Студентка курсу, 2-б групи спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Вікторія Євангеліст у рамках навчальної педагогічної практики презентує вам свій заклад дошкільної освіти "Jasminka".
Керівник навчальної педагогічної практики: Галина Савлук, викладач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти.
Тип ЗДО: дитячий садок повного дня для дітей віком від 2 до 7 років.
Форма власності: приватний дитячий садок « Jasminka» повного дня для дітей віком від 2 до 7 років.
Опис освітнього середовища:
Заклад дошкільної освіти відповідає всім умовам та нормам.
Заклад має огорожу, дитячий майданчик, куточки природи, які суворо охороняються. На майданчику для діток встановленні пісочниці та ігрові матеріали, аби діти мали можливість гратися та розвиватися.
У серединні приміщення відповідає санітарно-гігієнічним умовам, тобто має пожежну систему, чисте та доглянуте приміщення, чистий ігровий інвентар, приміщення забезпечене м’яким та твердим інвентарем.
У садочку виконують та дотримуються всіх правил санітарно-гігієнічного догляду за приміщенням та додатковими матеріалами.
Також заклад відповідає естетичному оформленню та матеріально-технічним умовам. Кабінети у закладі дошкільної освіти відповідають сучасним вимогам щодо естетичного оформлення та облаштування. На подвір’ї заклад естетично оформлений. Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на високому рівні. Педагоги забезпечені сучасними технологічними засобами та мають можливість користуватися ними під час навчання та занять з дітьми. Психолого-педагогічні умови також на вищому рівні. Заклад забезпечує дітей різними додатковими заняттями та гуртками. Дизайн освітнього закладу створений та облаштований у приємній кольорові гамі. Усе приміщення виконане в яскравих але приємних кольорах, що має хороший естетичний та гармонічний вигляд.
Сьогодення кидає виклики перед українським суспільством. Українці будь-якого віку переживають війну по-різному. Особливо складно переживають сучасні події в Україні діти: часті повітряні тривоги, проведений час та сон в укритті, звуки вибухів – все це викликає стрес, тривожність, замкнутість, зміни в поведінці дітей тощо.
Тому ділову гру на тему «Супергерої. Врятуємо дитинство від стресу та тривожності» можна вважати актуальною та доцільною для проведення в закладах дошкільної освіти.
Метою ділової гри є:
активізувати знання педагогів з питань подолання стресу та тривожності у дітей дошкільного віку;
з’ясувати ступінь підготовленості педагогів до реалізації завдань підтримки, виховання дітей в умовах війни, надихнути на самосвіту;
сприяти підвищенню рівня професійної майстерності;
спонукати педагогів до творчого самовираження та самовдосконалення.
План проведення:
педагогічний ринг,
залізний розум (теоретична розминка з питань та понять, які стосуються ігор та стресу, теми гри),
спритність Людини-Павука (асоціативний ряд до понять стресу та тривожності),
поради від Капітана Америки (рекомендації від ЮНІСЕФ «Чим зайняти дитину під час небезпечної ситуації),
врятуємо дитинство від стресу (ігри для зниження рівня тривожності у дітей),
сильні руки як в Халка (ліплення як засіб подолання стресу).
Проведення такої ділової гри активізує, доповнить знання вихователів щодо зниження рівня стресу та тривожності у дітей, підвищить рівень педагогічної майстерності, буде спонукати педагогів до пошуків рішень розв’язання актуальних проблем сьогодення.
Ділову гру "Супергерої" підготувала Юлія Степаненко, студентка курсу магістратури спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету.
"Я – молодець! Живу і радію, що так багато я сам уже вмію!" - так відчувають себе студенти -го курсу денної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету разом старшим викладачем кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Катериною Поліщук та іншими активними учасниками Освітнього хабу НПУ.