IMG 3036Відомо, що творчість – це створення чогось нового на основі перетворення пізнаного, оригінальних шляхів його отримання.

Так, студенти ІІІ-го курсу спеціальності «Дошкільна освіта» на заняттях з «Практикуму вирішення педагогічних задач» активно включались у процес пошуку різноманітних способів розвязання проблемних ситуацій, наближених до умов реального часу. Майбутні вихователі із завзяттям демонстрували свої результати з винаходу багатофункціональної іграшки, розробці проекту «Заклад дошкільної освіти майбутнього» та ін. з опорою на широкий арсенал вербального та невербального. Це сприяло активізації їх природних здібностей, збудженню інтересу, вияву нахилів, бажань, додавало натхнення, наполегливості, допомагало долати інерцію на користь позитивним емоціям. Різноманітні форми роботи з інтерактивним та комунікативним забарвленням працювали на користь особистісному і професійному зростанню майбутніх фахівців.

«Творчість не професія, а ставлення до своєї праці», – говорить народна мудрість. Особистість, яка повністю розкриває свій потенціал є гарною ілюстрацією відомого афоризму Фрідріха Ніцше: «Стань тим, що ти є».

Надихайтесь, творіть, пізнавайте, реалізовуйтесь, ставайте

справжніми творчими педагогами-вихователями, наші дороги студенти!

IMG 3023IMG 3033 IMG 3024IMG 3028 IMG 3022