15.11.2021 викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти на чолі із зав. каф. проф. Цвєтковою Г. Г. та за сприяння декана педагогічного факультету проф. Олефіренка Т. О. взяли участь у 4-й зустрічі міжнародного онлайн-семінару «Педагогическое образование 21 века: новые вызовы». Тема семінару: «Практика многоуровневого педагогического образования в США» актуальна, особливо у наш час, коли суспільство потребує компетентних молодих педагогів й в Україні. Кєтрин Мерсі, професор Гарвардської школи, лауреат Гарвардської премії Phi Beta Kappa Prize, представила гарвардську філософію навчання, яка покликана забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний вибір навчальних дисциплін та наукової спеціалізації кожного студента.
Професор кафедри навчальних програм та викладання пед. коледжу Колумбійського університету Деніел Фрідріх поділився секретом успіху щодо органічного поєднання викладання і наукового дослідження в програмах бакалавра, магістра і PhD. Це забезпечує традицію стимулювання: змагальності у навчанні й в дослідницьких проектах, творчих пошуків, поваги і довіри між студентами та викладачами, обміну ідеями партнерів для їх втілення. Актуальні питання організації інклюзивної освіти в США розкрила професор педагогічної та спеціальної освіти коледжу Джорджії, доктор Клер Хьюз. В рамках інклюзивного підходу кожна школа або установа в США ще на етапі планування своєї діяльності та освітніх програм враховує очікувані можливі потреби всіх учнів з їх індивідуальними потребами, розробляючи так званий Індивідуальний план освіти. Важливим принципом державної політики щодо інвалідів в країні є здатність громадянина користуватися послугами організації або сервісу з тією ж простотою, як і звичайна людина. Контекст семінару підтвердив переконання у користі обміну світовим досвідом!
Далі буде…