Н
П
У
Кафедра дошкільної освіти
- Details
- Hits: 266
Хей, абітурієнти
Магістрантка курсу Аня Лейба з групи ІІ МДШ зі спеціальності 012 Дошкільна освіта педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова запрошує вас поринути у захоплюючу подорож до дивовижного світу дитинства ВІДЕО, де дорослі та діти активно взаємодіють, грають, пізнають, експериментують, створюють, фантазують, відкривають та весело розважаються.
Але це не все
Ролик-подорож також пропонує велику нагоду для тих, хто мріє навчатися на цій захоплюючій спеціальності.
Заклад вищої освіти Український державний університет імені Михайла Драгоманова відкриває свої двері для майбутніх студентів, даруючи їм шанс отримати та поглибити свої знання у сфері дошкільної освіти, щоб стати висококваліфікованими вихователями та сприяти розвитку молодого покоління.
- Details
- Hits: 252
💐🏆👏 Колектив кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова щиро вітає к.п.н. доцента кафедри дошкільної освіти Козак Тетяну Валентинівну з отриманням подяки від Київського обласного територіального відділення Малої академії наук України за висококваліфікований науковий патріонат ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України.
🙌🌠 Зичимо й надалі Тетяні Валентинівні продуктивних професійних результатів, творчих злетів, натхнення, успіхів в подальшій роботі!
Одна з наших студенток стала викладачем польської мови в приватному навчальному закладі "Мандаринка"
- Details
- Hits: 265
Одна з наших студенток стала викладачем польської мови в приватному навчальному закладі "Мандаринка"
Глушко Богдана,студентка курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми спеціальності "Дошкільна освіта " Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова ділиться своїми набутими знаннями польської мови з дітьми.
"Одного дня прийшовши на практику,я побачила в розкладі занять польську мову.Мене це дуже зацікавило,адже я ніколи раніше не бачила,щоб дошкільники вивчали саме цю іноземну мову. Я вирішила запитати про це і отримала відповідь:"Шукаємо викладача".Саме тоді в голові загорілася та сама "лампочка" і я зрозуміла,-треба.
Повторення вивченого матеріалу,пошук методик викладання іноземної мови для дітей дошкільного віку,розробка карток...Якось так пройшли мої дні в очікуванні.Найтяжче-це чекати.Адже я вже так цим загорілася,що лягала спати з думками про цю роботу.І ось приходить день,коли я маю йти на перше пробне заняття,на якому був присутній методист закладу.Чи було мені страшно?Хвилювання було,але я була впевнена в своїх силах,адже знала,чого саме прагну:навчити дітей.Хоча б на цьому першому занятті я хотіла їх навчити рахувати до 10-ти польською мовою.І мені все вдалося!Наразі я здійснила свою мрію,до реалізації якої я готувалася не один день.Я безмежно вдячна викладачам,які надають мені знання з базових фахових дисциплін.Та найбільша подяка-за віру в мене та мотивацію".
Наразі Богдана викладає польську мову у декількох групах садочку.Діти з цікавістю опановують матеріал,адже він розроблений в ігровій формі.А як всім відомо: діти навчаються через гру.Кожного заняття на дітей чекає щось нове та цікаве.Руханка з жабкою,кубики настрою і цифра "",яка дуже "магічною" дією перетворюється на цифру "".
Це одна з небагатьох історій,яка розповідає про те,що все лише у ваших руках.Ваші віра та прагнення приведуть до результату,якщо наполегливо працювати та йти до своєї мети.
Віват дошкіллю!
- Details
- Hits: 199
Студенти курсу бакалаврату спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова успішно продовжують виробничу практику.
Під супроводом керівників практики: вик. Агіляр Туклер В.В., ст.викл. Поліщук К.М., ст.вик. Клак В.О., асист. Кузьменко І.А. здобувають досвід професійної діяльності вихователя.
На другому тижні практики студенти вивчали особливості організації освітнього процесу в ЗДО, самостійно проводили фрагменти організації життєдіяльності дітей в першу та другу половину дня, розробляли календарне планування освітньої роботи з дітьми в ЗДО, переймали досвід роботи з дітьми у кваліфікованих вихователів.
Натхнення та педагогічних звершень студентам-практикантам!
- Details
- Hits: 264
Сценарій до свята Осені
(Старша група)
«Викрадачка Осені»
Ведуча: Осінь – мальовничка кожного вітає. В неї така звичка малювати полюбляє. Барвами наповнює всі ліси довкола, ой яка чудова, різнокольорова. Діти, давайте поїдемо до лісу там стільки грибів, стільки листків, стільки від Осені дарів.
Діти на паровозі їдуть далі з піснею «Вміє осінь малювати».
Зупиняються, в коло єднаються і свято починається.
Соломія: Осінь – мальовничка всіх нас запросила, малювала фарбами вона так красиво.
Сергійко: Ні, не мальовничка, вона лиш чаклунка. Магією встеле всі стежки, поглянь сюди.
Маша: Може погубила ці листки? Принеси ти кошик, підійди сюди. Діти передають паперовий кошик.
Софійка: Сонечко не гріє, а полився дощик наче із відра. Ой, яка біда!
Назарчик: Це чаклунки гра і нам не біда.
Маруся: Поки ми у колі, то захищені, це мені сказала фея уві сні.
Роман: Що за боягузи, всі стоїмо в колі.. Це лише дощі, не зашкодять ні,ні тобі, ні мені.Виступив із кола. Де не взявся грім, як загуркотів, зал аж потемнів.
На моніторі на мітлі летить дівчина у чорному вбранні.
Діти ховаються. Незнайомка наближається.
Зла чаклунка: Мама мені обіцяла щоб Осінь таки вкрала. А я поки долетіла ,усі сили надломила.
Соломія: Ти не зла, я відчуваю і тебе прошу, благаю, Осінь в нас така одна. Хай лишається вона.
Зла чаклунка сміється.
Зла чаклунка : Я хоробрість оцінила тільки ти лиш пропустила, що осінні дари як прекрасні чари. Я їх заберу і не поверну.
Сергійко: Якщо ти чаклунка, магію у доброті неси.
Всі повторюють : у доброті неси.
На моніторі пісня «Даруй добро».
Діти співають, водять хоровод.
Маша: А у це вікно Осінь заглядає, зла чаклунка ця не знає, що таємна сила нас єднає.
Софійка: Що це ти сказала, чи з місяця впала? О чаклунка, ця лиха, Осені вона справді небезпечна. Ти така сердечна та це недоречно.
Назарчик: Я все розумію, маю я надію, що це все мине і нам нестрашне.
Роман вибігає з кола прямісінько в обійми дівчини в чорному.
Він під впливами чар. Ох, цей дивний дар.
Зла чаклунка: Він тепер зі мною, буде тільки мій. Заберу з собою, ти служитель дій.
На моніторі листя кольорове темніє.
Subcategories
Навчально-методична діяльність кафедри
Навчально-методична діяльність кафедри