Приємні спогади від проходження науково-педагогічної практики залишилися у магістрантів спеціальності "Дошкільна освіта" дистанційної форми навчання. У лютому-березні їм вдалося успішно пройти практику і випробувати себе у викладацькій діяльності. Незабутніми залишаться цікаві пари зі студентами 4 курсу спеціалізації "Психологія" з дисципліни "Конфліктологія в галузі освіти" (викладач - доцент Гальченко В.М.). Магістранти організували інтерактивну взаємодію з молодшими колегами у процесі тренінгів, спрямованих на профілактику конфліктів у педагогічному колективі. Разом повправлялися у вирішенні конфліктних ситуацій, навчилися прийомам налагодження позитивного психологічного клімату та ефективної взаємодії у процесі комунікації.
Веселою та єднаючою була вправа "Автомобіль" (на фото), у якій кожен з учасників виконував роль частини креативного «авто», яке мало рухатись лише спільними зусиллями. Студенти знайшли порозуміння та відчули задоволення від спільних злагоджених дій.
Сьогодні магістранти й студенти працюють вдома, готуються до лекцій та семінарів дистанційно, та їх не лишає думка: ЯК ДОБРЕ БУЛО РАЗОМ ПРАЦЮВАТИ І ВЗАЄМОДІЯТИ В РЕАЛЬНОМУ ЖИТТІ! ЯКОЮ ЯСКРАВОЮ ТА ЦІКАВОЮ Є НАША ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ! І ЯК ВАРТО ЦЕ ЦІНУВАТИ!
Минуть нелегкі (але потрібні!) часи карантину, і ми знову зустрінемося разом для подальшої, вже поміркованої, виваженої та творчої партнерської взаємодії. ЗДОРОВ'Я ВСІМ ТА ГАРНОГО НАСТРОЮ!