
Професор кафедри навчальних програм та викладання пед. коледжу Колумбійського університету Деніел Фрідріх поділився секретом успіху щодо органічного поєднання викладання і наукового дослідження в програмах бакалавра, магістра і PhD. Це забезпечує традицію стимулювання: змагальності у навчанні й в дослідницьких проектах, творчих пошуків, поваги і довіри між студентами та викладачами, обміну ідеями партнерів для їх втілення. Актуальні питання організації інклюзивної освіти в США розкрила професор педагогічної та спеціальної освіти коледжу Джорджії, доктор Клер Хьюз. В рамках інклюзивного підходу кожна школа або установа в США ще на етапі планування своєї діяльності та освітніх програм враховує очікувані можливі потреби всіх учнів з їх індивідуальними потребами, розробляючи так званий Індивідуальний план освіти. Важливим принципом державної політики щодо інвалідів в країні є здатність громадянина користуватися послугами організації або сервісу з тією ж простотою, як і звичайна людина. Контекст семінару підтвердив переконання у користі обміну світовим досвідом!
Далі буде…