
Перспектива покращення та розвитку памяті у сучасних дітей, лежить на порядку денному, оскільки розвиток памяті у дошкільників є не надто на високому рівні, внаслідок чого, педагогам слід віднайти саме той дієвий метод, що зацікавить та допоможе подолати дану проблему, а відтак - вивести розвиток асоціативного мислення та пам`яті дошкільників на бажаний рівень. Прийом мнемотехніки здатний допомогти там, де здається, що вже виходу немає. Чим важча інформація з погляду
нормальної та звичайної інформації, тим простіша вона буде при взаємодії з мнемотехнікою.
Дану проблематику ми розглянули на дисципліні «Проектування та методичний супровід освітнього процесу в ЗДО» з доцентом кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти - Довбнею С.О., презентувавши тему під час семінару-практикуму.

Мета: покращення продуктивності освітнього процесу під час використання педагогами прийому мнемотехніки, задля підвищення та розвитку памяті, мовлення та мислення в цілому; активізація пізнавальної активності дітей дошкільного віку.

Мнемотаблиці-схеми є дидактичним матеріалом в роботі з розвитку зв'язного мовлення у дітей.
Їх використовую для:

збагачення словникового запасу;

при навчанні складання оповідань;

при переказах художньої літератури;

при відгадуванні та загадуванні загадок;

при вивченні віршів.
Роботу на заняттях за мнемотаблицями будують в три етапи.

етап: Розглядання таблиці і розбір того, що на ній зображено.

етап: Здійснюється перекодування інформації, тобто перетворення абстрактних символів слів в образи.

етап: Після перекодування здійснюється переказ казки або розповіді по заданій темі. У молодших групах за допомогою, у старших - діти повинні вміти самостійно.