ми спілкувались на цікаву й змістовну тему: «Колір як система явищ»
і звернули особливу увагу на значення кольорів у житті людини. Зокрема, зосередилися на білому, чорному та жовтому кольорах як базових і, водночас, надзвичайно символічних. В обговоренні йшлося не лише про естетичну роль кольорів, а й про їхній психологічний вплив, глибоку смислову наповненість та значення в українській культурі. 🥰
Тема для обговорення була надзвичайно доречною у контексті сьогоднішнього свята, Дня вишиванки, адже саме кольори, як і вся вишивка загалом, є мовою, через яку наш народ передає свою історію, емоції, світогляд і голос поколінь. Ми збагатилися новими знаннями, емоціями й відчули гордість за своє коріння, адже вишиванка — це не просто одяг, а духовний оберіг, що об’єднує нас навколо спільних цінностей!
✍Автор статті - Гриценко Сніжана, студентка 2 курсу, групи 2-А
#з_Всесвітнім_днем_вишиванки_Україно
- Деталі
- Перегляди: 7
♿️ У рамках вивчення дисципліни «Інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» 1️⃣2️⃣ травня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року здобувачі вищої освіти денної форми навчання I і III курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (1-А та З-А груп) спеціальності "Дошкільна освіта", Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Андрущенко Наталії Вікторівни відвідали інклюзивно-ресурсний центр №🔟 Шевченківського району міста Києва.
Фахівцями ІРЦ було розкрито такі питання:
1. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
2. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Співпраця ІРЦ з батьками дітей з ООП.
4. Корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, які надаються особам з ООП в ІРЦ.
4. Створення ІПР.
5. Організація та облаштування ресурсної кімнати.
6. Перспективи працевлаштування.
На завершення насиченого дня студенти відвідали Сирецький парк і побували на Київській дитячій залізниці 🚂🫶
Щиро дякуємо фахівцям ІРЦ № 🔟 Шевченківського району м. Києва за теплі інформаційно-змістовні зустрічі та плідну співпрацю.
#інклюзія #дошкільнаосвіта #ІРЦ
- Деталі
- Перегляди: 7
Студенти IV-А групи 4 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова вітають всіх українців зі Всесвітнім днем вишиванки!
☘️🌸 У травні, коли природа прокидається від довгого зимового сну, розквітають маки на святковому вбранні українців. Вишиванка не просто красиве вбрання, це – уквітчана українська душа, красива, багата, наповнена любов’ю до всього світу.
🇺🇦 👘 Свято вишиванки - це неймовірний день для українського народу. Цього дня тисячі людей підтримують одну з найголовніших традицій наших пращурів, одягаючи рясно вишиті сорочки.
#з_Всесвітнім_днем_вмшиванки_Україно
- Деталі
- Перегляди: 9
👯♀🧒👧 Нещодавно ми, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, мали чудову нагоду в рамках дисципліни «Педагогіка дошкільна» (👩🏻💼 викладачка дисципліни: кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри дошкільної освіти Софія Довбня) відвідати сучасний приватний заклад дошкільної освіти «Sense Kids».
😃🔎 🏞 Це місце приємно вразило нас з перших хвилин: привітна атмосфера, турботливі педагоги та інноваційне освітнє середовище, що створене відповідно до потреб і можливостей індивідуальної траєкторії дитини.
Особливу увагу в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти «Sense Kids», приділено формуванню сенсорно-пізнавальної компетентності дітей – це виявлення пізнавальної активності, спостережливості, винахідливості у довкіллі; орієнтування в сенсорних еталонах, їх видах, ознаках, властивостях; оволодіння прийомами узагальнення, класифікації, порівняння.
Для цього в закладі створенні інтегровані ігрові простори різноманітними матеріали, осередки усамітнення.
Також вразив індивідуальний підхід до комунікації з батьками, інклюзивність та орієнтація на емоційний комфорт дітей.
🤝 Дякуємо колективу приватного закладу дошкільної освіти Sense Kids за відкритість, щирість і можливість побачити найкращі практики в дії!
Далі – відгуки від моїх одногрупниць:
🎙 Похід закладу дошкільної освіти був цікавим, але трохи неспокійним. Ми гралися з дітьми, розповідали казку, але раптом почалася повітряна тривога. Усі діти разом з вихователями спустилися в укриття. Було трохи страшно, але нас заспокоювали, розповідали історії й гралися тихими іграми. Я зрозуміла, що головне – бути разом і дбати один про одного.
Наталія Михалишина
🎙Відвідини закладу дошкільної освіти справили приємне враження. Там була затишна атмосфера, уважні вихователі та індивідуальний підхід до кожної дитини. Було цікаво гратися з дітками. Помітно, що дітям комфортно й цікаво. Вони активно залучені до різноманітних ігор і занять. Заклад добре обладнаний, є сучасні ігрові осередки та навчальні матеріали. Нам директор провела цікаву екскурсію, де ми мали змогу відвідати різні групи, познайомитися з організацією освітнього процесу, побачити тематичні осередки для творчості, пізнавальної діяльності та фізичного розвитку.
Гончарик Вікторія
✍ Автор допису: здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, групи 1-А, Даша Калєнцова.
- Деталі
- Перегляди: 8
Іноді для справжнього відкриття потрібні не підручники й лекції, а сміливість зануритися у світ гри без обмежень. Саме таке середовище – незвичне, живе, повне несподіванок, – допомагає не лише розкрити потенціал дитини, а й подивитися на розвиток емоційної сфери, уяви та креативності під новим кутом.
У пошуках нетрадиційного ігрового середовища 6 травня 2025 року здобувачами IV курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» у супроводі викладача кафедри дошкільної освіти, Ірини КУЗЬМЕНКО, була відвідана інтерактивна виставка «Третє дихання». Головною метою візиту було ознайомлення з нетрадиційним ігровим середовищем (під час вивчення дисципліни «Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку»), яке можна було б використати для розвитку дитячої уяви, їх емоційної сфери, креативності та просто для отримання насолоди від самого процесу гри у нестандартних умовах.
На виставці представлено різноманітні тематичні зони, численні інтерактиви та інсталяції. Тут можна все, що, зазвичай, забороняють робити дорослі: ганяти по калюжах, бризкатись водою; малювати на стінах; голосно гарчати; будувати халабуди та веселитись в середині них; лаятись у супроводі акторки Марії Рудницької; випускати пар разом з психіатром і професором Бесселом Ван Дер Колком; вчитися не плакати, а сміятись разом з Лесею Українкою; співати разом із Jerry Heil; відпочивати під муркотіння велетенського кота; взаємодіяти з віртуальними об’єктами, відпускати негативні емоції із заходом сонця та наповнюватись позитивною енергією, вірою у щасливий день з його сходом. І не тільки… Кожен модуль буквально запрошував до дослідження, експериментування, самовираження та до гри. Особливу увагу ми звернули на використання сучасних технологій: VR-окуляри, інтерактивні панелі, обличчя, що змінюють емоції завдяки штучному інтелекту. Це демонструє, що ігрове середовище може виходити за межі традиційних форм і ставати мультисенсорним та міждисциплінарним.
Центральним елементом виставки є квітка, яка символізує ідею, що справжня сила – наше «третє дихання» – знаходиться всередині нас і проявляється через єдність та взаємодію з іншими людьми. Це метафора колективної підтримки, співпраці та внутрішнього ресурсу, який допомагає долати труднощі.
Здобувачі мали можливість побачити, як створення унікального простору впливає на розвиток емоційного інтелекту дитини, креативності та вміння взаємодіяти з іншими. Організоване середовище не лише стимулює гру, а й допомагає дитині краще пізнати себе, впоратися зі своїми почуттями, навчитися працювати в команді та відчувати радість від процесу. До речі, нашу увагу привернув той факт, що серед, на перший погляд, «хаосу», який панував у залах виставки, не спостерігалося жодних негативних дій з боку дітей, порушень чи конфліктів. Ніхто не робив їм зауважень – усе відбувалося без звичних заборон та обмежень, які зазвичай супроводжують всю прогулянку дітей десь на ігрових майданчиках… І, можливо, саме тому діти й не мали потреби порушувати правила, бо їх просто не було.
Екскурсія подарувала здобувачам чудову нагоду не лише розширити уявлення про нетрадиційне ігрове середовище, але й замислитися над тим, як емоційна підтримка та креативність допомагають дітям адаптуватися до сучасного світу.
Ми вдячні декану факультету, професору Тарасу ОЛЕФІРЕНКУ, завідувачці кафедри дошкільної освіти, професорці Ганні ЦВЄТКОВІЙ за сприяння відвідувати такі заходи, а також організаторам виставки «Третє дихання» за таке натхненне середовище, у якому гармонійно поєднано турботу про психічне здоров’я дитини з грою, експериментуванням, спілкуванням та творчістю.
Авторка статті – здобувачка IVкурсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» – Каміла ПАНЧЕНКО
#нетрадиційне_ігрове_середовище