Ось так проходять підсумкові заняття з дисципліни "Психологія дитячої творчості" (доцент Гальченко В.М.).
До вашої уваги портфоліо-презентації "Калейдоскоп творчості" наших талановитих і творчих студентів 2-го курсу спеціальності "Дошкільна освіта" - груп 2А і 2Б.
Далі буде!

Ст.викл.кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Товкач І.Є. з студентами 2 курсу денної форми навчання (202ДПР, 203ДІМ, 204ДІО) в рамках дисципліни "Дошкільна лінгводидактика" було проведено практичне заняття на тему "Форми організації художньо-мовленнєвої діяльності. Куточок книги в умовах ЗДО та сім'ї". На занятті зі студентами активно обговорювалися форми організації ЗМД та наводилися приклади практичної діяльності з дітьми; здійснювався перегляд та аналіз книжок для дітей, презентацій щодо вимог до оформлення та змістового наповнення куточка книги (бібліотечки) та проведення роботи в ньому з дітьми різного віку.📙📘📗

 
Щодня я сукню одягаю,
Стаю сучасніше, росту.
Усі методики я знаю
Але щоразу вчу нову.
Вибір професії для кожної людини є безумовно важливим моментом, оскільки все подальше життя буде залежати від того чи сформувались ми як особистість. Щоб бути конкурентно спроможним в сучасному суспільстві, потрібно бути в курсі всього, що відбувається в сучасній освіті.
Кажуть, досвід приходить з роками. Повністю згодна з цією думкою. Про роботу методиста я знаю лише на теоретичному рівні та у вигляді практики у ВИШі, але, все-таки, спробую поділитися своїми думками про професію, розкрити зміст роботи .
В.А. Сухомлинський вважав, що педагог повинен постійно працювати над собою, і зупинятися на досягнутому він не має ніякого права. Навички та вміння педагога, якими б досконалими вони не були, не можуть залишатися на тому ж рівні, інакше перетворяться в ремісництво. Я вважаю роботу методиста необхідною і обов'язковою в сучасному закладі освіти. Методист ЗДО виступає як носій досвіду організаторської та громадській діяльності в педагогічному середовищі. Адже перш ніж отримати результат - самостійність і ініціативність - необхідно навчити. Навіть природжений педагог-новатор всередині колективу потребує освоєння навичок міжособистісного спілкування, самопрезентації, рефлексії, дискутування.
Мені здається, що саме від методиста, від його особистісних якостей і ставлення до кожного конкретного педагогу залежить розквіт педагогічної творчості. Адже педагог подібний мармуру з його неповторною красою малюнка і рельєфу. Від кропіткої роботи методиста залежить, в яку скульптуру перетвориться цей мармур - незвичайної краси статую, що прикрашає площу або звичайний бюст, який припадає пилом десь на полицях сховища. Крім того, саме методисти повинні бути попереду всіх педагогів в освоєнні і пропаганді сучасних освітніх технологій, в просуванні нових педагогічних знань. Руками методистів будується майбутнє нашої додаткової освіти, а, значить і країни в цілому!
Основними завданнями в роботі методиста я вважаю:
• проведення моніторингу освітнього процесу;
• надання допомоги адміністрації установи у вивченні і аналізі роботи окремих педагогів, структурних підрозділів для отримання об'єктивних даних про результати освітнього процесу;
• внесення пропозицій щодо вдосконалення складу, структури і діяльності методичної служби, участь в їх реалізації;
• аналіз стану і результативності роботи методичної служби;
• ініціювання дослідно-пошукової, інноваційної та проектно-дослідницької діяльності в установі, спрямованої на освоєння нових педагогічних технологій.
Саме з цією метою методист вивчає досвід роботи окремих педагогів, проводить методичне навчання з ними щодо підвищенню кваліфікації, аналізує результати педагогічної діяльності.
А.С. Макаренко говорив: «Людина не може жити на світі, якщо у неї немає попереду нічого радісного. Справжнім стимулом людського життя є завтрашня радість». Ці слова особливо актуальні сьогодні, коли постійні реформи освіти тиснуть як на додаткову освіту, і найсильніше на дитячі плечі, викликаючи тривогу або депресію. Життя жорстоке у своїй реальності, але воно прекрасне у своїй гармонії.
Проживаючи протягом усіх занять загалом безліч ролей, втілюючи в одязі, в образі свої мрії, освітній процес перетворюється в хитромудру гру, яка можливо, переросте в професію. Можливо і можна вдягати роль методиста, як сукню щодня, але чи варто?
Я поспішаю все встигнути. Хочу вчитися, хочу вчити. Хочу дивитися на світ широко розкритими очима. Хочу бути щирим, щирим з собою, з одним, з близьким, з далеким. Хочу бути чуйним, щоб не пройти поруч з чужим болем. Хочу бути цікавою, відповідальною, стійкою і цього вимагаю від своїх педагогів. У тому житті, яке я вибрала сьогодні, потрібно багато терпіння, мужності і стійкості, бо я майбутній методист.

ВІДЕО

 
Задаючись питанням, хто такий вихователь-методист, багато хто вважає це не цікавою професією. Але в цьому відеоролику студенти 1 курсу магістратури спеціальності «Дошкільна освіта» Факультету педагогіки та психології НПУ ім. М. П. Драгоманова переконають вас у зворотному! Дівчата блискуче продемонстрували, що сучасний вихователь-методист - це не тільки керівник і організатор, а й творча, креативна особистість, що володіє харизмою, почуттям гумору і навіть акторськими здібностями! Студентки впевнені, що після перегляду тематичного відео більшість з вас змінить свою думку щодо представленої професії😍😎🎨🎭
Далі буде...
26 листопада Войтовській Оксані Миколаївні, доценту кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти факультету педагогіки та психології, присвоєно науковий ступінь доктора педагоічних наук🎓👍
Вітаємо👏👏👏
 

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри