1⃣6⃣ березня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року студентки-практикантки 3⃣ курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова організували з дітьми дошкільного віку приватного закладу дошкільної освіти Wonderland свято "Таланти Вондерленду".🤩🥳🌸☘

ФРАГМЕНТ СВЯТА

 СІ
   1⃣4⃣ березня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року відбулася виробнича нарада колективу кафедри дошкільної освіти (завідувачка кафедри, д.п.н., проф. Ганна Цвєткова).
   🔄📚На засіданні підставою для обговорення стали питання розпорядження педагогічного факультету номер 03 від 13 березня 2023 року, згідно з яким постає необхідність оновлення електронних матеріалів про умови навчання за Освітніми програмами "Дошкільна освіта" для першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти;
   📝 організації олімпіади для потенційних вступників спеціальності 012 Дошкільна освіта до педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
  🐰🐣 Вирішено залучити викладачів кафедри дошкільної освіти та здобувачів дошкільної освіти до писанкарства у рамках проєкту, присвяченому традиціям розписування яєць до Великодня в Україні.
   ✅ Узгоджено додати 5-7 запитань самоконтролю та 1-3 творчих/практичних завдань до матеріалів викладачів кафедри дошкільної освіти до розділу 3 "Професійна підготовка вихователя ЗДО до формування соціальної успішності особистості у дошкільному дитинстві" навчально-методичного посібника "Професійна підготовка здобувача вищої освіти до формування соціальної успішності особистості у дитинстві: теорія і практика" (що матиме Гриф МОН).
    📚📝10.03.2023 року відбулась настановча конференція з навчальної педагогічної практики 2 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта.
    ✍️ Доцент Тетяна Козак детально ознайомила студентів з програмою практики.
  👯 Керівники практики: викладач Тетяна Сняткова, доцент Тетяна Козак, старший викладач Катерина Поліщук, викладач Галина Савлук, доцент Віра Топіха, доцент Марія Чабайовська побажали креативності та педагогічної майстерності.

331751258 211178808246999 8518249170339017759 n

 
    ☀️🌊🐬🦀🦞🦐🐚🏝 Сьогодні, 🔟 березня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року в Освітньому хабі для дітей дошкільного віку ми вчилися малювати справжнє «мокре море», точніше малювати фарбами на мокрому папері море у ясну погоду» (організатор: ст.викл. кафедри дошкільної освіти Катерина Поліщук; провела заняття студентка 3⃣ курсу спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Анастасія Вака).🎨🖌

ВІДЕО ЗАНЯТТЯ ОСВІТНЬОГО ХАБУ

     🥰🙏 Дякуємо Дмитрику, Марійці, Артему та ще одному Дмитрику за чудові малюнки, їхнім батькам за підтримку юних художників та відгуки про заняття, а асистенту кафедри дошкільної освіти Кузьменко Ірині Анатоліївні за допомогу в організації.
     9 березня 2023 року з 11 год до 13 год відбулася гостьова лекція на тему: «Визначення об'єкту, предмету мети і завдань в компаративних дослідженнях у сфері дошкільної та початкової освіти в Швеції та Україні» («Definition of the object, subject, goal and tasks in comparative studies in the field of preschool and primary education in Sweden and Ukraine») д.п.н., професорки кафедри іноземних мов і перекладу Національного авіаційного університету Мельник Наталії Іванівни на дистанційній платформі Zoom англійською мовою. Лекція проводилася в Університеті Євле в м.Євле, Швеція.

мел 1

 
    На лекції були присутні завідувачка кафедри дошкільної освіти, д.п.н., проф. Цвєткова Ганна Георгіївна, доцент Довбня Софія Олегівна, інші педагоги кафедри дошкільної освіти, науково-педагогічний склад педагогічного факультету та студенти 1,2 курсів ОС бакалавр та 1 курсу ОС магістр денної та заочної форми навчання, педагогічного факультету, спеціальності 012 Дошкільна освіта УДУ імені Михайла Драгоманова, а також іноземні студенти по обміну у Швеції. Всього зафіксовано 105 учасників.
 

цвєтк

 мел 14
   
    На початку лекції лектор Наталія Мельник актуалізувала у пам`яті студентів завдання з минулого заняття: вони описували враження від переглянутих мультфільмів з проблем поведінки та соціалізації дітей дошкільного віку. Лектор порівнювала особливості організації діяльності дошкільних установ Швеції та України.
   Лекція була присвячена різним видам і методам наукових досліджень, як-то: спостереження, експеримент, кореляційні, компаративні (порівняльні) дослідження, описові: опитування, історичні дослідження, контент аналіз, якісні дослідження (етнографічні, наративні, феноменологічні, теоретичні, метод кейсів).
    Професор запропонувала пірамідальну модель ієрархії типів наукових досліджень:
перший рівень – нелюдські дослідження: тварин тощо,
другий рівень – описові дослідження;
третій рівень – експериментальні дослідження;
вищий рівень – мета-аналіз та систематичні огляди.
 

мел 4

 
     Лектор у презентації навела шляхи отримання знання про існування речей: сенсорний досвід, згода з іншими, метод експертної думки, логіка, науковий метод дослідження. Було розглянуто етапи наукового процесу пізнання:
1. ідентифікація проблеми;
2. уточнення проблеми дослідження;
3. визначення даних, які можуть допомогти вирішити дану проблему;
4. організація дослідження та збір емпіричних даних;
5. інтрепретація (пояснення) результатів.
      У якості практичного завдання студентам було роздано роздруківки з описами різних наукових досліджень і дано завдання визначити вірно їх типи (компаративні, кореляційні, експериментальні, описові тощо). Студенти успішно справилися із поставленим завданням. Українські студенти мали змогу виконати це завдання дистанційно.
       В кінці лекції було закцентовано увагу на етапах процесу дослідження (на слайді нижче):
· вибір теми дослідження;
· ідентифікація дослідницької проблеми;
· постановка дослідницьких завдань;
· створення дизайну (оформлення) дослідження;
· написання пропозицій (способів організації) дослідження.
     Лекція була логічно побудована за продуманою автором структурою, сповнена наукової термінології, навчальний матеріал вдало схематично презентовано на слайдах. Лектор поводилася емоційно та в позитивному настрої, була в контакті зі студентами. Завдяки цьому, студенти були активними, ініціативними, підтримували діалог з лектором, давали зворотний зв`язок, охоче виконували навчальні завдання.
      Вдячні Наталії Іванівні за запрошення та співпрацю!
Матеріали лекції доступні за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1-YFaMbPdbMKAbdaiZEkU4Dajav4JTd45?fbclid=IwAR0oJb_7-NDBZ0C8eNmHGnx7nyQ9jiIze_c-IR0S22gDvIvU_wLuv_3eLTs 

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри