- Details
- Hits: 25
☺️💛🎨🧘♀Протягом двох семестрів ми разом з кандидатом психологічних наук, старшим викладачем кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Корх Вірою Михайлівною вивчаємо курс "Психології". В першому семестрі розглянуто психічні пізнавальні процеси: відчуття, сприйняття, увагу, пам'ять, мислення, мовлення. В другому семестрі поточного навчального року наша увага зосереджена на емоційно-ціннісній сфері особистості. Акцент зроблено на періоді дошкільного віку в контексті нашої спеціальності "Дошкільна освіта".
Сьогодні на парі з психології, ми вивчали тему "Особистість" та у зв'язку з цим розглядали творчі здібності та отримали творче завдання. Кожен із нас отримав розмальовки, кольорові олівці та фломастери . Ми поринули у творчість, розмальовуваючи не просто картинки — ми малювали свої емоції, надії, мрії про мир.
В умовах війни арт-терапія має особливе значення. Вона допомагає впоратися зі стресом, заспокоїти тривожні думки, підтримати внутрішню рівновагу. Через малюнок легше висловити те, що важко сказати словами.
На нашій парі панувала тиха, спокійна атмосфера, де кожен міг зосередитися на своїх відчуттях і відчути внутрішній ресурс.
Для нас, майбутніх вихователів, це безцінний досвід. Адже в роботі з дітьми ми теж зможемо використовувати арттерапевтичні техніки для підтримки малечі, допомагаючи їм переживати складні часи.
Навіть кілька штрихів фломастером сьогодні допомогли нам відчути себе сильнішими та внести хоч трішки спокою у свою душу. Арттерапія — це про віру в себе, у свої сили і в краще майбутнє.
Автор допису: студентка групи 1-А Даша Калєнцова
#арттерапія
- Details
- Hits: 23
💖Музей науки Малої академії наук України – це перший державний інтерактивний музей науки в Україні. Його головна особливість у тому, що більшість експонатів тут можна і потрібно чіпати, досліджувати та експериментувати з ними. Це робить процес навчання захопливим та зрозумілим для відвідувачів будь-якого віку.
- Details
- Hits: 24
👯♀️🤓🔭⛷⚗️🎧🎵 17.04. студенти групи 3-А спеціальності "Дошкільна освіта" УДУ імені Михайла Драгоманова разом з доцентом Вікторією Агіляр Туклер за сприянням декана Педагогічного факультету Тараса Оліфіренко та завідучки кафедри дошкільної освіти Ганни Цвєткової, відвідали музей науки — інтерактивний простір на території ВДНГ у Києві та готові поділитись своїми відгуками про музей.
Студенти отримали позитивні враження від екскурсії. Це не звичайний музей, де просто дивишся на експонати — тут можна все чіпати, натискати, досліджувати, експериментувати і навіть ставити наукові досліди власноруч!
Особливо студентам сподобались зони з фізичними експериментами: демонстрації механізмів руху, оптичних ілюзій. Дуже цікаво було дізнатися, як працює електрика, як формується звук і покататись на інтерактивних лижах.
🏛 Голошубова Анастасія:
"Вважаю, що подібні простори мають стати невід’ємною частиною сучасної освіти. Музей науки на ВДНГ — це не лише про навчання, а й про цікаві відкриття, досвід і розвиток інтелектуальної допитливості".
🏛 Малихіна Ізабелла:
"Особливо мене вразив експонат, що працював за принципом музичної шкатулки. Він складався з дерев’яних кілець, які можна було переставляти, створюючи власну мелодію. Коли крутиш механізм, звучить музика — і щоразу вона інша! Це було дуже захопливо, адже я сама могла "компонувати" музику.
Ще одне цікаве місце — можно розглянути різні речі під мікроскопом та роздивитися звичайні речі в збільшеному масштабі".
🏛 Подолян Олена:
"Незабутнє враження залишили двометрова голограма, величезний кристал та моделі людських органів, до яких можна було доторкнутися й дізнатися більше про будову організму".
🏛 Баштова Анастасія:
"Музей науки на ВДНГ – це чудове місце для пізнавального та цікавого проведення часу всією родиною. Тут ви зможете не лише побачити наукові явища, а й взяти участь у їх дослідженні.💖"
- Details
- Hits: 434
✅☺️😌😃🙃 14.03.2025р. на позитивній грайливій ноті завершився курс "Практикум з ігрової діяльності" для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, заочної форми навчання, групи 4-ЗДМС (👩🏼💼викладач – Ірина Кузьменко).
💁♀✨ До заняття студенти ретельно готувалися, добираючи цікаві ігри для дітей дошкільного віку. Вибір ігор був чітко продуманий: кожна з них мала за мету не тільки розважити, але й допомогти під час знайомства, сприяти згуртованості дитячого колективу, розвинути комунікативні навички та стимулювати активну участь кожного.
👯♀💃 Ігри були проведені в невимушеній атмосфері, в аудиторії панував сміх і веселощі. Здобувачі водили хороводи, шукали свою пару, відгадували пантоміми, проявляли спритність, демонстрували кмітливість та вміння працювати в команді. Взаємодія відбувалася в атмосфері веселої метушні та гармонії, кожен учасник був важливим елементом загальної гри.
📸 Запрошуємо і вас побачити, як все відбувалося!
ВІДЕО
#практикум_з_ігрової_діяльності
- Details
- Hits: 434
😊🙏 Студенти 4 курсу заочної форми навчання спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, які складали залік з дисципліни «Аксіологія дитинства», керівник канд.псих.наук, ст.викладач Віра Михайлівна Корх хочуть висловити щиру подяку за чудову організацію та проведення цього важливого етапу нашого навчання. Професіоналізм, глибокі знання та вміння доступно пояснити складні концепції зробили процес складання заліку не лише перевіркою знань, а й справжнім навчальним досвідом. Ми відчували Вашу підтримку та готовність допомогти кожному студенту.
Студенти на парі зайнялися справжнім творчим процесом створення «Дерева сімейних цінностей»🌳. Об’єднавшись вони обговорили, які саме цінності є найважливішими для кожного з них. Це були цікаві дискусії, під час яких вони ділилися особистими історіями та роздумами. Процес малювання був дуже захоплюючим та об'єднуючим. Вони разом вирішували, які кольори використовувати, як розташувати елементи малюнка, як зробити його максимально виразним.
Крім того, деякі студенти виявили інтерес до розфарбування мандали. Це було чудовою можливістю розслабитися, зосередитися на внутрішньому світі та виразити свої емоції через кольори. Це був медитативний процес, який допоміг зняти напругу та налаштуватися на позитивний лад.
Загалом, останній день сесії виявився незвичайним та незабутнім. Він не лише дозволив нам продемонструвати свої знання, але й дав можливість проявити творчість, попрацювати в команді та глибше замислитися над важливими життєвими цінностями. Ми дуже вдячні Вірі Михайлівні за такий цікавий та оригінальний підхід до оцінювання знань!
Автор допису студентка 4 курсу заочної форми навчання Пипко Марина.
#аксіологія_дитинства