💖Музей науки Малої академії наук України – це перший державний інтерактивний музей науки в Україні. Його головна особливість у тому, що більшість експонатів тут можна і потрібно чіпати, досліджувати та експериментувати з ними. Це робить процес навчання захопливим та зрозумілим для відвідувачів будь-якого віку.

ВІДЕО

 👯‍♀️🤓🔭⛷⚗️🎧🎵 17.04. студенти групи 3-А спеціальності "Дошкільна освіта" УДУ імені Михайла Драгоманова разом з доцентом Вікторією Агіляр Туклер за сприянням декана Педагогічного факультету Тараса Оліфіренко та завідучки кафедри дошкільної освіти Ганни Цвєткової, відвідали музей науки — інтерактивний простір на території ВДНГ у Києві та готові поділитись своїми відгуками про музей.
  Студенти отримали позитивні враження від екскурсії. Це не звичайний музей, де просто дивишся на експонати — тут можна все чіпати, натискати, досліджувати, експериментувати і навіть ставити наукові досліди власноруч!
Особливо студентам сподобались зони з фізичними експериментами: демонстрації механізмів руху, оптичних ілюзій. Дуже цікаво було дізнатися, як працює електрика, як формується звук і покататись на інтерактивних лижах.

мн1мн2мн3мн4мн5мн6

  🏛 Голошубова Анастасія:
"Вважаю, що подібні простори мають стати невід’ємною частиною сучасної освіти. Музей науки на ВДНГ — це не лише про навчання, а й про цікаві відкриття, досвід і розвиток інтелектуальної допитливості".

  🏛 Малихіна Ізабелла:
"Особливо мене вразив експонат, що працював за принципом музичної шкатулки. Він складався з дерев’яних кілець, які можна було переставляти, створюючи власну мелодію. Коли крутиш механізм, звучить музика — і щоразу вона інша! Це було дуже захопливо, адже я сама могла "компонувати" музику.
Ще одне цікаве місце — можно розглянути різні речі під мікроскопом та роздивитися звичайні речі в збільшеному масштабі".

  🏛 Подолян Олена:
"Незабутнє враження залишили двометрова голограма, величезний кристал та моделі людських органів, до яких можна було доторкнутися й дізнатися більше про будову організму".

  🏛 Баштова Анастасія:
"Музей науки на ВДНГ – це чудове місце для пізнавального та цікавого проведення часу всією родиною. Тут ви зможете не лише побачити наукові явища, а й взяти участь у їх дослідженні.💖"

  ✅☺️😌😃🙃 14.03.2025р. на позитивній грайливій ноті завершився курс "Практикум з ігрової діяльності" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, заочної форми навчання, групи 4-ЗДМС (👩🏼‍💼викладач – Ірина Кузьменко).
  💁‍♀✨ До заняття студенти ретельно готувалися, добираючи цікаві ігри для дітей дошкільного віку. Вибір ігор був чітко продуманий: кожна з них мала за мету не тільки розважити, але й допомогти під час знайомства, сприяти згуртованості дитячого колективу, розвинути комунікативні навички та стимулювати активну участь кожного.
  👯‍♀💃 Ігри були проведені в невимушеній атмосфері, в аудиторії панував сміх і веселощі. Здобувачі водили хороводи, шукали свою пару, відгадували пантоміми, проявляли спритність, демонстрували кмітливість та вміння працювати в команді. Взаємодія відбувалася в атмосфері веселої метушні та гармонії, кожен учасник був важливим елементом загальної гри.
  📸 Запрошуємо і вас побачити, як все відбувалося!

ВІДЕО
#практикум_з_ігрової_діяльності

  😊🙏 Студенти 4 курсу заочної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, які складали залік з дисципліни «Аксіологія дитинства», керівник канд.псих.наук, ст.викладач Віра Михайлівна Корх хочуть висловити щиру подяку за чудову організацію та проведення цього важливого етапу нашого навчання. Професіоналізм, глибокі знання та вміння доступно пояснити складні концепції зробили процес складання заліку не лише перевіркою знань, а й справжнім навчальним досвідом. Ми відчували Вашу підтримку та готовність допомогти кожному студенту.

а1а2а3а4а5
   Студенти на парі зайнялися справжнім творчим процесом створення «Дерева сімейних цінностей»🌳. Об’єднавшись вони обговорили, які саме цінності є найважливішими для кожного з них. Це були цікаві дискусії, під час яких вони ділилися особистими історіями та роздумами. Процес малювання був дуже захоплюючим та об'єднуючим. Вони разом вирішували, які кольори використовувати, як розташувати елементи малюнка, як зробити його максимально виразним.
  Крім того, деякі студенти виявили інтерес до розфарбування мандали. Це було чудовою можливістю розслабитися, зосередитися на внутрішньому світі та виразити свої емоції через кольори. Це був медитативний процес, який допоміг зняти напругу та налаштуватися на позитивний лад.

а6а7
   Загалом, останній день сесії виявився незвичайним та незабутнім. Він не лише дозволив нам продемонструвати свої знання, але й дав можливість проявити творчість, попрацювати в команді та глибше замислитися над важливими життєвими цінностями.   Ми дуже вдячні Вірі Михайлівні за такий цікавий та оригінальний підхід до оцінювання знань!
   Автор допису студентка 4 курсу заочної форми навчання Пипко Марина.
#аксіологія_дитинства

  ⁉️🕵‍♀ Завершальним заняттям вибіркової дисципліни «Практикум з ігрової діяльності» 13.03.2025р. стала участь здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, груп 4-ЗА та 4-ЗБ спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, у захопливій грі «Геокешинг», на території Київського зоопарку під керівництвом викладача кафедри дошкільної освіти, Ірини Кузьменко. Цікавий інтерактивний метод навчання поєднав активну діяльність, командну взаємодію та елементи дослідницького підходу, сприяв закріпленню теоретичних знань та набуття практичного досвіду організації ігор у природному середовищі.

куз1

куз2куз3

  🦁🦩🐘🦍 Гра проходила у форматі пошуку прихованих кешів, розташованих у різних частинах зоопарку. Кожна зупинка містила завдання, пов’язані з особливостями тваринного світу та ігровими методами у навчанні. Для переходу до наступного кешу потрібно було правильно виконати завдання, та отримати підказку чи вказівку щодо подальших дій.

куз4

куз5

куз6

куз7

куз8куз9

куз10

куз11

куз12куз13

  👯‍♀🧏‍♀🔎 Пропоновані завдання стимулювали логічне мислення, креативність і швидкість реакції студентів. Залученими були всі: одні займалися пошуком кешів, інші вдало аналізували інформацію та висували ідеї щодо шляхів вирішення проблеми, інші чудово виявляли себе у творчих завданнях.

  🐍 Завершилася гра у центральній зоні зоопарку, в тераріумі, де здобувачі виконали останнє завдання та знайшли головний кеш – вітання з успішним складанням заліку з навчальної дисципліни «Практикум з ігрової діяльності»!

   ☺️😃 По завершенню гри здобувачі поділилися своїми враженнями від заходу, всі залишилися у захваті від такого формату навчання. Обговорили можливості застосування геокешингу під час організації ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку.

  🥰👍 Таким чином, геокешинг у Київському зоопарку довів, що навчання може бути цікавим, інтерактивним та корисним одночасно. Гра стала не лише захопливою пригодою, а й ефективним педагогічним інструментом, який продемонстрував, що навчання через гру є дієвим і цікавим підходом у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Завершилася пригода чудовою прогулянкою зоопарком та обміном враженнями у дружній атмосфері.
#практикум_з_ігрової_діяльності
#геокешинг
#зоопарк