18.10.2021 р. цікаво і натхненно відбулася настановча конференція з виробничої інспекторсько-методичної практики для студентів ОС магістра, терміном навчання 1.10 Лубенського дистанційного центру НПУ ім.М.П.Драгоманова. Загальний керівник практики доц. Шулигіна Р.А. Презентувала зміст практики та особливості іі проведення. Разом зі студентами, згідно програми практики, було окреслено шляхи реалізації завдань, формат діяльності та етап іі завершення. Бажаємо успіхів, креативності й майстерності у досягненні окреслених цілей як студентам, так і керівнику - ст. викладачу Товкач І.Є.

нклуб1

       18 жовтня було проведено настановчу конференцію до навчальної педагогічної практики 2 курсу спеціальності «Дошкільна освіта». 👩‍👧‍👦
       В конференції взяли участь керівники практики: доцент Ступак О.Ю., доцент Довбня С. О., викладач Савлук Г.І., асистент Топалова М.Б. Студенти отримали інформацію щодо проходження навчальної педагогічної практики, ознайомилися з вимогами щодо ведення документації. Керівники практики побажали своїм підопічним практикантам креативності, позитивних вражень під час проходження навчальної педагогічної практики.

нк 1  нк2

нк3  нк4  нк5

 

  245626756 356573032924075 353720206658944771 n Напередодні свят викладачами кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти (завідувач кафедри – Цвєткова Г.Г.) було проведено настановчу конференцію до навчальної педагогічної практики зі студентами 2 курсу бакалаврату заочної форми навчання. В онлайн-конференції взяли активну участь керівники практики – доцент Гальченко В.М., викладач Сняткова Т.М., доцент Шулигіна Р.А., доцент Ступак О.Ю., доцент Левінець Н.В.
   У процесі плідного спілкування студенти отримали детальну інформацію щодо специфіки проходження навчальної педагогічної практики, ознайомилися з вимогами щодо ведення документації, налагодження та підтримки комунікації з керівниками.       Викладачі побажали своїм підопічним практикантам творчої наснаги, впевненості у своїх силах, рішучості, позитивних вражень, натхнення під час набуття та вдосконалення професійних компетентностей.