Н
П
У
Кафедра дошкільної освіти
- Деталі
- Перегляди: 330




Наш тиждень розпочався з бесіди з дітьми на тему «Як пройшли твої вихідні?». Всі із захопленням розповідали як вони спільно з батьками їздили на відпочинок у вихідні дні, збирали гриби, ходили в кінотеатр, проводили час з бабусею та дідусем тощо. Понеділок був легким та не дуже завантаженим для дітей, тому що їм потрібно трошки часу знову увійти в режим занять та різних запланованих активностей.
У вільний час для дітей була організована образотворча діяльність на тему: «Хто або що мені подобається? Що я люблю?». Також між собою обговорювали який колір можна використати, щоб розмалювати того чи іншого героя або що ще можна додати до малюнка. Дивлячись на малюнки дітей були такі теми: «Восьминіг», «Мій дім», «Моя мама», «Квіти», «Веселка» тощо. Також допомагала дітям намалювати щось в чому виникають невеличкі труднощі. Можна побачити, що у дітей старшого дошкільного віку широкий спектр інтересів, які виражаються в їхніх малюнках, вони обожнюють фантазувати та створювати власні образи. Також ми разом обрали книжку про веселих котів, де грали в гру «Лабіринт», шукали для кожного кота відповідного хазяїна, проходили тест «Чи любиш ти котів?». Кожен по черзі відповідав на поставлені питання та отримував відповідь або невеличку пораду. Діти ще не вміють читати книжки і звісно деякі словосполучення для них незрозумілі, тому ми разом вирішували завдання.
Діти запропонували разом пограти в дуже цікаву настільну гру «Хто я? Що я?». Спочатку ми всі сіли в коло на килимку, діти вирішили щоб я розпочала першою, адже я їх нова гостя. Ми перемішали всі картки, потім обираємо картку, тримаємо її картинкою біля лоба. За допомогою питань, на які можна відповідати «Так» або «Ні», відгадуємо, хто або що зображено на картці. Але якщо дитина вгадує зображення на картинці, тоді вона картку забирає собі У кого більше карток, той виграв. Ця гра розвиває логіку, інтуїцію, мислення, мовлення, увагу і кмітливість.
Організована також трудова діяльність, щоб кожен прибрав своє місце після гри, образотворчої діяльності та занять.

Наступного дня мною було проведене заняття з художньо-образотворчої діяльності (аплікація) на тему: «Осінній пейзаж» для дітей старшого дошкільного віку. Спочатку ми пригадали який зараз місяць осені, ознаки осені та кожен зміг розповісти чому йому подобається пора року осінь. Відповіді дітей були такі: «Мені подобається осінь, тому що скоро зима і мій День Народження», «Мені подобається осінь, тому що скоро Свято Миколая та Новий Рік, який я дуже чекаю», «Мені подобається осінь, тому що можна збирати листочки різного кольору» тощо. Далі ми розглянули картину відомого українського художника О.Шовкуненко, якому теж сподобалася осінь і він захотів зобразити її на своїй картині, яку назвав «Золота осінь». В ході розповіді діти познайомилися з новим поняттям «пейзаж». Пейзаж - це картина, на якій зображена природа. У пейзажі можуть бути дерева, квіти, річки, озера, гори, небо, хмари та інші природні об'єкти.
В основній частині заняття ми створювали своє індивідуальне осіннє дерево зі смужок різнокольорового паперу та шаблону дерева. Хтось створював дерево за показаним зразком, деякі креативно оформлювали та додавали свої деталі.
На занятті всі діти дуже уважно слухали та відповідали на поставлені їм питання. Також кожна дитина створюючи осінній пейзаж проявила свою творчість та робила аплікацію із захопленням.

На прогулянці ми грали в придуману нами гру, яка називається «Лабіринти». На майданчику є певні лінії, тому кожний мав пройти саме так по визначеній лінії, аби дійти від брівки, до крапочки на асфальті.
Під час повітряної тривоги допомагала вихователю організувати тиху годину для дітей, грали в гру на розвиток мовлення «Так або ні». Я називаю дітям певні твердження, наприклад: «Потрібно мити руки перед їжею», якщо на їх думку це твердження неправильне, тоді вони стукають по ніжкам руками. Якщо твердження правильне – плескають у долоньки.

Зранку ми грали в гру «Їстівне-неїстівне» з м’ячем, але ми її трошки зробили на новий лад і вона у нас стала «Що я люблю їсти, а що ні».
З будівельно-конструктивної діяльності спільно з дошкільниками ми будували залізничну станцію для потягів, місточки та різні направлення маршруту. Потім створювали місто з дерев'яного конструктору. Одні будували високі башні, інші будинок для своєї іграшки, а хтось створював гараж.
На занятті з математики було творче завдання у вигляді цифрової мозаїки, в якому потрібно було розфарбувати Святого Миколая з подарунками. Такі завдання допомагають покращити дрібну моторику та зорово-моторну координацію, увагу та знання основних кольорів і дозволить цікаво й корисно провести час на занятті. Кожна цифра має свій деякі діти трошки заплутались у виконанні завдання, тому кому було потрібне пояснення я з радістю їм допомагала.

Наш тиждень завершувався дитячим дослідами з водою.
Трудова діяльність: роздати всім стаканчики, роздати паперові квіточки, набрати в стаканчики води.

Хід експерименту:
Діти опускають «Пуп’янки» (паперові квіти із зігнутими пелюстками). Під дією води «пуп’янки» розкриваються і перетворюються на квіти.
Також дітям поставили питання «Чому паперова квітка розпускається?». Відповідь: Тому що вода розм’ягчує папір і наша квіточка розквітає у місцях згину.

Поставимо дві склянки на них смужки паперу, а тепер покладіть кубик (він падає) А тепер поставте таку саму смужку, але складену «гармошкою». Чи падає кубик? (ні)
Чому кубик не падає? (Тому що складена смушка у гармошку твердіша за звичайну смужку)

Спочатку я пояснила дітям, що для цього досліду знадобляться склянки 6 шт. Три склянки заповнені водою з розчиненими барвниками (синій, жовтий, червоний).
Хід експерименту:
Розташовуємо склянки по колу, чергуючи повні та пусті. Між склянками прокладаємо «Місточки» за допомогою складених паперових серветок у вигляді смужок і замикаємо коло. Спостерігаємо , як водичка «мандрує» з повних до порожніх склянок за допомогою паперових серветок і кольори змішуються. Серветки дуже гарно поглинають воду і допомагають переходити воді у порожні склянки. Прибираємо серветки і спостерігаємо надзвичайне гарне явище. Водичка «мандруючи» утворила нові кольори. Діти почали міркувати: якщо змішати червоний з синім ми отримаємо фіолетовий; синій з жовтий ми тримаємо зелений; жовтий з червоним, утвориться помаранчевий.
Ми разом прийшли до таких висновків:
Такі досліди з водою діти можуть проводити самі, адже вони не вимагають дозволу та допомоги дорослих.
Також хоч вони доволі прості, але допомагають розвивати увагу, мислення та емоційну цінність.
Проводячи перші два досліди ми можемо побачити результат одразу, а другий дослід на основі спостереження зміни фарби і води, якому потрібен час.







- Деталі
- Перегляди: 332


















- Деталі
- Перегляди: 317









- Деталі
- Перегляди: 338
"Хоч ми ще зовсім молоді студенти, але вже готові підкорити дошкільні континенти!" 













сім'ї у розвитку дитини;





освітнього процесу.
Чи виникали у студентів питання та складнощі

Так, адже спілкування
з батьками та з'ясування взаємодії ЗДО з сім'ями є важливим складником у вихованні дитини та часом складним процесом, який вимагає належної підготовки та відповідальності. 
Але завдяки інформативним настановчим конференціям з науковими керівниками


практики-студентам вдалося з'ясувати такі складні моменти.

Який цікавий досвід отримати студенти



Уявіть, як це не просто для ще зовсім молодих студентів
-го курсу. Але і з цим вони успішно впоралися.





працювати.Заради дітей.Заради майбутнього.Заради України!




- Деталі
- Перегляди: 337
Перший тиждень практики-пройдено!

Студенти групи 2-А Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова спеціальності "Дошкільна освіта" розпочали проходження навчальної педагогічної практики "ДИТЯЧИЙ ПРОСТІР У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ".

Студентів було розподілено за базами приватних ЗДО "Мандаринка"
та "Wonderland"
.


Під чітким наглядом керівників практики
:доц.Агіляр Туклер Вікторії Вільямівни, доц.Козак Тетяни Валентинівни, асист.Кузьменко Ірини Анатоліївни, ст.викл. Поліщук Катерини Миколаївни студенти виконували завдання першого тижня практики,а саме:

-ознайомлення з ЗДО,спілкування з директором,вихователями та іншими працівниками освіти закладу
;

-ознайомлення з посадовими обов'язками працівників освіти в ЗДО
;

-складання календарного плану проходження педагогічної практики
.

Ось декілька коментарів-вражень студентів-практикантів
:

-"Я дякую УДУ імені Михайла Драгоманова за таку чудову можливість застосувати свої знання на практиці та здобути нові навички! Серце віддаю дітям!
"

Макарова Катерина;
-"Мої враження про садок Wonderland склалися достатньо чудові, чистий охайний гарний садочок, дітки розумні та чемні. Працівники садку до кожної дитини відносяться з повагою та розумінням. Рекомендую цей садочок, хотілося б,щоб в Україні було більше таких закладів
."

Баштова Анастасія;
-"Практика - це чудова можливість перевірити як швидко ти зможеш перетворитись з лікаря у космонавта
."

Мусійчук Богдана;
-"У садочку весь колектив дуже привітний, працювати дуже комфорно , а застосовувати знання на практиці куди цікавіше!"
Гайналій Валерія;
-"Я,як єдина дитина в сім'ї можу сказати,-практика мені дозволяє провести більше часу з дітьми.Зрозуміти їх почуття,бажання,допомогти їм у побутових справах,адже вони ще такі маленькі та потребують постійної підтримки.І я ще раз впевнилась в тому,що обрала для себе вірний шлях
."

Глушко Богдана.
"Яке це приємне відчуття, коли маленькі промінчики біжать до тебе і обіймають
."

Сергієнко Катерина.
Всі студенти висловлюють безмежну подяку викладачам, які надали теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик. Для студентів отримані знання стали гарною основою проходження практики!

ДЯКУЄМО ЗСУ ЗА МОЖЛИВІСТЬ ПРОХОДИТИ ПРАКТИКУ В УКРАЇНІ!!!



-авторка статті студентка групи 2-А, Дошкільної освіти Глушко Богдана.

