- Details
- Hits: 529
20 березня 2025 року відбулася підсумкова конференція для студентів 2 курсу, групи 2А спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
Керівники практики: завідувачка кафедри дошкільної освіти, професорка Ганна Цвєткова, старший викладач Віталій Клак, викладачка Ірина Кузьменко, загальний керівник доцентка Тетяна Козак.
Студенти діляться своїми світлинами щодо проходження навчальної практики за такими завданнями:
☝️проводили сенсорно-пізнавальні ігри;
☝️проводили опитувальник для батьків "Ранній розвиток ,,за,, чи ,,проти,,"?
☝️проводили ранкову зустріч для дітей дошкільного віку ;
☝️спостерігали за взаємодією вихователь і дитини та багато іншого.
🌈 На звітний конференції студенти презентували високий рівень всіх видів діяльності практиканта 🤓
#звітня_конференція_з_практики
- Details
- Hits: 554
Звіт 2️⃣ тижня практики студенток спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Сіки Вікторії та Яценко Євгенії 👩🎓 (керівник практики - Кузьменко Ірина Анатоліївна 🥰).
На другому тижні практики ми готувалися до свята весни 💐Було дуже приємно допомагати вихователям та діткам з підготовкою, вивчати пісні та танці 🌸
📃 Завданнями цього тижня були:
1️⃣ Спостереження за роботою вихователя й діяльністю дітей ранього віку.
2️⃣ Відвідування та спостереження 2 форм життєдіяльності та їх аналіз.
3️⃣ Виготовлення сенсорної іграшки для дітей раннього дошкільного віку.
4️⃣ Педагогічний супровід вихователя в організації дослідницької діяльності дітей раннього віку.
Другий тиждень практики був насиченим та пізнавальним 😍 Ми отримали безцінний досвід, який допоможе нам в подальшій педагогічній діяльності ❤️ Кожен день приносив нові знання, знайомив із цікавими методами роботи та ще більше занурював у професію вихователя 🦸♀️
- Details
- Hits: 560
💫 Студентка 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, Григоренко Вікторія під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С. О., із задоволенням ділиться своїми враженнями від другого тижня педагогічної практики.
Другий тиждень практики був дуже цікавим та насиченим. Я продовжувала спостерігати за поведінкою дітей, їхньою взаємодією між собою, реакцією на заняття та ігри. Було цікаво бачити, як вони висловлюють свої емоції, як реагують на нове середовище та як поступово звикають до певного розпорядку дня.📝
Також я уважно спостерігала за роботою вихователів – як вони організовують діяльність, які методи використовують для навчання та розвитку дітей. Особливо звернула увагу на способи заспокоєння малюків, залучення їх до спільних ігор та створення дружньої атмосфери в групі.🤗
Цього тижня я також спробувала внести власний внесок у розвиток дітей – виготовила сенсорну іграшку-шнурівку. Вона допомагає дітям розвивати дрібну моторику, уважність та координацію рухів. Було приємно спостерігати, як малюки з цікавістю пробували нею користуватися, намагалися протягувати шнурок через отвори, концентрувалися та раділи своїм успіхам.🥰
Загалом, цей тиждень дав мені багато нових знань і спостережень, допоміг краще зрозуміти особливості роботи з дітьми раннього віку. Я з нетерпінням чекаю наступних днів, щоб ще більше залучатися до роботи і продовжувати вдосконалювати свої навички.
#практика
- Details
- Hits: 559
Студентка 2️⃣ курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова Майок Діана, під супроводом керівника практики завідувача кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професора Ганни Цвєткової, ділиться враженнями від другого тижня педагогічної практики в ЗДО «Мандаринка» m.Kids 🧡🍊.
Протягом другого тижня я провела спостереження за роботою вихователя та життєдіяльністю дітей раннього віку упродовж першої половини дня, та складала структурно-логічну схему за результатами спостережень.Також відвідала та проаналізувала дві форми життєдіяльності дітей, серед яких заняття з елементами сенсорно-пізнавальної діяльності: через ігри та практичні завдання.
🐘Також я виготовила сенсорну іграшку для дітей раннього віку, що дозволяє дітям досліджувати тактильні відчуття. Виготовлення іграшки стало цікавим досвідом, який дозволив мені краще зрозуміти важливість сенсорного розвитку у дітей 💞
👩🏼🎨Ще цього тижня дітки готувалися до свята Масляної! Вони прикрашали свої млинці різними фруктами та джемом, брали участь у веселих стартах 🏋🏼♀️. А також робили 🖌️ 🎨 розпис млинцевих тарілочок 🥞
🌸Другий тиждень практики був надзвичайно насиченим і цікавим. Спостереження за дітьми дозволило мені усвідомити важливість гри в навчанні та розвитку. Я також отримала задоволення від виготовлення сенсорної іграшки, адже це не лише корисно для дітей, але й приносить радість у процесі створення. Загалом, цей тиждень дав мені багато нових знань і вражень, які я зможу використовувати в майбутній професійній діяльності 🥰.
#практика
- Details
- Hits: 539
Звітом про другий тиждень практики ділиться Анжеліка Прокопович, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Педагогічного факультету, групи 2-А.🥰
🙋🏼♀️Керівник практики – викладач Ірина Кузьменко.
Протягом другого тижня, відповідно до завдань практики, мною був виконаний наступний обсяг роботи:
1. Проведено спостереження за роботою вихователя з питання формування культурно-гігієнічних навичок раннього віку.
2. Складено структурно-логічну схему за результатами аналізу спостереження.
3. Відвідано заняття з сенсорно-пізнавального розвитку дітей та музичну розвагу.
4. Результати спостереження відображено в схемі аналізу форм життєдіяльності.
5. Наприкінці тижня мною було виготовлено сенсорну іграшку, яку буду використовувати під час наступних зустрічей з вихованцями.
6. Протягом другого тижня практики я активно приймала участь в різних формах життєдіяльності дітей, здійснюючи педагогічний супровід вихователя.
🌈 Другий тиждень практики дав мені можливість долучитися до освітнього процесу дітей раннього віку через педагогічний супровід вихователя, через безпосередню взаємодію з дітьми, організацію ігор з ними.
🌈 Я звернула увагу на єдність вимог вихователя та помічника щодо формування культурно-гігієнічних навичок дітей. Дітей вчать мити руки після прогулянки, перед прийомом їжі, щоразу після відвідування туалетної кімнати. Вчать користуватися столовими приборами, серветками. Акцентують увагу на необхідності охайного зовнішнього вигляду, показуючи особистий приклад дітям, залучаючи дітей до ігор «Чаювання ляльок», «ведмедик іде на прогулянку» і т.п.
🌈 Відвідане заняття із сенсорно-пізнавального розвитку та музична розвага показали важливість комплексного підходу до розвитку дітей. Особливо цінним досвідом став для мене педагогічний супровід вихователя. Я побачила скільки зусиль докладається, щоб організувати таких маленьких дітей до діяльності, щоб приділити кожному увагу, чогось навчити, згуртувати.
🌈 Практичним підсумком тижня було виготовлення сенсорної іграшки, яка стане в нагоді під час подальшої взаємодії з вихованцями.