Студентка 2 курсу спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Бруєва Марія, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд».

ВІДЕО

 Протягом другого тижня практики я поглиблено вивчала особливості роботи вихователя, спостерігала за його взаємодією з дітьми та аналізувала ефективність застосованих методів навчання і виховання. 🥰🧒 Мені вдалося простежити, як педагог організовує заняття, підтримує дисципліну в групі, стимулює пізнавальну активність дітей та сприяє їхньому соціально-комунікативному розвитку.📖

 Особливу увагу я приділила спостереженню за соціально-комунікативним розвитком дітей раннього віку. Діти активно взаємодіють між собою, наслідують дорослих, розвивають мовлення через гру та спілкування. 👭 Деякі діти проявляють сором’язливість, тому вихователь використовує різні методи залучення, щоб зацікавити кожного.

 Я відвідала заняття з сенсорно-пізнавальної діяльності “Подорож тварин”, під час якого діти знайомилися з тваринами, їхніми звуками, кольорами та розмірами. 🐣🦁🦊Використання іграшкових тварин і наочних матеріалів зробило заняття цікавим і захопливим. Аналізуючи гру як форму навчання, я помітила, що вона допомагає дітям краще засвоювати інформацію, розвивати мовлення, увагу та дрібну моторику.😍

 У межах практики я підготувала та виготовила сенсорну іграшку «Чарівна квітка». 🌺 🌷 Для цього я взяла коробку, на якій намалювала квітку і зробила в ній невеликі отвори. Додатково я виготовила кольорові палички, які діти мали вставляти в ці отвори. Це сприяло розвитку дрібної моторики, координації рухів і розпізнаванню кольорів.

 Під час організації гри з використанням цієї іграшки я спостерігала, як діти досліджують її, намагаються правильно підібрати кольорові палички, вставити їх у відповідні отвори, порівнюють кольори та тренують спритність пальців.📖😊 Гра викликала у дітей інтерес, сприяла розвитку їхньої сенсорики та уяви.

 Крім того, я допомагала вихователю під час проведення сенсорно-дослідницької діяльності “Тварини за розміром”.🐫🐶 Діти сортували іграшкових тварин за розміром, порівнювали їх і визначали, хто більший чи менший. Це сприяло розвитку логічного мислення та вмінню аналізувати предмети.📚

 Другий тиждень практики був насиченим і корисним. Я отримала цінний досвід спостереження, аналізу та практичної взаємодії з дітьми, що стане у нагоді в моїй майбутній педагогічній діяльності.🥰📚🌺
#практика

  👭👀 Враженнями про другий тиждень практики у ЗДО "Дивограй" під супроводом старшого викладача кафедри дошкільної освіти Віталія Клака діляться студентки 2 курсу групи 2А спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Ірина Мирська, Катерина Німак, Марина Бугерук, Марія Півень.

ВІДЕО

 2🎉 тиждень практики став незабутнім для нас чотирьох, сповненим нових вражень та відкриттів! Спостерігаючи за роботою виховательки, ми були зачаровані їх талантом створювати теплу та затишну атмосферу для малечі. Розроблені нами схеми організації дня допомогли усвідомити, наскільки продуманим є кожен етап і як гармонійно поєднуються різні види діяльності для всебічного розвитку малюків.

 🩰👫 Нам було неймовірно цікаво відвідувати та аналізувати різноманітні активності. Особливо запам'яталися заняття, з хореографії та рухової діяльності

 🥳Виготовлення сенсорної іграшки – це окрема історія, якою особливо пишається одна з нас! Їй хотілося створити щось особливе, що б викликало у дітей радість і зацікавлення. Судячи з фотографій, "Веселі медузи" вдались на славу! Адже це не просто гра - це цілий світ відчуттів, кольорів і форм.Пісок, крупи, камінці, гудзики, пампончики усе це викликає у дітей щирий інтерес!
 🤩👍 Кожне заняття з сенсорними коробками - захоплива пригода, яка приносить не тільки радість, а й користь для розвитку!

  😇☺️ Найціннішим, безперечно, був досвід співпраці з вихователькою. Спостерігаючи за її майстерністю та терпінням, ми відчували себе справжніми послідовницями. Допомагаючи організовувати сенсорно-пізнавальні заняття,а також з хореографії та танців змогли відчути себе частинкою цього маленького, але такого важливого світу дитинства.

Цей тиждень практики надихнув нас, подарував нові знання та навички, а головне – укріпив нашу віру в те, що професія вихователя – це покликання.
#практика

  Студентка спеціальності "Дошкільна освіта" 4️⃣-🅰️ групи Свистун Анна під супроводом керівника практики викладача Галини Шелепко у закладі дошкільної освіти "Мандаринка"/ m.Kids з дітками середньої групи 🍊🧡 м.Київ: Пуща-Водиця

ВІДЕО
  За модуль перший проведено:
🌲❄️ Заняття «Зимове дерево» малювання гуашевими фарбами дерева та ліплення снігу з вати;
📝 Вивчення літери "Т", власноруч створений колаж та прописи на вивчення літери;
🔗 Дидактична гра «Сніговий ланцюжок»;
☃️ Гра "Мороз".

 🖇 Під час практики я мала нагоду спостерігати та брати участь у щоденній роботі вихователів, що допомогло мені зрозуміти, як важливо створити для кожної дитини безпечне, творче та сприятливе середовище.
Вважаю, що проходження педагогічної практики дає можливість по-справжньому відчути атмосферу дитячого колективу та зрозуміти важливість індивідуального підходу до кожної дитини. Цей етап є ключовим у формуванні майбутнього педагога, і я з вдячністю згадуватиму його протягом всієї професійної кар'єри.
#практика

  👩🏻‍💼 Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Гриценко Сніжана, під педагогічним супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О., ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд» ❤️.

ВІДЕО

  Протягом другого тижня педагогічної практики я активно спостерігала за роботою вихователя та життєдіяльністю дітей раннього віку, аналізувала організацію освітнього процесу та склала структурно-логічну схему за результатами своїх спостережень. Також відвідала та проаналізувала дві форми життєдіяльності дітей, серед яких заняття з елементами сенсорно-пізнавальної (дослідницької) діяльності, ігри та розваги. Особливу увагу приділила формам роботи з батьками. Окрім цього, самостійно виготовила сенсорну іграшку для дітей раннього дошкільного віку, що сприятиме їхньому тактильному розвитку. Також мала змогу здійснювати педагогічний супровід вихователя під час організації сенсорно-пізнавальної діяльності малюків, що допомогло мені краще зрозуміти особливості їхнього розвитку та сприйняття світу 🥰.

  🥞 🧑‍🍳 Цей тиждень був особливим, адже дітки готувалися до свята Масляної! Сьогодні вони відчули себе справжніми кухарями – готували та прикрашали власні млинці, брали участь у веселих іграх, де млинці стали головними героями. Це не лише подарувало багато радості, а й сприяло розвитку самостійності, комунікації та дрібної моторики малюків 💫.

  🌸 Окрім цього, діти вже активно розпочали підготовку до весняних свят. Вони з великим ентузіазмом вивчають рухи для танців, запам’ятовують слова пісень і старанно готуються приємно здивувати батьків. Дуже приємно спостерігати, як вони старанно працюють та радіють своїм успіхам 🌞.

  💥 Другий тиждень практики пролетів дуже швидко, залишивши по собі безліч яскравих вражень та нових знань. Кожен день відкривав для мене щось нове, дозволяв спробувати свої сили в різних видах діяльності та ще більше зануритися в професію вихователя!
#практика

  Звіт про виконання завдань другого тижня навчальної педагогічної практики студентки 2️⃣ курсу, групи 2-А спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету, Костюк Юлії.

ВІДЕО

 📌 Упродовж другого тижня практики я активно спостерігала за роботою вихователя та діяльністю дітей раннього віку.  Це дозволило мені глибше зрозуміти особливості організації освітнього процесу, динаміку дитячої активності та методи педагогічної взаємодії.

🦄 Я брала участь у двох формах життєдіяльності дітей: заняття з елементами сенсорно-пізнавальної діяльності та фізкультурної розваги.

🐻 Також я виготовила сенсорну коробку, орієнтовану на розвиток дрібної моторики та тактильних відчуттів у дітей.

🐵 Тиждень виявився надзвичайно корисним і насиченим, адже я не лише закріпила теоретичні знання на практиці, але й отримала цінний досвід у взаємодії з дітьми та педагогами.

👩🏼‍🏫 Керівник практики - викладач Кузьменко Ірина Анатоліївна.
#практика