Міжуніверситетський круглий стіл
В міжсесійний напружений період, завідувачу кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості Цвєтковій Ганні Георгіївні вдалося взяти участь в проведенні міжуніверситетського круглого столу.
«Соціокультурна компетентність майбутнього вчителя»
відбувся 1 червня 2017 р. у Державному вищому навчальному закладі «Донбаський державний педагогічний університет». Ініціаторами й організаторами заходу є кафедра української мови Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, кафедра української мови та література ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості НПУ імені М. П. Драгоманова.
Мета круглого столу: обмін педагогічним досвідом культуромовної підготовки студентів, магістрантів, аспірантів в освітньо-культурному просторі університеті у ВНЗ. Семеног Олена Миколаївна, завідувач, докт. пед. н., проф. Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, ознайомила із спеціальностями та спеціалізаціями факультету, висвітлила напрями діяльності науково-дослідної лабораторії кафедр української мови «Академічна культура дослідника»: етнолінгвістична, етнолінгводидактична культура вчителя, профільна мовна підготовка, формування текстової, жанрово-стилістичної, термінологічної, лексикографічної культури фахівця-дослідника.
Біліченко Ольга Леонідівна, завідувач кафедри української мови та література, докт. н. із соціальних комунікацій, проф. ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», акцентувала увагу на художній літературі у соціально-комунікаційній структурі суспільства, окреслила коло діяльності кафедри в контексті функціонування нової спеціальності з медіа комунікації в магістратурі.
Цвєткова Ганна Георгіївна, завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості НПУ імені М. П. Драгоманова, докт. пед. н., проф., окреслила актуальні проблеми професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах.
Учасники круглого столу – викладачі-філологи, студенти різних курсів взяли участь в обговоренні актуальних питань формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя. У рішенні круглого столу окреслено коло подальшої науково-методичної співпраці.