Стратегічними завданнями кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти (завідувач кафедри – професор Ганна Цвєткова) педагогічного факультету (декан – професор Тарас Олефіренко) НПУ імені М.П. Драгоманова є сприяння підвищенню якості вищої освіти, розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи зі студентською молоддю, організація заходів щодо забезпечення академічної мобільності та партнерської взаємодії із закладами вищої освіти України тощо.
1 грудня доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти Вікторія Гальченко провела міжвузівський онлайн-тренінг на тему «Формування професійної культури майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти». Активними учасниками тренінгу стали студенти та викладачі таких закладів вищої освіти, як Криворізький державний педагогічний університет (завідувач кафедри дошкільної освіти – професор Олена Ковшар); Рівненський державний гуманітарний університет (завідувач кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені професора Т.І. Поніманської – професор Ілона Дичківська), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (декан факультету дошкільної та спеціальної освіти – доцент Світлана Попиченко); Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (директор навчально-наукового інституту соціально-педагогічної та мистецької освіти – доцент Олена Федорова).
З вітальним словом до гостей звернулася завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти педагогічного факультету НПУ імені М.П. Драгоманова, професор Ганна Цвєткова, яка побажала учасникам тренінгу плідної праці, особистісного та професійного зростання, успіхів та творчої реалізації.
У процесі захоплюючої тренінгової роботи студенти поглибили та вдосконалили набуті раніше компетентності, актуалізували теоретичні знання, повправлялися у формуванні основ професійної культури майбутнього педагога, виконали низку арт-терапевтичних вправ, які сприяли духовно-творчому розвитку студентів, формуванню їхніх рефлексивно-перцептивних умінь та навичок.
Така багатостороння взаємодія студентів спеціальності «Дошкільна освіта» педагогічних вишів України виявилася дієвою й засвідчила єдність науковців у поглядах та підходах щодо професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, відкрила нові перспективи для академічного обміну студентами та реалізації спільних творчих проєктів.
Далі буде!