🎓🤔Упродовж крайніх десятиліть суттєво змінились вимоги до здобувачів вищої освіти. Випускники педагогічних спеціальностей відчувають відповідальність за якість зорганізованої ними освітньої діяльності, особливо гостро це відчувається в умовах військового стану. Здобувачі, що опановують спеціальність 012 «Дошкільна освіта», прагнуть оволодіти всіма технологіями, щоб створити сприятливі для розвитку дітей дошкільного віку умови. А тому в процесі їхньої підготовки має приділятись велика увага організації освітнього процесу на основі принципу науковості та з урахуванням результатів досліджень учених з психопедагогіки, з педагогіки психовиховання. Саме ці напрями в у вітчизняній освіті пов’язані з іменем Беха Івана Дмитровича, доктора психологічних наук, професора, дійсного члена Національної академії педагогічних наук України та учених його наукової школи.
   🤗👫✅ 1⃣3⃣ лютого 2⃣0⃣2⃣4⃣ року з ініціативи Цвєткової Г.Г., завідувача кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, та Довбні С.О., доцента кафедри, кандидата педагогічних наук, з метою розширення інформованості студентів 1⃣ курсу з навчальних курсів «Наукова майстерня педагога дошкільної освіти» та «Дошкільна педагогіка» була зорганізована зустріч з Бехом І. Д., директором Інституту проблем виховання НАПН України та з Рейпольською О.Д., доктором педагогічних наук, професором, завідувачем лабораторії дошкільної освіти та виховання. У зустрічі також взяли участь Барановська Л.В., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри дошкільної освіти та Кузьменко І.М., асистент цієї кафедри.
   🧑‍🦳🎙 Слухачі відчули стенічні емоції, осмислюючи зміст лекції Беха Івана Дмитровича про розвивальне освітнє середовище. На основі принципів доступності на врахування вікових особливостей студентів доповідачем була проведена ґрунтовна робота з ключовими поняттями з проблеми: «середовище», «розвиток», «розвивальне середовище», «фізичний розвиток», «психічний розвиток», «сіпси», «розвивальна ситуація», «педагогіка психовиховання». Лекція мала проблемний характер, до вирішення педагогічних ситуацій були долучені всі студенти. Особливу увагу було приділено вихователю ЗДО як посереднику між освітнім середовищем і дитиною, яку, згідно з власною концепцією особистісно зорієнтованого виховання, шановний академік називав «дитинкою». Зацікавленість слухачів не мала меж, про що засвідчили й численні запитання. Мабуть, цитованим упродовж всього педагогічного життя майбутніх вихователів залишиться така дефініція поняття «особистісно зорієнтований підхід»: «Це підхід, який забезпечує інтенсивну високопочуттєву єдність; підхід, який дає уявлення не лише про об’єкт, а й про його творця, творця світу, культури; про знання - через людину та її почуття; підхід, який зумовлює олюднення знань». Як апофеоз, шановний Іван Дмитрович зауважив: «Педагог має сильно вразити учня, дошкільника. Лише це в подальшому зумовить саморозвиток, самонавчання».
photo 2024 02 14 14 43 51
  💁🏼‍♀️🎙 Змістовною й проникливою була також доповідь Рейпольської О. Д., доктора педагогічних наук, професора, завідувача лабораторії дошкільної освіти та виховання. Ольга Дмитрівна, як і Цвєткова Ганна Георгіївна, є представницями наукової школи Беха Івана Дмитровича. Конкретизуючи основні положення лекції свого наставника, професор розкрила особливості розвивального середовища ЗДО, наступність між ним і НУШ; порівняла державні стандарти БКДО та НУШ з проєкцією на розуміння розвивального освітнього середовища. Також була приділена увага основним принципам створення сучасного освітнього середовища та розвивальних центрів.
photo 2024 02 14 14 43 51 2
  😲✍👍🏻 Враженнями від такої незвичної зустрічі як за змістом, так і за її суб’єктами студенти поділяться в есе, яке, ймовірно, завдяки комп’ютерним технологіям, назавжди залишить у пам’яті емоції й ключові положення олюдненої педагогіки, педагогіки психовиховання Беха Івана Дмитровича та його наукових послідовників.
   👩‍👧‍👦 Приватний садочок «Кіндерелла» терміново шукає помічника вихователя з режимом роботи з 9️⃣ до 1️⃣3️⃣ години, щодня, крім суботи та неділі.
🪢 Обов'язки: постійне перебування з дітьми, забезпечення їх безпеки під час підготовки та під час проведення занять та ігор, похід до туалетної кімнати, одягати дітей на прогулянку та участь разом з вихователями у прогулянці.
🪪 Наявність санітарної книжки обовʼязкова!
🤙 Всі деталі за тел 0955335888 Тетяна Олексіївна, директор.
🏡 Наша адреса: пр. Бажана, 26 (м. Позняки або м. Харківська).
428023232 913301463917893 265492985662810605 n

  🎓🧘‍♀📊📈 Учора, 12 лютого 2024 року за організації докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри практичної психології Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», професорки Панасенко Елліни Анатоліївни за сприяння декана педагогічного факультету, професора Олефіренка Тараса Олексійовича та завідувачки кафедри дошкільної освіти, докторки педагогічних наук, професорки Цвєткової Ганни Георгіївни драгоманівською родиною долучилися до проєкту «Гостьові професори» Життєстійкість в умовах війни Ткалич Маріанни Григорівни, докторки психологічних наук, професорки кафедри психології Запорізького національного університету, професорки кафедри психології Національного університету «Львівська Політехніка».

ткалич 1
  Маріанна Григорівна як директор дослідницької лабораторії «Рейтинг Лаб» познайомила присутніх з справжньою знахідкою для науковців - ‌ Rating Online: https://rating.online/ ‌- сучасної Платформи онлайн досліджень, де кожен бажаючий може пройти тести і соціологічні дослідження, розроблені дослідницькою лабораторією Rating Lab, порівняти свої результати з країною та слідкувати за власною динамікою у персональному кабінеті.

ткалич 2
  Платформа Rating Online показала себе ефективним інструментом збору даних, який застосовується в суспільних та маркетингових дослідженнях і проведенні соціологічних онлайн опитувань. Багаторівнева сегментація цільових аудиторій дозволяє проводити таргетовані дослідження окремих груп, будувати і реалізовувати різні панельні та трекінгові дослідження.
Зокрема, Маріанна Ткалич презентувала цікаві результати дослідження життєстійкості в умовах війни, що продемонстрували доволі високий рівень життєстійкості населення України з-поміж 7779 респондентів за 2023 рік. Дослідження встановили, які переважні емоції відчувають українці.
  Також лекторка зупинилася на життєстійкості через біо-психо-соціо-парадигму, психологічні стійкість та фізичну стійкість.

ткалич 3
  Поділилася корисними лайфхаками як підвищити свою життєстійкість, серед яких необхідно:
🔑 займатися улюбленою роботою (навчанням);
🔑 уміти планувати на кілька місяців вперед;
🔑 перетворювати свої страхи на бажання;
🔑 не триматися за минуле, а жити сьогодні;
🔑 врешті зайнятися улюбленим хобі тощо.

ткалич 4

  Вдяні організаторам за знайомство з корисним ресурсом з перевіреними діагностиками та приємне спілкування!

  😉🔍 Щиро зичимо наснаги, внутрішньої гармонії задля нових цікавих і успішних досліджень та подальшої співпраці!

  📩З побажаннями миру й добра від колективу кафедри дошкільної освіти та здобувачів дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова!

 🥁🎨🎬🎭🧩 12 лютого 2024 року у студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Дошкільна освіта"педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під загальним керівництвом практикою кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Козак Тетяни Валентинівни розпочалась 4-тижнева навчальна педагогічна практика на базі ЗДО "Сонечко".
 🙏 Наші любі студенти-практиканти бажаємо вам: креативності та толерантності!
427437641 913191713928868 8530950931007465659 n

photo 2024 02 12 12 51 37

 ✅ 👩‍👩‍👧‍👦 12 лютого 2024 року у студентів 2️⃣ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова розпочалась навчальна педагогічна практика на базі ЗДО "Дивограй" та за індивідуальним проходженням практики за місцем працевлаштування.
  👥 Керівники практики: старший викладач, к.п.н. Андрущенко Наталія Вікторівна 🏡 👩‍👩‍👧‍👦 🏓⛳️🥁
 😉🎨Творчої наснаги наші любі студенти-практиканти! 

 

Subcategories

Навчально-методична діяльність кафедри