353033935 772809844633723 2432543093684792661 n
   📕📘📔 1⃣5⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року на платформі Google Meet відбувся захист магістерських досліджень студентів заочно-дистанційної форми навчання 28-змдшЛуб групи спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
     👩‍🦰🎙Відеозустріч розпочали з вітального слова голови екзаменаційної комісії – Андрущенко Тетяни Іванівни, доктора філософських наук, професора, Заслуженого працівника культури України, завідувача кафедри етики та естетики історико-філософського факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
     Зі значною подією в житті магістрів привітали і члени екзаменаційної комісії:
🎙Цвєткова Ганна Георгіївна – докторка педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри дошкільної освіти.
🎙Ступак Оксана Юріївна – доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.
🎙Саюк Валентина Іванівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки.
   👩‍👧‍👧🔝 Усі представлені магістерські дослідження стосувалися актуальних тем дошкільної освіти. Студенти засвідчили високий рівень підготовки та вміння використовувати теоретичні знання у практичній сфері. Роботи характеризувалися актуальністю, науковою новизною, ретельним аналізом наукової літератури, добре структурованими експериментальними дослідженнями.
    Незважаючи на труднощі воєнного часу, магістрами було гідно продемонстровано результати своїх досліджень.
    💐🇺🇦 Вітаємо магістрів з успішним захистом і бажаємо мирного неба та кар'єрного зростання!

353053906 772809871300387 4945702072159108776 n

 
   2⃣0⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року колектив кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету зібрався на виробничу нараду (завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова).
    👥 У рамках зустрічі:
🍒 привітали кандидатку психологічних наук Ірину Товкач із цьогорічною публікацією методичного посібника «Психологічні нотатки для батьків та вихователів дітей від народження до семи років»;
🍐 обговорили про перехід та результати літньої підсумкової атестації у студентів випускників першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої дошкільної освіти у 2⃣0⃣2⃣3⃣ році;
🍊 з’ясували етапність виготовлення додатків до дипломів кураторами випускних курсів;
🫐 ознайомилися із розпорядженням номер 1⃣6⃣ ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова від 2⃣0⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року, академіка НАПН України, член-кореспондента НАН України, професора Віктора Андрущенка.
🍎 окреслили інші важливі питання.

353841465 772790867968954 1420525823886710596 n

354047918 772790917968949 7562285699761357831 n
 
  354053686 772478928000148 502028436182247660 n
   🇺🇦🤝🇳🇴✅ 1⃣6⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року, ми, студентки 3⃣ курсу спеціальності «Дошкільна освіта», Іра Вака та Оля Пінчук, закінчили академічну мобільність в Норвегії.
   За цей навчальний період ми дізналися безліч цікавих та інноваційних методів навчання, отримали море позитивних емоцій, відвідали незліченну кількість чудових місць, а також випробували себе та свої здібності. Ми зрозуміли, як це важливо - виходити із зони комфорту, адже лише за цієї умови можливий ефективний та прогресивний розвиток сучасного педагога. Наші викладачі були справжніми наставниками, підтримкою та друзями для нас.
  Який набутий тут досвід ми можемо застосувати у своїй майбутній професії в Україні? Хочемо поділитися деякими знахідками з вами:
🔑 Вчитись роблячи (learning by doing). Нічого не допоможе так ефективно засвоїти матеріал, як експериментальне навчання та досвід. Навчальний процес повинен будуватися на теорії та практиці, адже тільки застосовуючи інноваційні методи та практику, можна досягти навичок XXI століття (XXI century skills).
🔑 Метод зацікавлення та прикладу (wondering method and role model). Дуже важливо, аби вихователь виявляв непідробну зацікавленість у тих процесах або ситуаціях, в котрих він хоче викликати захопленість у дітей. Своїм прикладом він показує на власному прикладі як потрібно поводитись, ставитись до тих чи інших речей.
🔑 Ризиковані ігри (risky play). У Норвезькій системі освіти діти змалечку розуміють, що в них є повна свобода в діях (під контролем дорослих). Тож вони можуть опановувати такі навички користування такими інструментами як ніж, сокира тощо. Норвежці вважають, що навіть якщо дитина пораниться, ніж дитина не дізнається на власному досвіді, як вправлятися з різними інструментами.
🔑 Звʼязок з природою (friluftsliv). Норвежці мають свою філософію, котра називається friluftsliv. Це означає їх глибокий звʼязок з природою та насолоду від перебування в ній. Також це є надзвичайно корисним, і в цьому ми маємо брати з них приклад.
🔑 Щодо системи дошкільної освіти в Норвегії, цікавим є той факт, що за одну групу з двадцяти дітей, відповідає чотири вихователя. Таким чином, діти вільні у своїх діях, знаходяться повністю у зв’язку з природою, досліджують її, експериментують, і в той самий час знаходяться під наглядом вихователів.
  Ми надзвичайно задоволені, що наважилися взяти участь в академічній мобільності, і не пожалкували про це ні на мить. Це були найважчі, але водночас найкращі півроку в нашому житті!
    👩🏻‍🎓🧑‍🎓Вітаємо вступників до магістратури спеціальності "Дошкільна освіта" до педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова у 2⃣0⃣2⃣3⃣ році❗️
   💵 Якщо ви бажаєте вступати виключно за кошти фізичних осіб (КОНТРАКТ).
  😏 У цьому році ви маєте можливість вступити на омріяну спеціальність БЕЗ результатів ЄВІ та вступного фахового іспиту.
   📆 Для вас залишаємо тут основні дати вступної кампанії👇
♦️Посилання на особистий електронний кабінет вступника з картинки: https://vstup.edbo.gov.ua/
🤗 Чекаємо на вас❗️

маг 1

 
 
   🎓 Привіт вступникам до бакалаврату спеціальності "Дошкільна освіта" до педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова у 2⃣0⃣2⃣3⃣ році❗️
    💶 Якщо ви бажаєте вступати виключно за кошти фізичних осіб (КОНТРАКТ).
    📆 Для вас залишаємо тут основні дати вступної кампанії👇
    📧 Посилання на особистий електронний кабінет вступника з картинки: https://vstup.edbo.gov.ua/
    🥰 Чекаємо на вас❗️
355129105 772095578038483 6253426069550490400 n

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри