Стратегічними завданнями кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти (завідувач кафедри – професор Ганна Цвєткова) педагогічного факультету (декан – професор Тарас Олефіренко) НПУ імені М.П. Драгоманова є сприяння підвищенню якості вищої освіти, розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи зі студентською молоддю, організація заходів щодо забезпечення академічної мобільності та партнерської взаємодії із закладами вищої освіти України тощо.
  1 грудня доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Вікторія Гальченко провела міжвузівський онлайн-263354615 390205202894191 6516856662472958673 nтренінг на тему «Формування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти». Активними учасниками тренінгу стали студенти та викладачі таких закладів вищої освіти, як Криворізький державний педагогічний університет (завідувач кафедри дошкільної освіти – професор Олена Ковшар); Рівненський державний гуманітарний університет (завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені професора Т.І. Поніманської – професор Ілона Дичківська), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (декан факультету дошкільної та спеціальної освіти – доцент Світлана Попиченко); Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (директор навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти – доцент Олена Федорова).
   З вітальним словом до гостей звернулася завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, професор Ганна Цвєткова, яка побажала учасникам тренінгу плідної праці, особистісного та професійного зростання, успіхів та творчої реалізації.
У процесі захоплюючої тренінгової роботи студенти поглибили та вдосконалили набуті раніше компетентності, актуалізували теоретичні знання, повправлялися у формуванні основ професійної культури майбутнього педагога, виконали низку арт-терапевтичних вправ, які сприяли духовно-творчому розвитку студентів, формуванню їхніх рефлексивно-перцептивних умінь та навичок.
    Така багатостороння взаємодія студентів спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічних вишів України виявилася дієвою й засвідчила єдність науковців у поглядах та підходах щодо професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, відкрила нові перспективи для академічного обміну студентами та реалізації спільних творчих проєктів.
Далі буде!
263197604 390205252894186 3853554456357256317 n
263265609 390205309560847 4635278805751425944 n263210144 390205486227496 7092950023177122191 n

263302756 390205436227501 725560123487027945 n

263104780 390205559560822 3350573825504553190 n

263216784 390205609560817 8202453879765644963 n