⁉️🕵‍♀ Завершальним заняттям вибіркової дисципліни «Практикум з ігрової діяльності» 13.03.2025р. стала участь здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, груп 4-ЗА та 4-ЗБ спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, у захопливій грі «Геокешинг», на території Київського зоопарку під керівництвом викладача кафедри дошкільної освіти, Ірини Кузьменко. Цікавий інтерактивний метод навчання поєднав активну діяльність, командну взаємодію та елементи дослідницького підходу, сприяв закріпленню теоретичних знань та набуття практичного досвіду організації ігор у природному середовищі.

куз1

куз2куз3

  🦁🦩🐘🦍 Гра проходила у форматі пошуку прихованих кешів, розташованих у різних частинах зоопарку. Кожна зупинка містила завдання, пов’язані з особливостями тваринного світу та ігровими методами у навчанні. Для переходу до наступного кешу потрібно було правильно виконати завдання, та отримати підказку чи вказівку щодо подальших дій.

куз4

куз5

куз6

куз7

куз8куз9

куз10

куз11

куз12куз13

  👯‍♀🧏‍♀🔎 Пропоновані завдання стимулювали логічне мислення, креативність і швидкість реакції студентів. Залученими були всі: одні займалися пошуком кешів, інші вдало аналізували інформацію та висували ідеї щодо шляхів вирішення проблеми, інші чудово виявляли себе у творчих завданнях.

  🐍 Завершилася гра у центральній зоні зоопарку, в тераріумі, де здобувачі виконали останнє завдання та знайшли головний кеш – вітання з успішним складанням заліку з навчальної дисципліни «Практикум з ігрової діяльності»!

   ☺️😃 По завершенню гри здобувачі поділилися своїми враженнями від заходу, всі залишилися у захваті від такого формату навчання. Обговорили можливості застосування геокешингу під час організації ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку.

  🥰👍 Таким чином, геокешинг у Київському зоопарку довів, що навчання може бути цікавим, інтерактивним та корисним одночасно. Гра стала не лише захопливою пригодою, а й ефективним педагогічним інструментом, який продемонстрував, що навчання через гру є дієвим і цікавим підходом у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Завершилася пригода чудовою прогулянкою зоопарком та обміном враженнями у дружній атмосфері.
#практикум_з_ігрової_діяльності
#геокешинг
#зоопарк

  👯‍♀☀️🧩В теплій, творчій атмосфері 13 березня докторкою психологічних наук, доценткою Вікторією Гальченко в групах 4 ЗА, 4 ЗБ, 4 ЗДМС були проведені практичні заняття з дисципліни "Психологія конфлікту". Студентки залюбки демонстрували підготовлені тренінги подолання конфліктів в педагогічному колективі, розв'язували конфліктні ситуації, проводили інтерактивні вправи. мозковий штурм, складали пазли - отримували позитивні враження й незабутні емоції від власної активності, енергійності, допитливості й особистісного зростання.

гальч1

гальч2гальч3гальч4гальч5гальч6
  😉🎓 Зичимо вам, шановні наші студенти, успішно здати сесію, підсумкову державну атестацію й вступити в магістратуру, щоб продовжити сходження до п'єдесталу успіху й нових перемог.
#психологія_конфлікту

  ♿️ У рамках вивчення дисципліни «Створення інклюзивного освітнього середовища» 1️⃣3️⃣ березня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року здобувачі вищої освіти заочної форми навчання III курсу ОР «Бакалавр» (3-ЗА, 3-ЗБ, 3-ЗДМС) спеціальності 012 Дошкільна освіта, Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під супроводом кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри дошкільної освіти Андрущенко Наталії Вікторівни відвідали інклюзивно-ресурсний центр №🔟 Шевченківського району міста Києва. 
  Фахівцями ІРЦ було розкрито такі питання:
1. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
2. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, які надаються дітям з ООП в ІРЦ.
4. Створення ІПР.
5. Організація та облаштування ресурсної кімнати.
  Завершили екскурсію прогулянкою парком Сирецьким та відвіданням Київської дитячої залізниці 🚂

ан1

ан2

ан3

ан4ан5

ан6ан7ан8
#інклюзія

 😍👩🏻‍🎨 Курс ,,Методика ознайомлення дітей з мистецтвом,, 🌈 не тільки спрямований на формування художньо-продуктивної компетентності майбутніх вихователів, а й на відвідування екскурсії ,,Марії Примаченко. Невідоме,, в НМДМУ, що дає можливість поглибити знання з творчістю української художниці з наївного мистецтва Марії Примаченко.
 👯‍♀ Здобувачі вищої освіти заочної форми навчання 3-ЗА, 3-ЗБ, 3-ЗДМШ.
 👩🏻‍💼 Курс викладає: доцент Тетяна Козак.

к111

к11

к22

к33

к44

к55

к66

к77

к88
#методика_ознайомлення_дітей_з_мистецтвом
#екскурсія
#Марія_Примаченко

  💃 👯‍♀👗👘🥻👠👒🧥 Створюємо свій імідж разом!
  👩‍💼💫 Під керівництвом Шулигіної Раїси Андріївни, професора кафедри дошкільної освіти (зав. кафедри проф. Ганна Цвєткова) ми, студенти групи ІІІ-ЗДМС і ІІІ-ЗА спеціальності «Дошкільна освіта», продовжили з минулого семестру опановувати курс «Іміджологія».

шул1

шул2

шул 22
  Інтерактивні лекції і семінари-практикуми, на яких ми виконували творчі завдання, знаходили шляхи вирішення різноманітних педагогічних ситуацій, створювали позитивний настрій, атмосферу для взаємодії, конструювали якраві образи фахівця галузі дошкільної освіти тощо, сприяли розширенню наших знань, компетентностей, виробленню фахових і особистісних якостей.

шул3

шул4

шул5

шул6

шул7
 Хід і зміст наших занять, це яскравий приклад демонстрації власного потенціалу, творчого підходу до формування особистісного позитивного іміджу та іміджу закладу дошкільної освіти. Тому ми, як молоді майбутні фахівці, демонстрували креативність, професіоналізм та усвідомлювали важливості власного внеску в розвиток сучасного дошкілля, престижу професії вихователя, мотиваторів відкриття в собі нових можливостей, талантів, захоплень та інших способів якісної професійної діяльності.
  ✨ Отже, рушимо далі до досягнення поставленої мети!

✍ 📸 Автори статті і фото:
Валентина Гузикевич і студенти груп ІІІ-ЗДМС, ІІІ-ЗА
спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.