Травень місяць – знаменний подіями, пов’язаними зі змінами в галузі дошкільної і початкової ланок освіти.
До роботи Всеукраїнського семінару «Наступність у роботі закладів дошкільної освіти і початкової школи», який організовано Міністерством освіти і науки України та Інститутом проблем виховання НАПН України, активно долучився факультет педагогіки і психології під керівництвом В.І. Бондаря (кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості завідувач Цвєткова Г.Г.)та студенти спеціальності «Дошкільна освіта».
До лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України завітали науковці провідних освітніх установ, практики, всі, кому не байдужі проблеми сучасного дитинства.
Надзвичайно актуальними і корисними були стендова доповідь директора Інституту академіка Беха І.Д., завідувача лабораторії дошкільної освіти і виховання кандидата педагогічних наук Рейпольської О.Д.
Основні проблеми та шляхи їх вирішення у забезпеченні наступності між дошкіллям і початковою школою у змісті освіти, формах роботи з дітьми, взаємодії педагогів і батьків шукали усі присутні, які дискутували, висловлювали слушні думки, висували пропозиції, обговорювали окремі «болючі» питання, ділилися досвідом роботи з формування життєво важливих компетентностей дошкільників при підготовці їх до шкільного життя. Учасники семінару не обійшли своєю увагою і компоненти педагогічної компетентності майбутнього й вже досвідченого вихователя і вчителя, що загострило професійний інтерес студентів спеціальності «Дошкільна освіта», які тільки готуються творити «людину майбутнього».
Семінар завершився засіданням «круглого столу», під час якого було підбито підсумки роботи і ухвалено проект рішення. Успіху в проведенні Всеукраїнського семінару сприяли позитивна атмосфера співдружності, піднесений настрій всіх учасників, непереборне бажання віддаватися справі, творити і впевнено рухатися вперед...
Висловлюємо щиру вдячність усім організаторам заходу за високий організаційний, науково-методичний та інформаційний рівень його підготовки, проведення та можливість долучитися до спільноти науковців і практиків задля майбутнього розвитку галузі дошкільної і початкової освіти.