Home
До Міжнародного дня рідної мови
- Details
- Hits: 916
Любіть красу своєї мови,
Звучання слів і запах слів…
Усім відомо, що найбільше і найдорожче добро кожного народу – це його мова. Вона існує не сама по собі, а в людському суспільстві, у свідомості членів суспільства, реалізується в процесах мовлення (усного чи писемного). Тому доля мови певною мірою залежить від кожного з мовців.
З матеріального погляду в мові, що реалізується в мовленні, немає нічого, крім звуків, які комбінуються у слова, словосполучення, речення. За цими комбінаціями приховується величезний світ значень – насамперед лексичних, а також граматичних і стилістичних. Саме у значеннях одиниць мови відображені знання про навколишній світ, його структуру, ставлення до нього людей.
«Мова народу – це його дух, і дух народу – це його мова» - такими словами розпочалось 21 лютого заняття з дисципліни «Соціальні комунікації» для студентів ІV курсу заочної форми навчання (викладач – кандидат психологічних наук Дроздова Д.С.) до Міжнародного дня рідної мови. Розмірковували, згадували відомі прислів’я «солов’їною» про дитинство, народні твори, казки, ігри, іграшки, вірші які до сьогодні є культурним підґрунтям розвитку дитячих садочків та інструментов вихователя в процесі формування дитячої душі. У мові акумулюється духовна енергія народу; вона є головною ознакою і символом нації.
Через мову ми пізнаємо світ. Наївно вважати, що кожен з нас сприймає світ безпосередньо «таким, як він є». Насправді наше сприйняття світу відбувається крізь призму нашої мови «мовну картину світу». Підкреслимо, що в кожного народу мовна картина світу своя, неповторна.
Семінарські заняття з дисципліни «Арт-терапія в роботі з дітьми»
- Details
- Hits: 1020
Найвище завдання будь-якої творчості – знайти незвичайне в звичайному і звичайне у фантастичному!
В роботі з дошкільнятами вихователь надихає їх на розкриття здібностей, талантів, креативності, індивідуальних особливостей та неповторності у кожному прояві активності.
Студенти IV-ЗДМС групи заочної форми навчання, сповнені бажання творити та професійно зростати, на семінарські заняття з дисципліни «Арт-терапія в роботі з дітьми» (викладач – кандидат психологічних наук Дроздова Д.С.) підготували творчі кейси.
Кожна підгрупа продемонструвала один з видів арт-терапії у прямій взаємодії зі своїми одногрупниками. Всі присутні танцювали, співали та малювали за мотивами прослуханої музики, релаксували за допомогою манкотерапії, створювали казки про свої мрії, досягнення та плани на майбутнє, вправлялися у техніці оригамі, ігротерапії та мали можливість доторкнутись до мистецтва валяння з вовни.
Що може бути краще ніж поєднання теорії, практики та мотивованих студентів-вихователів, які заряджають своєю творчість дітлахів!
Науково-педагогічна практика магістрантів дошкільної освіти
- Details
- Hits: 971
18 лютого магістранти 1 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» дистанційної форми навчання разом зі студентами 4 курсу денної форми розв’язували конфліктні ситуації на інтерактивній лекції з дисципліни «Конфліктологія в галузі освіти», яку провела доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості Гальченко Вікторія Миколаївна.
Така педагогічна взаємодія відбулася в рамках науково-педагогічної практики студентів 1 курсу магістратури дистанційної форми навчання. Наступним етапом практики буде проведення майбутніми фахівцями лекційних та практичних занять, тренінгів, спрямованих на профілактику конфліктів у педагогічному колективі.
Обмін досвідом та формування професійних компетентностей освітньої програми підготовки майбутніх викладачів на кафедрі педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості (завідувач кафедри професор Цвєткова Ганна Георгіївна) проходить успішно.
«Політ нормальний!» Перспектив багато!
Залікове бінарне заняття
- Details
- Hits: 1005
Кожен студент – творчаособистість.
Творчість потребує знань,
знання – це основа для творчості
Творчість, фантазію, мистецтво слова продемонстрували 13.03.2020 р.магістранти ІІ-го курсу спеціальності «Дошкільна освіта» факультету педагогіки і психології (заочна форма навчання) на заліковому бінарному занятті з навчальних дисциплін «Педагогічна філософія дитинства» (викладач – доц. Шулигіна Р.А.) і «Практикум з ігрової діяльності дітей дошкільного віку» (викладач – доц. Довбня С.О.).
Творчий процес театралізації казок з елементами сучасної інтерпретації «Будинок казковий – п’ятиповерховий», «Як Іван Царенко на жабі оженився», «Рукавичка», «Ріпка» відбувся за участі декана факультету проф. Олефіренко Т.О., заступника декана з наукової роботи та міжнародних зв’язків проф. Матвієнко О.В., завідувача кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості проф. Цвєткової Г.Г.
Викладачами навчальних дисциплін, використано сучасний підхід до розкриття творчого потенціалу студентів, коли акцент переноситься на самостійність та відповідальність майбутнього фахівця за формування його творчої активності на основі здобутих під час навчання знань.
Самостійну підготовку до реалізації театралізованого дійства студенти здійснювали, керуючись ідеями В.О. Сухомлинського «Діти маютьжити в світі краси, гри, казки, музики,малюнка, фантазії, творчості», перевіреними ним на практиці.
Казкова атмосфера, піднесений настрій, неперевершені враження, позитивні емоції, створені учасникамидійства на занятті, надихають команду однодумців – студентів і викладачів на подальшу творчу самовіддачу на основі здобутих знань, реалізацію власного творчого потенціалу, якісних перетворень в педагогічній діяльності та підвищенні її культури.
Магістрантами спеціальності «Дошкільна освіта» ще раз доведено свою неперевершеність і готовність до вирішення будь-яких питань
у славетній професії – ВИХОВАТЕЛЬ!