Н
П
У
Кафедра дошкільної освіти
- Details
- Hits: 330
16 листопада 2021 р. викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти, яку очолює проф. Цвєткова Г.Г. та за сприяння декана педагогічного факультету Олефіренка Т.О. взяли участь у п’ятій зустрічі міжнародного онлайн-семінару «Педагогическое образование 21 века: новые вызовы и решения» («Педагогічна освіта 21 віку: нові виклики і рішення») на тему: «Компетентність викладачів 21 століття та професійне зростання. Досвід Фінляндії». Так спікер – Кайса -Ліна Альро (Kaisa-Leena Ahlroth), завідувач кафедри компетенції Школи педагогічних інновацій Університету прикладних наук Програми Тампере (Tampere University of Applied Sciences) розкрила для учасників семінару професійні основи компетенцій педагога, серед яких виокремила наступні: педагогічна освіта в університетах, автономність педагогів, визнання професії педагога, рівномірність розподілу благополуччя. Також спікер виокремила наступні професійні компетенції учителів у Фінляндії: ріст потреби у спеціальній підтримці, зміни в потребах в роботі і особистому житті, збільшення обсягу розумової роботи тощо. У другому питанні виступу вона розкрила методи розвитку компетенцій 21 століття у вчителів, а саме: спільне навчання, проєкти, що фінансуються Фінською національною агенсією освіти, неперервна освіта, особистий інтерес. підкреслила, що кожна дитина змалку може отримати високоякісну освіту і для цього створюються необхідні умови Також Кайса-Ліна Альро розповіла, що підвищення кваліфікації педагогів відбувається за рахунок зростання цифровізації, компетенції змісту; доповнення і постійної підтримки власної компетентності і додала: «Щоб бути хорошим учителем, ви повинні пізнавати щось нове кожного дня». Після доповіді на запитання: «Чи популярна тема педагогічної професії в суспільстві?» вона відповіла, що, це одна з престижних професій в Фінляндії…
Далі буде…
- Details
- Hits: 337
Вітання з Днем студента від завідувача кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти професора Цвєткової Ганни Георгіївни
"Шановні студенти! Зі святом!! Хай ваші посмішки зігрівають чудову країну "ДИТИНСТВО", а серця будуть сповнені радістю, бажанням творити, наснагою та педагогічним оптимізмом!!!"
Студенти-драгоманівці спеціальності "Дошкільна освіта" вітають з міжнародним Днем студента 👩🎓👨🎓!!!
- Details
- Hits: 320
Шановні студенти! Дорогі друзі!
ВІДЕО
Сьогодні, у міжнародний День студента, натхненно Вас вітають студенти-драгоманівці спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету. Бажаємо вам легко й радісно крокувати студентськими стежинами, впевнено йти вперед, не зупинятися на досягнутому, вірити, надіятися, любити, отримувати максимум задоволення від студентських років та досягати своє мрії!
- Details
- Hits: 364
16 листопад доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Ступак Оксана Юріївна провела відкриту лекцію на тему "Інноваційні технології в формуванні математичних уявлень дошкільників" для студентів 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта". Гостем лекції виступила кандидат педагогічних наук Донбаського державного педагогічного універистету Сабіна Айдинівна Іванчук, яка презентувала авторську розробку для дошкільників "Коректурні таблиці з освіти для сталого розвитку". Під час лекції за допомогою ментальних карт були розглянуті зарубіжні та вітчизняні технологїі, зокрема: Дари Фребеля, Блоки Дьєнеша, Коректурні таблиці Наталії Гавриш та ін.
Лекція проведена також для студентів Тернопільского національного університету імені В. Гнатюка у межах Програми студентської академічної мобльності (SAM Україні), яка є частиною програми House of Europe, фінансується Європейським Союзом і Британською радою
- Details
- Hits: 330
15.11.2021 викладачі кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти на чолі із зав. каф. проф. Цвєтковою Г. Г. та за сприяння декана педагогічного факультету проф. Олефіренка Т. О. взяли участь у 4-й зустрічі міжнародного онлайн-семінару «Педагогическое образование 21 века: новые вызовы». Тема семінару: «Практика многоуровневого педагогического образования в США» актуальна, особливо у наш час, коли суспільство потребує компетентних молодих педагогів й в Україні. Кєтрин Мерсі, професор Гарвардської школи, лауреат Гарвардської премії Phi Beta Kappa Prize, представила гарвардську філософію навчання, яка покликана забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний вибір навчальних дисциплін та наукової спеціалізації кожного студента.
Професор кафедри навчальних програм та викладання пед. коледжу Колумбійського університету Деніел Фрідріх поділився секретом успіху щодо органічного поєднання викладання і наукового дослідження в програмах бакалавра, магістра і PhD. Це забезпечує традицію стимулювання: змагальності у навчанні й в дослідницьких проектах, творчих пошуків, поваги і довіри між студентами та викладачами, обміну ідеями партнерів для їх втілення. Актуальні питання організації інклюзивної освіти в США розкрила професор педагогічної та спеціальної освіти коледжу Джорджії, доктор Клер Хьюз. В рамках інклюзивного підходу кожна школа або установа в США ще на етапі планування своєї діяльності та освітніх програм враховує очікувані можливі потреби всіх учнів з їх індивідуальними потребами, розробляючи так званий Індивідуальний план освіти. Важливим принципом державної політики щодо інвалідів в країні є здатність громадянина користуватися послугами організації або сервісу з тією ж простотою, як і звичайна людина. Контекст семінару підтвердив переконання у користі обміну світовим досвідом!
Далі буде…
Subcategories
Навчально-методична діяльність кафедри
Навчально-методична діяльність кафедри