Н
П
У
Кафедра дошкільної освіти
- Details
- Hits: 345




Натхненною спікеркою інтерактивної лекції стала Заслужена артистка України, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вокалу факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського УДУ імені Михайла Драгоманова Руслана Лоцман.
У рамках лекції відбулась апробація результатів докторського дослідження Руслани Лоцман з теорії та практики навчання україноспіву для студентів-магістрантів з презентацією інноваційних проєктів «Пісенна світлиця», «Пісенна казка», «Пісенний Щоденник» та «Пісенний кошик». Під час зустрічі авторка презентувала власні розробки та напрацювання, оригінальні форми й методи роботи та книги, зокрема: «Таємниці україноспіву», «Живі мелодії села», «Дитяча філармонія Диво UA», «Переможемо з піснею!», «Писульки від мамульки» (URL:https://youtube.com/playlist...).
Слухаючи чудову артистичну, інтелектуальну та надхвичайно талановиту українську артистку Руслану, ми всі ніби поринули у чарівний світ пісні та казки. Ми могли уявити себе в українському селі, в автентичній українській хаті на місці мами, яка співає українські народні пісні разом зі своїми дітьми. Ці пісні грають психотерапевтичну та емоційно підтримуючу дію для душі дитини в умовах війни та щоденного стресу. Прадавня сила українського народу закодована у народних піснях, які споконвіку підтримували та підіймали народний Дух у боротьбі за волю та незалежність.
Через театралізоване мистецтво та пісенну творчість Руслана вміло продемонструвала нам казкотерапію в дії. Як помирити дітей через пісню-казку «Сестрички-косички» або як педагогічно-майстерно і делікатно можна переключити увагу дитини під час довгої дороги на оточуючий світ через гру «Хвилинка тиші», як креативно спрямувати увагу та енергію дітей на створення «Пісенного Щоденника» за допомогою інноваційних сучасних Інтернет-технологій, яким чином розрадити та зайняти дітей під час тривалого карантину, створюючи пасхальний «Пісенний кошик» зі словесними ребусами, або оспівуючи роботу по домашньому господарству (ліплення пирогів, вареників, хатні та городні справи).

Приділили увагу актуальній проблемі очищення мовлення від «вірусів-русизмів» з метою виховання та збереження української ідентичності та самосвідомості дітей та батьків.
Лекторка вразила аудиторію неймовірною енергетикою, артистичністю та душевністю, зуміла створити благодатну атмосферу довіри через майстерне виконання українських народних пісень, креативне створення казок та колективний спів, що сприяло емоційному катарсису та духовному єднанню, діяльності колективної свідомості у напрямку добротворчості.


- Details
- Hits: 377








кафедра дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова спільно з лабораторією дошкільної освіти та виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України.







Ідентифікатор конференції: 821 2406 6594
Код доступа: 2023


Ми також включимо вашу тему доповіді у програму секційного засідання.


- Details
- Hits: 350






1. Що необхідно для розкриття дитячого потенціалу у вивченні мови (сучасні дослідження).
2. Формування діамонологічного складника мовленнєвої компетентності дитини дошкільного віку.
3. Вплив книги на формування мовленнєвої культури дитини дошкільного віку.

Ірина Товкач, кандидат психологічних наук, авторка методичних та навчальних посібників для роботи з дітьми в умовах ЗДО і сім'ї.

- відеозапис трансляції онлайн-зустрічі;
- електронний сертифікат учасника вебінару (0,2 кредиту/6 год.) - 350 грн.


Контактний телефон: +38 (067) 909 19 69 (Telegram, Viber, WhatsApp)
Реєстрація:

- Details
- Hits: 334
























- Details
- Hits: 386









Для кого

Запрошуються: викладачі закладів вищої освіти; керівники та представники обласних і районних управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; працівники дошкільних закладів освіти й центрів раннього розвитку дитини; студенти та аспіранти ЗВО, а також усі, хто цікавиться проблемами дошкільної освіти.


− виступ із доповіддю (або надання організатору відеозапису доповіді для
трансляції в онлайн-режимі) + включення доповіді до програми заходу та
розміщення публікації в збірнику матеріалів конференції;
− участь у обговоренні в якості слухача.


Секція 1. Піклування та розвиток дітей раннього віку: інноваційний
контекст.
Секція 2. Підтримка сім’ї щодо забезпечення освітнього розвитку дитини в
умовах воєнного стану.
Секція 3. Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців
дошкільної галузі.
Секція 4. Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах
кризових станів.
Секція 5. Цифровізація як ресурсне забезпечення якості дошкільної освіти.


