- Details
- Hits: 21
🎓 Я, Гриценко Сніжана, студентка 2 курсу спеціальності “Дошкільна освіта” Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, продовжую свій захопливий шлях педагогічної практики в ЗДО «Вондерленд»! ❤️
📚 Під супроводом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С.О. я відкриваю для себе тонкощі роботи вихователя та взаємодії з батьками. Ділюся своїми спостереженнями та висновками протягом третього тижня практики! ⬇️
📌 Цього тижня я досліджувала взаємодію сім’ї та ЗДО, адже саме партнерство вихователя й батьків є ключем до гармонійного розвитку малюка. Я ознайомилася з документами, що регламентують співпрацю з родинами, і побачила, що у «Вондерленді» вдало поєднують традиційні та сучасні методи комунікації, створюючи довірливу атмосферу.
📩 Опитування «Ранній розвиток дитини: «за» чи «проти»?» дало змогу дізнатися думку батьків щодо інтенсивного навчання дітей змалечку. Відповіді виявилися дуже різними, що підтвердило: кожна родина має свій підхід до виховання, і важливо враховувати індивідуальні потреби дитини.
🧐 Спостереження за вихователем і дітьми дозволили глибше зрозуміти особливості організації дня в групі раннього віку. Щоб краще проаналізувати цю діяльність, я систематизувала свої спостереження у вигляді структурно-логічної схеми, яка допомогла розкласти все по поличках.
👶 Адаптація дітей — окрема важлива тема. Я спостерігала, як малюки звикають до закладу дошкільної освіти, та склала карту-схему адаптації, що дозволила мені простежити ефективність методів підтримки.
😍 Підсумки тижня: спілкування з батьками, аналіз роботи вихователя та спостереження за дітьми допомогли мені глибше зрозуміти роль вихователя як важливої ланки між родиною та закладом дошкільної освіти!
#практика
- Details
- Hits: 21
💁♀🤝👥🚸 "Сьогодні було проведене заняття-тренінг з батьками вихованців молодшої групи на тему: «Емоції батьків по відношенню до дитини». Була мінілекція про емоції, та як вони відображаються на дитині в різних ситуаціях. А також творча діяльність «куля емоцій», де батьки обирали папір кольором відповідним до емоції, яку вони відчувають в тих чи інших змодельованих ситуаціях (🖤 - злість, ❤️- любов, 💜- гордість, 💚-співчуття та бажання допомогти). Таким чином ми змогли визначити які емоції переважають у батьків. А також відбувалось обговорення як можна по іншому вчинити в тій чи іншій ситуації" - ділиться студентка 4 курсу Бузинська Н. на практиці у закладі дошкільної освіти «Дивограй».
#практика
- Details
- Hits: 22
20 березня 2025 року відбулася підсумкова конференція для студентів 2 курсу, групи 2А спеціальності "Дошкільна освіта" педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова.
Керівники практики: завідувачка кафедри дошкільної освіти, професорка Ганна Цвєткова, старший викладач Віталій Клак, викладачка Ірина Кузьменко, загальний керівник доцентка Тетяна Козак.
Студенти діляться своїми світлинами щодо проходження навчальної практики за такими завданнями:
☝️проводили сенсорно-пізнавальні ігри;
☝️проводили опитувальник для батьків "Ранній розвиток ,,за,, чи ,,проти,,"?
☝️проводили ранкову зустріч для дітей дошкільного віку ;
☝️спостерігали за взаємодією вихователь і дитини та багато іншого.
🌈 На звітний конференції студенти презентували високий рівень всіх видів діяльності практиканта 🤓
#звітня_конференція_з_практики
- Details
- Hits: 35
Звіт 2️⃣ тижня практики студенток спеціальності "Дошкільна освіта" Педагогічного факультету Сіки Вікторії та Яценко Євгенії 👩🎓 (керівник практики - Кузьменко Ірина Анатоліївна 🥰).
На другому тижні практики ми готувалися до свята весни 💐Було дуже приємно допомагати вихователям та діткам з підготовкою, вивчати пісні та танці 🌸
📃 Завданнями цього тижня були:
1️⃣ Спостереження за роботою вихователя й діяльністю дітей ранього віку.
2️⃣ Відвідування та спостереження 2 форм життєдіяльності та їх аналіз.
3️⃣ Виготовлення сенсорної іграшки для дітей раннього дошкільного віку.
4️⃣ Педагогічний супровід вихователя в організації дослідницької діяльності дітей раннього віку.
Другий тиждень практики був насиченим та пізнавальним 😍 Ми отримали безцінний досвід, який допоможе нам в подальшій педагогічній діяльності ❤️ Кожен день приносив нові знання, знайомив із цікавими методами роботи та ще більше занурював у професію вихователя 🦸♀️
- Details
- Hits: 37
💫 Студентка 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова, Григоренко Вікторія під керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Довбні С. О., із задоволенням ділиться своїми враженнями від другого тижня педагогічної практики.
Другий тиждень практики був дуже цікавим та насиченим. Я продовжувала спостерігати за поведінкою дітей, їхньою взаємодією між собою, реакцією на заняття та ігри. Було цікаво бачити, як вони висловлюють свої емоції, як реагують на нове середовище та як поступово звикають до певного розпорядку дня.📝
Також я уважно спостерігала за роботою вихователів – як вони організовують діяльність, які методи використовують для навчання та розвитку дітей. Особливо звернула увагу на способи заспокоєння малюків, залучення їх до спільних ігор та створення дружньої атмосфери в групі.🤗
Цього тижня я також спробувала внести власний внесок у розвиток дітей – виготовила сенсорну іграшку-шнурівку. Вона допомагає дітям розвивати дрібну моторику, уважність та координацію рухів. Було приємно спостерігати, як малюки з цікавістю пробували нею користуватися, намагалися протягувати шнурок через отвори, концентрувалися та раділи своїм успіхам.🥰
Загалом, цей тиждень дав мені багато нових знань і спостережень, допоміг краще зрозуміти особливості роботи з дітьми раннього віку. Я з нетерпінням чекаю наступних днів, щоб ще більше залучатися до роботи і продовжувати вдосконалювати свої навички.
#практика