Наприкінці квітня поточного року студенти спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова взяли участь в роботі IX Всеукраїнської науково-практичної студентської інтернет-конференції «Науковий простір студента: пошуки і знахідки».
🎓Вартим уваги є те, що серед кандидатів-учасників пленарного засідання стали студенти, що навчаються за різними освітніми програмами бакалаврату і магістратури.
🇺🇦🤝🇵🇱Честь відкривати пленарне засідання конференції було надано магістрантці І-го курсу Анастасії Добробабенко на тему «Вітаю, моя Україно: обмін україно-польськими освітянськими традиціями» (науковий керівник: доцент Софія Довбня), яка перебуваючи в евакуації (Польща) продовжує свою освітню діяльність за спеціальністю, вивчає особливості системи освіти Польщі, її культуру, мову, національні традиції тощо. Нестандартна, креативна доповідь стала гарним стартом для подальшої роботи конференції.
🗺🗣Важливим для системи дошкільної освіти дедалі більше стає питання, яке висвітлила у своєму виступі магістрантка ІІ-го курсу Надія Коновалова на тему «Формування іншомовної комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку в умовах білінгвального середовища закладу дошкільної освіти» (науковий керівник: проф. Ганна Цвєткова). Дійсно, на шляху нашої країни до євроінтеграції освітнього середовища, важливою є іншомовна комунікація, білінгвальна освіта та інші проблеми, що актуалізуються в дошкільній освіті. Презентований автором матеріал дослідження є практично корисним, оскільки підтверджений позитивними результатами.
🎲🎰🔎Не менш цікаву та актуальну тему власного дослідження представила на конференції студентка IV курсу бакалаврату Юлія Степаненко – «Формування умінь та навичок розв’язування арифметичних задач у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності» (Науковий керівник: ст. викл. Поліщук Катерина Миколаївна). Практичні результати дослідження Юлії були впроваджені в освітній процес експериментального закладу дошкільної освіти. Автор довела, що особливостями формування умінь і навичок розв’язування арифметичних задач у дітей через гру розвивають логічне мислення, творчі здібності та пізнавальний інтерес.
👏👍Науково-педагогічний колектив кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти під керівництвом проф. Ганни Цвєткової вітає студентів з успішною участю в конференції!
🤩🥰Пишаємось досягненнями наших талановитих студентів спеціальності «Дошкільна освіта» і бажаємо яскравого й результативного продовження наукових пошуків!