- Details
- Hits: 88
От і завершився третій тиждень навчальної педагогічної практики студентів 2 курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Яценко Є., Сіки В., Бугерук М.
Цей тиждень був надзвичайно насиченим цікавими заняттями та репетиціями, адже скоро буде головне свято зими - Новий Рік! 🎅🎄
Ми, разом з усім колективом ЗДО «Wonderland» протягом тижня створювали казкову атмосферу свята зими для дітей, співаючи разом колядки та прикрашаючи разом з ними свою групу й заклад дошкільної освіти. 😍🎄
Також на третьому тижні ми виконали такі завдання:
- підготували та провели бліц-інтервʼю з батьками щодо ролі сімʼї у вихованні дитини;
- провели спостереження за двома формами життєдіяльності дітей дошкільного віку та здійснили їх аналіз;
- провели спостереження за однією з форм активностей дітей з вихователем, а саме за ранковою зустріччю;
- склали конспект проведення ранкової зустрічі.
Ніщо так не зігріває, в зимову пору, як дитяча усмішка. Вона так гріє душу, що хочеться знову і знову повертатися в ЗДО. Тож з нетерпінням чекаємо наступного тижня ❤️
#практика
- Details
- Hits: 85
Враженнями про третій тиждень навчальної педагогічної практики в приватному закладі дошкільної освіти m.Kids поділилася тудентка 2️⃣ курсу групи 2-А спеціальності "Дошкільна освіта" - Діана Майок.
Цей тиждень виявився надзвичайно насиченим та пізнавальним ❄️☃️
Протягом тижня я :
🗣️👫 Провела бліц-інтерв’ю з батьками щодо відповідальності сім’ї за розвиток, навчання та виховання дітей;
👀✨ мала змогу спостерігати за проведенням ранкової зустрічі вихователем, заповнила схему за результатами аналізу;
💫 вивчала особливості взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами дітей. Дійшла висновку, що співпраця між батьками та вихователями є важливим фактором успішного розвитку дитини.
Третій тиждень практики дав мені цінний досвід у взаємодії з батьками, дітьми та вихователями. Я зрозуміла, на скільки є важливою співпраця між усіма учасниками освітнього процесу.
Набуті знання стали для мене ще одним кроком до усвідомлення важливості обраної мною професії та розкриття мого потенціалу як майбутнього педагога.
👩🏫 Керівник практики: викл. Ірина Кузьменко.
#практика
- Details
- Hits: 82
🥰📸 Звіт про проходження третього тижня практики у закладі дошкільної освіти m.Кids студентки другого курсу, групи 2-А спеціальності Дошкільна освіта - Ірини Мирської.
Протягом тижня:
🗣👩❤️👨 підготувала та провела бліц-інтерв’ю з батьками щодо відповідальності сім’ї за розвиток, навчання, виховання дитини;
☀️провела спостереження за ранковою зустріччю дітей в ЗДО та склала структурно-логічну схему за результатами його аналізу;
🌟📍 вивчала особливості взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами дітей дошкільного віку як учасниками освітнього процесу.;
☃️📚🤍 активно брала участь в організації та проведенні різних режимних моментів та активностей, серед яких створення новорічних декорів, виготовлення адвент- календаря, участь у проведенні занять з математичного та мовленнєвого розвитку;
😍🤗 Враження від проходження практики в m.Kids просто чудові! Відмінна можливість набуття нових знань та вмінь, незабутні емоції та цінний досвід! Я ще більше переконалася, що правильно обрала професію, адже давно мріяла про роботу з дітьми!
🎉🥰 Дякую керівництву мережі закладів дошкільної освіти m.Кids за теплий прийом, можливість проходити практику в комфортних умовах та дружній атмосфері.
👱♀💗 Керівник практики - викл. кафедри дошкільної освіти- Ірина Кузьменко.
#практика
- Details
- Hits: 82
Студентка 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, Григоренко Вікторія під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., із задоволенням ділиться своїми враженнями від третього тижня педагогічної практики.
Цього тижня в ЗДО "Wonderland" ми відзначали День української хустки. Вихователі разом з дітьми створювали власні хусточки, розмальовуючи їх яскравими орнаментами. Це було чудове заняття для розвитку творчих здібностей і знайомства з нашими традиціями. Для мене особисто це стало не тільки можливістю долучитися до культурної спадщини, але й чудовою нагодою для творчого самовираження.
❄️Також, я спостерігала за дослідом із снігом, який провела вихователька. Діти досліджували його структуру, температуру і процес танення. Під час заняття педагог ставила запитання, що допомагало дітям дошкільного віку робити висновки про природні явища. Це заняття сприяло розвитку пізнавального інтересу, уважності та мовлення. Я була вражена тим, як діти із цікавістю та уважністю ставилися до цього процесу, відкриваючи для себе нові факти про навколишній світ.
Також, цього тижня у ЗДО "Wonderland" ми активно готувалися до новорічних свят. Особливо запам'ятався процес прикрашання групового приміщення, в якому я брала участь разом із вихователями. Це стало чудовою нагодою для творчого самовираження, а найбільше мене вразило, як діти дошкільного віку із захопленням долучалися до створення святкової атмосфери. Їхня радість була заразною!
Також я мала можливість побачити репетиції новорічного ранку. Це було дуже цікаво — спостерігати за тим, як педагоги організовують ролі для дітей, підбирають музику і звертають увагу на найдрібніші деталі, щоб створити незабутні емоції для малечі та їхніх батьків. Я дійсно вражена тим, як педагоги вміло керують процесом, роблячи його цікавим і захоплюючим.
Цей тиждень став для мене справжнім джерелом натхнення та радості, адже я мала можливість не лише спостерігати, але й активно брати участь у творчих процесах, які допомагають дітям розвиватися та пізнавати світ навколо себе.
📝 Завдання тижня:
✅️ 1. Підготовка та проведення бліц-інтерв’ю з батьками.
Одним із найважливіших завдань було проведення бліц-інтерв’ю з батьками на тему відповідальності сім’ї за розвиток, навчання та виховання дитини. Підготовлений перелік запитань дозволив побудувати конструктивний діалог. Більшість батьків охоче ділилися своїми думками та досвідом, проявляли зацікавленість у співпраці. Деякі навіть порушували питання щодо труднощів у вихованні, висловлюючи вдячність вихователям за їхню підтримку. Це стало для мене цінним досвідом, який дав змогу краще усвідомити роль сім’ї у розвитку дитини.
✅️ 2. Спостереження за ранковою зустріччю.
Мені випала нагода спостерігати за ранковою зустріччю, організованою вихователем. Це заняття продемонструвало, як ігрові методи допомагають налагодити емоційний контакт з дітьми дошкільного віку та мотивують їх до активного дня. Мене вразила взаємодія дітей: їхня ініціативність, підтримка одне одного та бажання спільно працювати над завданнями.
✅️ 3. Вивчення взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами.
Протягом тижня я аналізувала особливості співпраці закладу з батьками. Спостереження за батьківськими зборами, бесідами та спільними заходами дозволило побачити, як організована партнерська взаємодія між вихователями та сім’ями дітей.
Третій тиждень практики став для мене надзвичайно продуктивним і цікавим. Я здобула нові знання про організацію дитячої діяльності, комунікацію з батьками та важливість створення партнерських відносин між закладом освіти і сім’єю. Цей досвід ще більше наблизив мене до оволодіння професією вихователя.
#практика
- Details
- Hits: 72
🤳Студенти-практиканти 3️⃣ курсу групи III-А денної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету діляться світлинами за третій тиждень виробничої практики.
Керівник практики: к.п.н., старший викладач кафедри дошкільної освіти Наталія Андрущенко.
#практика
Subcategories
Навчально-методична діяльність кафедри
Навчально-методична діяльність кафедри