20 вересня 2018 р. відбулася зустріч із представниками одного із провідних підрозділів інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України – Лабораторією психології дошкільника. Професорсько-викладацький склад кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості на чолі з завідувачем кафедри Цвєтковою Ганною Георгієвною та заступником директора з наукової роботи та міжнародних зв’язків факультету педагогіки та психології Матвієнко Оленою Валерієвною мав можливість познайомитись із науковими співробітниками Лабораторії.

Завідувач лабораторії, доктор психологічних наук, професор Піроженко Тамарою Олександрівною, розповіла про структуру роботи лабораторії та основні напрямки діяльності. Хартман Олена Юріївна кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії презентувала всім присутнім програмно-методичний комплекс «Впевнений старт» (освітня програма для дітей старшого дошкільного віку) та розроблену до даної програми книгу для батьків.

Мета співпраці кафедри та лабораторії є об’єднання інтелектуального, творчого та організаційного потенціалу сторін для забезпечення розвитку суспільства в освітній, науковій, гуманітарній та інноваційній його складових, проведення фундаментальних і прикладних досліджень з проблем психології дошкільної та початкової освіти в контексті соціально-економічних процесів, які відбуваються в Україні; розробка програм та проведення підготовки та перепідготовки наукових, психологічних, педагогічних кадрів; впровадження інноваційної технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку», комплекту науково-методичних розробок «Дитина замовляє розвиток», «Компас» згідно проблем, що досліджується у лабораторії психології дошкільника та кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості, а також ознайомлення педагогічних працівників із сучасними моделями планування навчально-виховного процесу, психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку та впровадження результатів досліджень лабораторії у практику роботи закладів освіти.

         Друга частина зустрічі розпочалася із неочікуваного подарунку від Лабораторії психології дошкільника, яким стала ціла добірка наукових праць, що стануть корисним інструментом отримання знань для студентів та викладачів.

45

         Зустріч була надзвичайно продуктивною, адже присутні не тільки отримали цікаву інформацію про перспективи наукових досліджень, які проводяться вченими Інституту, а й обговорили умови співпраці кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості з Лабораторією психології дошкільника.        

44