Представляємо вашій увазі ще один відеозвіт проходження виробничої Інспекторсько-методичної практики студентів-практикантів 1курсу магістратури спеціальності"дошкільна освіта".

ВІДЕО

Студенти-практиканти 1 курсу магістратури запрошують вас до перегляду цікавого, змістовного і креативного відео зі Звітної онлайн конференції щодо проходженню виробничої Інспекторсько-методичної практики!
Відеозвіт презентовано у форматі інтерв’ю, де студенти поділилися своїми думками і враженнями від проходження цієї практики, висвітлили переваги та труднощі, що виникали в умовах дистанційного формату.
Попереду нові випробування, тому бажаємо студентам успіхів і наснаги на нові звершення!

зображення viber 2020 12 22 00 00 0221 грудня 2020 року відбувся захист магістерськх робіт студентів заочної форми навчання (27 змдшЛуб) спеціальності "Дошкільна освіта" Факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова. Магістранти продемонстрували високий ріень підготовки, змістовні доповіді та презентації. Члени екзаменаційної комісії (професор Панасенко Е.А., професор Булда А.А., доцент Гальченко В.М., доцент Левінець Н.В.) із зацікавленням брали участь у дискусіях щодо результатів представлених психолого-педагогічних експериментів. Вітаємо магістрів з успішним захистом!

 
Дуже важливо науковцю-дошкільнику визначитися з тим, яку проблематику він хоче детально досліджувати, адже від його здобутків та напрацювань буде залежати розвиток дошкільної освіти, якісне навчання студентів, майбутніх вихователів, методистів, директорів закладів дошкільної освіти, викладачів.
Так, 17грудня відбулася перша консультація з приводу написання кандидатської дисертації, (присутні: організатор та ведуча, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти факультету педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова, Цвєткова Г.Г.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології дошкільної освіти Довбня С.О.; аспіранти: Савлук Г.І. та Отченко Г.В.).
Професор Цвєткова Г.Г. за допомогою слайд-презентації цікаво та грунтовно розповіла з чого починається вибір теми дослідження, які ключові поняття, що входить до структури наукового апарату та змісту наукової роботи?
Основний меседж зустрічі: якщо хочеш відкрити щось нове у будь-якому дослідженні, то багато читай, дивись, аналізуй, порівнюй, іншими словами ― глибоко занурся та досконало вивчай проблему, адже в цьому й полягає творчість науковця, чи не так?

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри