Сучасна людина на фоні військових подій переживає когнітивне виснаження - це стан коли нервовій системі вже не вистачає сил опрацьовувати інформацію, коли забагато розумової роботи, факторів стресу, відповідальності, забагато "багатозадачності". І замало сну, безпеки, відпочинку, дозволу собі розслабитися.
Що ж робити, щоб побороти дорослому когнітивне виснаження та стрес у дітей дошкільного віку?
На ці запитання травня року відповіла завідувачка кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова на онлайн семінарі "Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах війни".
Ганна Георгіївна у своєму виступі:
окреслила шляхи збереження ресурсу емоційного здоров'я особистості під час війни;
ознайомила присутніх з причинами виникнення психічних розладів у дітей дошкільного віку та стратегіями їх подолання;
запропонувала ефективні методики на виявлення стресових станів у малечі.
Спікерка разом з учасниками семінару ( осіб) визначили алгоритм дій у стані істерики, який виникає у дітей дошкільного віку; відтворили на папері свій страх та можливі шляхи його подолання.
До свого професійного кейсу педагоги дошкільної освіти поклали запропоновані Ганною Цвєтковою цікаві вправи та техніки для корекції та профілактики тривоги, страхів у дітей дошкільного віку.
Позитивні відгуки наприкінці вебінару свідчили про продуктивність співзаємодії.
Дякуємо організаторам онлайн семінару, стейкхолдерам кафедри дошкільної освіти - Державній службі якості освіти у Київській області за можливість взяти участь у такому цікавому, високопрофесійному та прекрасно організованому науковому заході!