📢👥 Шановні колеги!
 
  👋Запрошуємо вас взяти участь у роботі Всеукраїнської інтернет-конференції «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА,ІННОВАЦІЇ», яка відбудеться 2⃣7⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣року.
 
    ✅Участь у конференції – безкоштовна!
 
     Для кого❓
    Запрошуються: викладачі закладів вищої освіти; керівники та представники обласних і районних управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; працівники дошкільних закладів освіти й центрів раннього розвитку дитини; студенти та аспіранти ЗВО, а також усі, хто цікавиться проблемами дошкільної освіти.
 
   🪁Форми участі в конференції:
🪪Очна – онлайн:
− виступ із доповіддю (або надання організатору відеозапису доповіді для
трансляції в онлайн-режимі) + включення доповіді до програми заходу та
розміщення публікації в збірнику матеріалів конференції;
− участь у обговоренні в якості слухача.
📋Заочна – включення доповіді до програми заходу та розміщення публікації в збірнику матеріалів конференції.
 
🗂️ПЛАНУЄМО РОБОТУ ТАКИХ СЕКЦІЙ:
Секція 1. Піклування та розвиток дітей раннього віку: інноваційний
контекст.
Секція 2. Підтримка сім’ї щодо забезпечення освітнього розвитку дитини в
умовах воєнного стану.
Секція 3. Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців
дошкільної галузі.
Секція 4. Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах
кризових станів.
Секція 5. Цифровізація як ресурсне забезпечення якості дошкільної освіти.
 
👇Заповнюйте форму реєстрації:
351355869 993946188295844 5328506195297886019 n
352557839 1330097637717890 6822445734898434812 n
 
 🇺🇦🤝🇳🇴 Наша традиційна рубрика про академічну мобільність.
 
   🛝🧗‍♀🥅🏟🏞 Студенти третього курсу групи ІІІ-Б ДШЛ спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Іра Вака і Оля Пінчук (👩🏻‍💼куратор доцент кафедри дошкільної освіти Тетяна Козак) розповідають про практику:"Минулий тиждень був насичений цікавими творчими заняттями, одним із яких було побудувати nature playground.
   Ми створювали справжній природній майданчик для дітей у лісі. Наші викладачі Сімен та Хейді продемонстрували різні види вузлів та розказали, як створити по-справжньому міцні кріплення. Спочатку, ми навіть уявлення не мали, як можна із деревини та мотузок створити майданчик, котрий буде надійним та зацікавить дітей. Проте, нам це вдалося! Побачивши майданчик, діти із захопленням знайомилися із зонами, які ми виготовили, гралися та насолоджувалися часом на природі.
Завдяки таким заняттям ми розуміємо, як важливо вихователю розвивати креативність та уміти створювати місця для ігор дітей із найпростіших матеріалів і у будь-якому місці".
  🌍 Академічна мобільність УДУ імені Михайла Драгоманова та University of South-Eastern Norway/Університет Південно-Східної Норвегії, програма: Outdoor Education and Experiential Learning in Schools and Kindergartens/Навчання на природі та експериментальне навчання в школах і дитячих садках.
350692960 784645823239948 6495067246426854821 n
350786243 1621859701656790 7994717021879654464 n
 
😱🫣🤯😲😭 Сучасна людина на фоні військових подій переживає когнітивне виснаження - це стан коли нервовій системі вже не вистачає сил опрацьовувати інформацію, коли забагато розумової роботи, факторів стресу, відповідальності, забагато "багатозадачності". І замало сну, безпеки, відпочинку, дозволу собі розслабитися.
   ⁉️Що ж робити, щоб побороти дорослому когнітивне виснаження та стрес у дітей дошкільного віку?
  👥💡😉 На ці запитання 3⃣1⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року відповіла завідувачка кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова на онлайн семінарі "Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах війни".
1685954045069
   💁‍♀Ганна Георгіївна у своєму виступі:
✅ окреслила шляхи збереження ресурсу емоційного здоров'я особистості під час війни;
✅ ознайомила присутніх з причинами виникнення психічних розладів у дітей дошкільного віку та стратегіями їх подолання;
✅ запропонувала ефективні методики на виявлення стресових станів у малечі.
  ⚠️ Спікерка разом з учасниками семінару (💯 осіб) визначили алгоритм дій у стані істерики, який виникає у дітей дошкільного віку; відтворили на папері свій страх та можливі шляхи його подолання.
 🧰 До свого професійного кейсу педагоги дошкільної освіти поклали запропоновані Ганною Цвєтковою цікаві вправи та техніки для корекції та профілактики тривоги, страхів у дітей дошкільного віку.
   ☺️🙌 Позитивні відгуки наприкінці вебінару свідчили про продуктивність співзаємодії.
 
  🤝Дякуємо організаторам онлайн семінару, стейкхолдерам кафедри дошкільної освіти - Державній службі якості освіти у Київській області за можливість взяти участь у такому цікавому, високопрофесійному та прекрасно організованому науковому заході!
 
Screenshot 2023 05 31 14 17 49 683 us.zoom.videomeetings
 Screenshot 2023 05 31 14 49 01 009 us.zoom.videomeetings
Screenshot 2023 05 31 14 50 19 235 us.zoom.videomeetings

 
 
 
 
 

 ✅ 📙💰3⃣1⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року в останній день марафону за освітнім проєктом "Фінансова оборона. Професія банкір", здобувачка другого (магістерського) рівня вищої дошкільної освіти, Наталія Герасимова провела заходи для дітей дошкільного віку у закладі дошкільної освіти 5⃣4⃣3⃣ Шевченківського району м.Києва.

350772744 2440409792783573 3297165305657868171 n

 

   ✍👥📚🗂 Науково-педагогічним складом кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету 3⃣0⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року було проведено консультацію щодо підсумкової атестації для студентів-випускників 4⃣ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої дошкільної освіти денної та заочної форм навчання.

к2

к1
   Вступним надихаючим словом розпочала зустріч завідувачка кафедри дошкільної освіти, докторка педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова, яка побажала студентам впевненості та наснаги у складанні комплексного кваліфікаційного екзамену та захисту бакалаврських робіт.

к13

  Модерувала заходом доцентка Наталія Левінець, яка розповіла про структуру проведення консультації та організаційні та технічні особливості підсумкової атестації. Наталія Валентинівна пояснила, що комплексний кваліфікаційний екзамен побудовано за інтеграційним принципом. Програма іспиту орієнтована на виявлення компетентностей випускника першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Атестація здобувачів освіти здійснюється з використанням дистанційних технологій навчання. Іспит проходитиме в системі Moodle на сервері університету і складатиметься з двох частин: комп’ютерного тестування і розв’язання практико-методичного завдання. Тестування нараховуватиме 25 теоретичних питань, що передбачають одну правильну відповідь із запропонованих (0 – 60 балів). Практико-методичне завдання охоплюватиме дві складові: виконання практичного завдання (0 – 20 балів) і його методичне обґрунтування (0 – 20 балів).
   Проведення захисту бакалаврських робіт відбувається з використанням дистанційних технологій навчання під час відкритого засідання екзаменаційної комісії в режимі відеоконференції. Захист бакалаврських робіт відбуватиметься на платформі Google Meet.
   Зі змістом орієнтовних завдань з дитячої психології на комплексному кваліфікаційному екзамені познайомила доцентка Вікторія Гальченко.
  Про особливості питань з дошкільної педагогіки комплексного кваліфікаційного екзамену ознайомила доцентка Софія Довбня.
  Зорієнтувала присутніх можливими питаннями на іспиті з основ природознавства з методикою доцентка Вікторія Агіляр-Туклер.
  Доцентка Ірина Товкач націлила студентів-випускників на перелік літератури з дошкільної лінгводидактики до іспиту.
   З переліком основних моментів з основ образотворчого мистецтва з методикою на іспиті ознайомила доцентка Вікторія Ходунова.
  На теорії та методиці фізичного виховання дітей дошкільного віку зупинилася доцентка Наталія Левінець.
  Про запитання з теорії і методики формування математичних уявлень розповіла доцентка Оксана Ступак.
  Більш деталізовано з технічними та організаційними етапами проведення підсумкової атестації ознайомили викладач Тетяна Сняткова та старший викладач Катерина Поліщук.
 
🇺🇦 Бажаємо успішної підсумкової атестації студентам-випусникам під мирним небом!

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри