👯‍♀☀️🧩В теплій, творчій атмосфері 13 березня докторкою психологічних наук, доценткою Вікторією Гальченко в групах 4 ЗА, 4 ЗБ, 4 ЗДМС були проведені практичні заняття з дисципліни "Психологія конфлікту". Студентки залюбки демонстрували підготовлені тренінги подолання конфліктів в педагогічному колективі, розв'язували конфліктні ситуації, проводили інтерактивні вправи. мозковий штурм, складали пазли - отримували позитивні враження й незабутні емоції від власної активності, енергійності, допитливості й особистісного зростання.

гальч1

гальч2гальч3гальч4гальч5гальч6
  😉🎓 Зичимо вам, шановні наші студенти, успішно здати сесію, підсумкову державну атестацію й вступити в магістратуру, щоб продовжити сходження до п'єдесталу успіху й нових перемог.
#психологія_конфлікту

  ♿️ У рамках вивчення дисципліни «Створення інклюзивного освітнього середовища» 1️⃣3️⃣ березня 2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣ року здобувачі вищої освіти заочної форми навчання III курсу ОР «Бакалавр» (3-ЗА, 3-ЗБ, 3-ЗДМС) спеціальності 012 Дошкільна освіта, Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова під супроводом кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри дошкільної освіти Андрущенко Наталії Вікторівни відвідали інклюзивно-ресурсний центр №🔟 Шевченківського району міста Києва. 
  Фахівцями ІРЦ було розкрито такі питання:
1. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
2. Склад команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, які надаються дітям з ООП в ІРЦ.
4. Створення ІПР.
5. Організація та облаштування ресурсної кімнати.
  Завершили екскурсію прогулянкою парком Сирецьким та відвіданням Київської дитячої залізниці 🚂

ан1

ан2

ан3

ан4ан5

ан6ан7ан8
#інклюзія

 😍👩🏻‍🎨 Курс ,,Методика ознайомлення дітей з мистецтвом,, 🌈 не тільки спрямований на формування художньо-продуктивної компетентності майбутніх вихователів, а й на відвідування екскурсії ,,Марії Примаченко. Невідоме,, в НМДМУ, що дає можливість поглибити знання з творчістю української художниці з наївного мистецтва Марії Примаченко.
 👯‍♀ Здобувачі вищої освіти заочної форми навчання 3-ЗА, 3-ЗБ, 3-ЗДМШ.
 👩🏻‍💼 Курс викладає: доцент Тетяна Козак.

к111

к11

к22

к33

к44

к55

к66

к77

к88
#методика_ознайомлення_дітей_з_мистецтвом
#екскурсія
#Марія_Примаченко

  💃 👯‍♀👗👘🥻👠👒🧥 Створюємо свій імідж разом!
  👩‍💼💫 Під керівництвом Шулигіної Раїси Андріївни, професора кафедри дошкільної освіти (зав. кафедри проф. Ганна Цвєткова) ми, студенти групи ІІІ-ЗДМС і ІІІ-ЗА спеціальності «Дошкільна освіта», продовжили з минулого семестру опановувати курс «Іміджологія».

шул1

шул2

шул 22
  Інтерактивні лекції і семінари-практикуми, на яких ми виконували творчі завдання, знаходили шляхи вирішення різноманітних педагогічних ситуацій, створювали позитивний настрій, атмосферу для взаємодії, конструювали якраві образи фахівця галузі дошкільної освіти тощо, сприяли розширенню наших знань, компетентностей, виробленню фахових і особистісних якостей.

шул3

шул4

шул5

шул6

шул7
 Хід і зміст наших занять, це яскравий приклад демонстрації власного потенціалу, творчого підходу до формування особистісного позитивного іміджу та іміджу закладу дошкільної освіти. Тому ми, як молоді майбутні фахівці, демонстрували креативність, професіоналізм та усвідомлювали важливості власного внеску в розвиток сучасного дошкілля, престижу професії вихователя, мотиваторів відкриття в собі нових можливостей, талантів, захоплень та інших способів якісної професійної діяльності.
  ✨ Отже, рушимо далі до досягнення поставленої мети!

✍ 📸 Автори статті і фото:
Валентина Гузикевич і студенти груп ІІІ-ЗДМС, ІІІ-ЗА
спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.

 👩‍🎨🧘‍♀Заняття з "Арт-технологій" стали для нас справжнім відкриттям та незабутнім досвідом. Ми не лише дізналися про ефективні методи арт-терапії, а й відчули їхню силу на собі. Кожна тема була особливою та глибокою, допомагаючи нам зрозуміти важливість творчості у розвитку особистості та внутрішньої гармонії.

корх1

корх2

 🎨☺️ Мандалотерапія занурила нас у світ кольору та форми, дозволивши знайти баланс та відчути гармонію через створення власних мандал.
 🧚‍♀🧞‍♀🧙‍♀ Казкотерапія навчила працювати з метафорами, показала, як казка може допомогти дитині подолати страхи та знайти відповіді на складні питання.
 🏝😔😒☺️😊 Пісочна терапія занурила нас у медитативний процес створення композицій, які відображали наші емоції та переживання. 🎼🎺 Музикотерапія ж подарувала можливість відчути емоційну силу звуків та ритмів, що мають здатність зцілювати та налаштовувати на позитивний лад.

корх3

корх4

корх5

 🖌🖼Заняття, які проводила для нас канд.псих.наук, ст.викладач Віра Михайлівна Корх, були не лише теоретичними, а й глибоко практичними, сповненими творчості, самовираження та натхнення.
 👍😌 Дякуємо викладачу і куратору нашого курсу, за цікаві, насичені та емоційно наповнені пари, які залишаться в нашій пам’яті як один із яскравих етапів навчання!

 ✍ Автор: староста групи 4-ЗБ (4 курс, заочна форма навчання, спеціальність "Дошкільна освіта" педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова) Іваненко Лілія.
#арт-технології